خرید اجاق گاز اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 07:47:55

برای خرید اجاق گاز اقساطی به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اجاق گاز اقساطی

فروش اجاق گاز قسطی 

با توجه به اینکه اوضاع اقتصادی کشور به صورتی می باشد که افراد نمی توانند هر چیزی را نقد خرید کنند بنابراین باید تمام مایحتاج خود و آنچه را که نیاز دارند به صورت اقساط خرید کنند از این رو به دنبال مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی می باشند.

اجاق گاز اقساطی نیز یکی از خریدهایی می باشد که هر فردی دوست دارد انجام دهد زیرا یکی از لوازم ضروری در آشپزخانه است که هر فرد دوست دارد بهترین مدل، شیک ترین مدل و حتی به روز ترین آن را داشته باشد تا هم در آشپزی کمک باشد و هم اینکه آشپزخانه آنها را شیک و جدید جلوه دهد. اما با قیمتی که اجاق گازهای امروزی دارند و همچنین  درآمد مردم نمی‌توانند که هر جنس و یا کالایی را به صورت نقدی خریداری کنند بنابراین سعی می‌کنند به صورت قسطی خرید کنند. 

بعضی از شرکت ها درصد سود بسیار بالایی برای کارهای خود دارند و یا اینکه  مدارک و ضمانت نامه های درخواست می‌کند که شما قادر به تهیه آن ها و یا پرداخت آنها نمی باشید.  اجاق گاز اقساطی  نیز مانند سایر محصولات ما همان شرایط مشابه را دارد شما می توانید از ما این محصول را خریداری نموده و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

شرایط خرید اقساطی

مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید وسایل و لوازم به وجود می‌آید شرایط آن می باشد و شرایط خرید اجاق گاز اقساطی نیز مانند سایر لوازم و وسایلی که در سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسد می باشد. یعنی شما می توانید پس از ورود و ثبت نام محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به قسط بندی آن و ارائه مدارکی برای ضمانت و همچنین پرداخت آن باشید. 

در واقع  شما مانند سایر فروشگاه هایی که محصولات خود را به فروش می گذارند و یا ممکن است شرایط غیر عادی و یا خارق العاده برای خرید اجاق گاز اقساطی داشته باشند روبرو نمی شوید همچنین سود و بازپرداخت آن نیز به گونه ای می باشد که شما از خرید محصول راضی بوده و از آن استفاده بسیار زیادی میبرید.  

نحوه قسط بندی محصول نیز به گونه ای می باشد که شما می توانید اقساط محصول را در ماه‌های سه ماه تا ۱۲ ماه پرداخت کنید یعنی شما می توانید تعداد اقساط خود را بیشتر کنید و مبلغی که هر ماه پرداخت می نماید را کم تر نمایید. از مهمترین شرایط خرید اجاق گاز اقساطی از قسطی‌کلاب ورود و ثبت نام در آن و انتخاب محصول مورد نظر می باشد پس از ثبت نام و انتخاب محصول مورد نظر و نحوه پرداخت اقساط در آن مشخص می شود شما می توانید به ارائه مدارکی که به شما اعلام می‌کنند بپردازید.

مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی

برای خرید اجاق گاز اقساطی می توانید از دو روش خرید خود را انجام دهد اگر کارمند هستید مدارکی که لازم است ارائه دهید و اسکن کارت ملی، فیش حقوقی و نامه معرفی شرکت را لازم است که ارائه دهید اما اگر شما کارمند نیستید و شغل های آزاد دارید لازم است که شما همان اسکن کارت ملی، پرینت ۶ ماهه حساب و به ازای هر قسط و یا هر دو قسط  یک برگه چک صیادی پرداخت نمایید. 

همانطور که اعلام کردیم پس از اینکه شما ثبت نام کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کردید مدارک لازم از شما درخواست می شود  شما می توانید این مدارک را ارسال کرده پس از بررسی مدارک و تایید آن ها اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

اگر اقساط شما کمتر از ۷ میلیون تومان شود باید یک قسط آن را درب منزل پرداخت کنیم و اگر بیشتر از هفت میلیون تومان بود باید  ۲۰ الی ۳۰ درصد مبلغ را پرداخت کنید برای دوستانی که در تهران حضور دارند پرداخت  محصول درب منزل آنها می باشد ولی برای دوستانی که در شهرستانها  زندگی می‌کنند باید پس از تایید مدارک به شرکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را دریافت نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطي لوازم خانگی اسنوا

فروش قسطي لوازم خانگی اسنوا
اسنوا برترین برند ایرانی موفق در کشور است. برای فروش قسطي لوازم خانگی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی مبلمان

خرید قسطی مبلمان
اگر قصد خرید قسطی مبلمان با شرایطی عالی را دارید به بخش فروش اقساطی مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...