خرید قسطی ساعت هوشمند اپل

تاریخ انتشار:
1403/1/25 21:26:32

ساعت‌های هوشمند زیادی طراحی و تولید شده‌اند، ولی هیچکدام به زیبایی و جذابیت ساعت‌های هوشمند اپل نخواهند رسید. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند اپل به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ساعت هوشمند اپل


اپل واچ

ساعت‌های هوشمند از ابزارهای پوشیدنی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. شرکت اپل نیز در سال ۲۰۱۵ چندین نوع ساعت هوشمند را معرفی و به بازار عرضه کرده است. 

این ساعت‌های هوشمند، قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی مانند شمارش کالری‌های مصرف شده و برنامه تنظیم ضربان قلب دارند. در ساعت‌های اپل امکاناتی نظیر تماس با دوستان و آشنایان و ارسال پیام به آنها را دارید. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند اپل مدرن زندگی کنید.

به علاوه، این ساعت‌ها یک سری برنامه‌های از پیش فرض مانند برنامه آب و هوایی، ایمیل، تقویم، نقشه، موسیقی، پیام و تلفن را همانند گوشی‌های هوشمند دارند. با خرید اقساطی ساعت هوشمند اپل صاحب یکی از بهترین کالاهای دیجیتال دنیا شوید.

اپل ولت یا کیف پول اپل، برنامه‌ای است که اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به کارت اعتباری، هزینه‌های خودتان را پرداخت نمایید. یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد در ساعت‌های اپل، تقویم اپل واچ نام دارد.

این تقویم اجازه می‌دهد تا در طول سال رویدادهای خاص خود را ثبت کنید و دارای یادآوری می‌باشد تا روزهای تولد، روزهای مناسبتی، قرارهای ملاقات و دیگر زمان‌های مهم را بدون این‌که نیاز به نوشتن پیدا کنید به شما یادآوری کند. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند اپل یک گجت پوشیدنی مدرن داشته باشید.

متاسفانه در بیشتر مدل‌های ساعت هوشمند اپل، قابلیت نصب سیم‌کارت وجود ندارد. صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند اپل، به صورت لمسی است و همگی دارای قابلیت GPS می‌باشند. 

در ادامه یکی از مدل‌های ساعت هوشمند اپل معرفی می‌شود. با خرید اقساطی ساعت هوشمند اپل سبک زندگی خود را از نظر سلامت، پایش نمایید. 

ساعت هوشمند مدل watch4 plus 2020 

این ساعت هوشمند هم مانند دیگر ساعت‌های هوشمند اپل، قابلیت نصب سیمکارت را ندارد. صفحه نمایش لمسی دارد. فاقد GPS است. فرم صفحه آن به صورت مستطیلی است و جنس بدنه آن فلزی می‌باشد.

قابلیت مکالمه دارد. دارای حسگرهای گام شمار و محاسبه شمارش ضربان قلب است. بیشتر برای کاربردهای ورزشی، رسمی و روزمره به کار می‌رود. این ساعت هوشمند مخصوص آقایان و خانم‌ها می‌باشد.۲۶ گرم وزن دارد.

شیشه معدنی و بندهای سیلیکونی دارد. قفل آن از نوع سگکی معمولی است. صفحه نمایش این ساعت، از نوع لمسی و در اندازه ۱.۵۴ اینچ است و صفحه نمایش HD دارد.

سیستم عامل IOS و اندروید را پشتیبانی می‎کند و با تمام مدل‌های آیفون و اندروید سازگاری دارد. پردازنده MTK دارد. فاقد دوربین است ولی کنترل موسیقی دارد. نوع باتری آن لیتیوم یونی است و از ظرفیت ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است. 

به وسیله این ساعت هوشمند می‌توانید صدای محیط اطراف و مکالمه‌های تلفنی را ضبط نمایید. نمایش عکس‌های داخل حافظه تلفن را از طریق بلوتوث ممکن می‌سازد. دارای برنامه ماشین حساب و تقویم است.

قابلیت تعویض بند و تغییر هشت طرح زمینه را دارد. این ساعت، قابلیت اندازه‌گیری الکتروکاردیوگرام را دارد. در صورت نشستن بیش از حد به شما هشدار کم تحرکی می‌دهد. می‌توانید نور صفحه نمایش آن را تنظیم نمایید.

 خواب شما را می‌سنجد. دارای قابلیت جستجوی ضد سرقت است. برای شارژ مغناطیسی یک کابل usb دارد. دارای دفترچه راهنما نیز می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند اپل ثروتمند جلوه نمایید. 

خرید قسطی ساعت هوشمند اپل 

برای خرید این کالای دیجیتال ارزشمند می‌توانید از سایت قسطی کلاب بهره‌مند شوید. در این سایت با خرید نقدی و یا اقساطی به یکی از دو روش بای چک و لیزینگ اقدام نمایید. 

در خرید اقساطی از لیزینگ، امکان پرداخت اقساط در یک سال را دارید. مدارک ارسالی شما نهایت در ظرف ۷۲ ساعت کاری بررسی می‌شود. همین حالا نسبت به خرید اقساطی ساعت هوشمند اپل اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي تبلت

خرید اقساطي تبلت
تبلت‌ها جز دوستداشتنی‌ترین وسایل دیجیتالی در دنیا می‌باشند که بسیار کاربردی می‌باشند. برای خرید قسطي تبلت با کیفیتی بالا به بخش کالای ...

خرید قسطی ساعت هوشمند galaxy watch 3

خرید قسطی ساعت هوشمند galaxy watch 3
برند سامسونگ گجت‌های هوشمند بسیاری طراحی و تولید کرده است. شما برای خرید اقساطی ساعت هوشمند galaxy watch 3 به بخش کالای...