خرید قسطی تندر 90

تاریخ انتشار:
1403/2/27 01:00:59

یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین محصول کمپانی رنو بی شک خودرو تندر 90 می‌باشد. برای خرید قسطی تندر 90 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تندر 90


ماشین استثنایی تندر90

تندر نود، ونو لوگان یا همان رنو ال نود خودرویی است که جانشین پیکان چهل ساله در ایران شد. وقت آن بود که پیکان از خط تولید داخلی ایران خارج شود و یک خودروی مقرون به صرفه و ایمن به تولید انبوه برسد. اصالت این خودرو به برند داچیا می‌رسد.

نسل اول آن در سال 2004 میلادی وارد بازار شد. نسل دوم با نام معروف سیمبل در سال 2013 میلادی وارد چرخه تولید شد. سدان تندر 90 دارای کلاس‌های پیکاپ و استیشن هم می‌باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا مدل‌های مختلف این خودرو را به شما معرفی کنیم. قابلیت خرید اقساطی تندر 90 در قسطی کلاب فراهم شده است.

خودروی تندر مدل 90 E0

خودرو تندر 90 مدل E0 ساده‌‎ترین مدل است که تجهیزات رفاهی اندکی دارد. در این خودرو دستگیره درب‌ها ساده و هیچ زهی در بدنه درب‌ها نیست و جلوی پنجره‌ها و سپر مشکی رنگ است، همچنین چرخ‌ها دارای رینگ آهنی 14 اینچی می‌باشد. شیشه‌ها به صورت دستی بالا و پایین می‌رود و تنظیم آینه دستی طراحی شده است. امروزه این مدل خودرو دیگر مونتاژ نمی‌شود.

خودروی تندر مدل 90 E1

تندر 90 مدل E1 دارای سپر همرنگ بدنه است و قالپاق و زه در این خودرو به کار رفته است، همچنین شیشه بالابرهای درهای جلو، فرمان هیدرولیک، کولر دستی و ایربگ راننده به امکانات این خودرو اضافه شده است. این مدل خودرو دیگر مونتاژ نمی‌شود. با خرید قسطی تندر 90 از تولیدات ایرانی حمایت کنید!

خودروی تندر مدل 90 E2

خودرو تندر 90 مدل E2 دارای دو تیپ نیمه و فول مونتاژ می‌شود. در این مدل، سپر همرنگ بدنه شده و قالپاق‌ها تغییر کرده‌اند. در تیپ فول از رینگ‌های آلیاژ 15 اینچی استفاده شده است، همچنین امکانات زیر در ماشین اضافه شده که این مدل هم‌اکنون در ایران مونتاژ می‌شود.

• ایربگ شاگرد

• قابلیت تنظیم ارتفاع در صندلی راننده

• تنظیم برقی آینه‌های جانبی به همراه گرمکن

• بالابر برقی در همه پنجره‌ها

• پشت سری صندلی‌ها عقب

• کامپیوتر سفری

خودروی تندر مدل اتوماتیک

تندر 90 اتوماتیک همان نسخه اتوماتیک مدل 90 E2 است که تنها فرقش استفاده از گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و تیپ ترونیک می‌باشد. این مدل هم‌اکنون در ایران مونتاژ می‌شود. با خرید اقساطی تندر 90 یک تجربه دلپذیر در رانندگی داشته باشید!

خودروی تندر مدل پارس تندر

پارس تندر همان مدل فیس لیفت تندر نود مدل 90E2 است. در قسمت جلو، نمایی شبیه به تندر دارد، ولی در دو طرف، زه‌ها پهن‌تر شده و در بخش عقب هم طراحی انقلابی صورت گرفته است.

در کل، طراحی ناموزون دارد و چنگی به دل نمی‌زند، اما نام خودرو حالتی ایرانی پیدا کرده است. پارس تندر هم‌اکنون نیز تولید می‌شود. با خرید قسطی تندر 90 به سفرهای دوست داشتنی و به یادماندنی بروید!

خودروی تندر مدل استیشن

تعدادی از این مدل خودرو به ایران وارد شده ولی در حال حاضر زیاد به فروش نرفته است و طرفداران بسیاری ندارد.

خودروی تندر مدل پیکاپ

این مدل مونتاژی به منظور حمل بار در ایران تولید می‌شود و استفاده شخصی ندارد.

خودروی تندر مدل تندر پلاس

در سال 2008 میلادی، خودروی لوگان در فرانسه معرفی شد. ایران خودرو در سال 1396 دست به تولید نسخه فیس لیفت این خودرو زد. این خودرو در دو نسخه دستی و اتوماتیک مونتاژ می‌شود. تجهیزات آن به مراتب بیشتر از مدل 90E2 فول است و کابین نیز به رنو ساندرو شباهت دارد.

جمع بندی

تندر در برخی از ویژگی‌های فنی مانند موتور، گیربکس، تعلیف و جلوبندی، کیفیت مونتاژ و از نظر میزان استهلاک گزینه‌ای مناسب است، ولی طراحی زیبایی ندارد و متریال داخل کابین نیز، چنگی به دل نمی‌زند. هرچند که قیمتی مقرون به صرفه دارد و کم‌تر به تعمیرگاه فرستاده می‌شود.

پیشنهاد خرید قسطی تندر 90 از قسطی کلاب

برای خریداری این خودروی ملی می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید اقساطی خودرو با استفاده از لیزینگ این فروشگاه بهره‌مند شوید. به راحتی وام بگیرید و خودروی محبوبتان را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تندر 90 از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو پژو پارس LX

خرید قسطی خودرو پژو پارس LX
پژو پارس جز ماشین‌های پرطرفدار در ایران است که از قشر جوان تا میانسال علاقه مند به داشتن آن هستند، برای خرید قسطی خودرو پژو پارس LX...

خرید اقساطی 206

خرید اقساطی 206
پژو 206 یکی از پرطرفدارترین خودروهای داخل کشور است. اگر تمایل به خرید اقساطی 206 دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه...