خرید اقساطی مک بوک 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:33:46

یکی از جدیدترین مک بوک‌های شرکت اپل با طراحی بی‌نظیر در سال 2021 روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی مک بوک 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی مک بوک 2021

مک بوک 2021

جدیدترین مک بوک شرکت اپل که در نیمه دوم سال 2021 رونمایی و عرضه شد مثل همیشه پرطرفدار بود. این محصول پیشرفت‌های فراوانی از نظر کارآیی و دیزاین داشته است. برای خرید قسطی مک بوک 2021 به بخش لپ‌تاپ در دسته‌بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه فرمائید. 

تحولات ویژه در مک بوک پرو 2021

تحول در بازی را با M1 و M1 Max در مک بوک پرو جدید تجربه خواهید کرد. مک پرو محصول سال 2021 با عملکرد و عمر فوق‌العاده‌ باتری ارائه شده است. همچنین این مک بوک بهترین نمایشگر نوت بوک جهان را عرضه کرده است. با خرید مک بوک پرو، دوربین 1080 P، بهترین سیستم صوتی و پیشرفته‌ترین اتصالاتی که تاکنون وجود داشته همگی در اختیارتان قرار می‌گیرد. 

امکان خرید اقساطی مک بوک 2021 و بهره‌مندی از این ارتقای عملکرد در سایت قسطی کلاب فراهم است؛ تنها با یک تماس با کارشناسان سایت قسطی کلاب از تمام جزئیات محصول و همچنین جزئیات خرید اطلاع پیدا خواهید کرد.

تولید و عرضه‌ی متفاوت شما را شگفت زده می‌کند!

کوپرتینوی کالیفرنیا امروز مک بوک پرو را با استفاده از M1 pro و M1 Max با بازسازی کامل کارایی عرضه کرده است. می‌توان گفت که اولین تراشه‌های حرفه‌ای طراحی شده برای Mac در این مدل رونمایی شده است. مک بوک پرو در مدل‌های 14 و 16 اینچی در بازار موجود است. عملکرد پیشگامانه‌ در پردازش، گرافیک و یادگیری ماشین (ML) در این مک بوک ارائه می‌شود. چه با باتری کار کنید چه با برق عملکرد باتری و طول عمر آن شگفت‌انگیز است. 

بسیاری از عملکردها و جریان‌های کاری که در نوت بوک قابل تصور نبود در مک بوک پرو 2021 فعال است و قابلیت کارایی دارد. کافی است فقط تصمیم بگیرید تا به آسانی و از طریق خرید قسطی مک بوک 2021 در سایت قسطی کلاب صاحب این مزایای شگفت‌انگیز شوید. 

مک بوک 2021 طوری طراحی شده تا بهترین کارآیی را ارائه دهد!

مک بوک پرو 2021 به شدت برای ارائه‌ی بهترین عملکرد طراحی شده است. محفظه‌ آلومینیومی جدید آن فضای داخلی را برای عملکرد و ویژگی‌های بیشتر بهینه می‌کند. محفظه حول یک سیستم حرارتی پیشرفته ماشین‌کاری شده است. این حالت می‌تواند 50 درصد هوای بیشتری را نسبت به نسل قبل حتی در زمانی که سرعت فن پایین است، جابجا کند. طراحی حرارتی MacBook pro را قادر می‌سازد تا عملکرد پایدار فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد و هنوز هم خنک و بی‌صدا باقی بماند.

معماری جدید با استفاده از تراشه حرفه‌ای M1 pro و M1 Max مک بوک پرو 2021 را متحول کرده است. در این مدل برای اولین بار از معماری سیستم روی تراشه (SoC) استفاده شده است. 

این معماری جدید یک سیستم حرفه‌ای با حافظه‌ی یکپارچه‌ی سریع و افزایش پهنای باند را به طرفداران خود تقدیم می‌کند. M1 pro سطح جدیدی از M1 است که با داشتن یک CPU قدرتمند و پردازنده‌ی گرافیکی 16 هسته‌ای عملکرد CPU را تا 70 درصد سریع‌تر از نسل قبل نموده است.

 همچنین M1 pro 200 گیگابایت بر ثانیه پهنای باند حافظه را ارائه می‌دهد که این 3 برابر پهنای باند M1 است. با این وصف این مک بوک پرو جریان کار افراد حرفه‌ای مانند فیلم‌سازان، عکاسان، هنرمندان سه بعدی، تولید کنندگان موسیقی و غیره را سریع‌تر کرده است. می‌توان گفت مک بوک پرو 2021 یک مک بوک مخصوص حرفه‌ای‌ها هست و به سادگی مشابهی در بازار ندارد. 

مک بوک پرو 2021 مخصوص حرفه‌ای‌ها

برخورداری از مزایای فوق‌الذکر قیمت مک بوک پرو 2021 را افزایش داده است. حرفه‌‌های عزیزی که نیاز دارید از بهترین فناوری‌های روز دنیا برای کار خود بهره بگیرید خبر خوب برای شما این است که با خرید اقساطی مک بوک 2021 از سایت قسطی کلاب خیلی زود به این لپ تاپ حرفه‌ای دست پیدا خواهید کرد.

بهترین تجربه‌ی خرید قسطی مک بوک 2021 همراه با سایت قسطی کلاب

اگر قدرت خرید نقدی مک بوک 2021 را دارید که چه بهتر؛ اما اگر شرایطش را ندارید و ترجیح می‌دهید قسطی خرید کنید، کجا بهتر از سایت قسطی کلاب؛ این سایت به‌عنوان راهی آسان با بهترین شرایط فروش قسطی در ایران، امکان خرید اقساطی مک بوک 2021 را برایتان فراهم می‌کند. 

قیمت مک بوک 2021 متأسفانه با توجه به توان اقتصادی اکثریت ملت ایران کمی گران است. لذا برای افرادی که قصد خرید این لپ تاپ اپل را دارند شرایط بهتری در فروشگاه قسطی کلاب فراهم شده است. شرایط قسطی همراه با  وام خرید لپ تاپ که از تسهیلات طرح چابک است مسلماً کمک خوبی خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سایت قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. برای 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro plus

خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro plus
شیائومی بالاترین گوشی های خود را از نظر مشخصات منتشر کرده است. خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus یک پیشنهاد عالی برای...

خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 از قسطی کلاب
اگر به دنبال خرید گوشی آیفون با قیمتی مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 از بخش موبایل در دسته بندی...