گوشی های موبایل شرکت اپل

تاریخ انتشار:
1403/1/31 11:53:36

شرکت های مختلفی برای گوشی های موبایل برنامه ریزی و هدف گذاری دارند که بتوانند درصد فروش خود را افزایش دهند. گوشی موبایل به یک ضرورت در زندگی ها تبدیل شده است که در دسته کالای دیجیتال قرار می گیرد. برای مشاهده محصولات به بخش کالای دیجیتال در قسطی کلاب مراجعه کنید.


گوشی های موبایل شرکت اپل

                                                                             


گوشی های موبایل شرکت اپل

امروزه گوشی های موبایل یک کالای دیجیتال است که مورد نیاز افراد مختلف قرار می گیرد. همه افراد با توجه به سن و نوع نیاز خود به موبایل احتیاج دارند. گوشی های موبایل با توجه به قابلیت های و امکانات ویژه ای که دارند در رده بندی های مختلفی قرار می گیرند. از این رو شرکت های برتر در زمینه تولید و ساخت کالای دیجیتال، سعی بر طراحی و تولید موبایل ها ی به روز با قابلیت های پیشرفته دارند.

برند های مختلف و نام آشنا مانند اپل، سامسونگ و سونی جزو این دسته از شرکت هایی هستند که با توجه به رفع نیاز افراد محصولات خود را تولید می کنند. اپل از جمله سازندگان برتر گوشی های هوشمند می باشد که طرفداران بسیاری در جهان دارد این کمپانی به ساخت گوشی های بالا رده ای معروف است و با استفاده از سیستم عامل مخصوص خود توانسته است، بسیاری از خریداران را به سمت محصولات خود جذب کند.

 شایان به ذکر است که در گوشی های آیفون از فناوری های نوین استفاده می شود، شما با بهره گیری از این نوع گوشی ها می توانید از امکانات گسترده ای که آیفون در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید.

این کمپانی تنها شرکتی است که برای گوشی های هوشمند از سیستم عاملی که خود طراحی کرده است، استفاده می کند. این سیستم عامل ios می باشد که ابتدا در گوشی های آیفون مورد استفاده قرار گرفت. اپل برای اینکه بتواند این سیستم عامل را از خطر دستکاری های بی جا نجات دهد، مجوز استفاده از آن را روی سخت افزار های شخص ثالث نداده است از جمله مزیت های گوشی های آیفون هماهنگی کامل سخت افزار و نرم افزار آن است.

در مقایسه با بازی ها و نرم افزار های گوشی های اندرویدی گوشی های آیفون از نظر نرم افزاری یک سر و گردن بالاتر می باشند، همچنین در گوشی های آیفون به دلیل حساسیتی که این کمپانی نشان داده است، دسترسی به منابع سیستمی و فایل های سیستمی موجود در گوشی به راحتی امکان پذیر نیست.

گوشی آیفون 5s 

گوشی های موبایل اپل امکانات و ویژگی های مختلفی دارد که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. این گوشی ها با توجه به امکانات و قابلیت های منحصر به فرد خود درصد بالایی از فروش بازار های جهانی را به خود اختصاص داده است. ما در اینجا قصد داریم به شما گوشی آیفون 5S را معرفی کنیم.

ویژگی ها و قابلیت های گوشی آیفون 5s:

این گوشی دارای صفحه نمایش 4 اینچی می باشد.

 تراکم پیکسلی در آن 326 پیکسل به ازای هر اینچ است.

 در این موبایل از تراشه A7 استفاده شده است.

 حافظه رم این موبایل 1 گیگابایت و از نوع DDR3  است و حافظه داخلی آن نیز 16.32.64 گیگابایت است.

دوربین در گوشی ها به یک مزیت و قابلیت مهم تبدیل شده است که افراد مختلفی را به خودجذب می کند و دلیلی برای خرید گوشی های موبایل است. دوربین اصلی این دستگاه 8 مگاپیکسل است و دوربین ثانویه آن 1.2 مگاپیکسل است.

شرایط فروش گوشی های موبایل شرکت اپل در قسطی کلاب

امروزه با توجه به تغییرات ایجاد شده در زندگی ها و شرایط مالی افراد، خرید نقدی کالای دیجیتال کمی دشوار است. از این رو برخی از فروشگاه های حضوری کالای خود را به صورت اقساطی به فروش می رسانند.

قسطی کلاب یک سایت اینترنتی و معتبر است که برای رفاه حال کاربر ها و مصرف کننده های خود، شرایط فروش اقساطی گوشی های موبایل و کالای دیجیتال را ایجاد کرده است تا افراد با هر توان مالی بتوانند کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور فروش اقساطی کالا است شما به منظور خرید موبایل اقساطی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a33

خرید اقساطی گوشی a33
برند سامسونگ با محصولات متنوع و استنثایی شهرت جهانی پیدا کرده است. برای خرید اقساطی گوشی a33 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی poco f3

خرید اقساطی گوشی poco f3
یکی از برندهای موفق در زمنیه تلفن همراه بی‌شک برند شیائومی است. برای خرید اقساطی گوشی poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...