خرید جاروبرقی اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:30:08

برای خرید جارو برقی اقساطی به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید جاروبرقی اقساطی

فروش جاروبرقی قسطی در قسطی کلاب

وجود جاروبرقی اقساطی در هر منزلی به عنوان یک امر بدیهی و در عین حال ضروری به شمار می رود. از آنجایی که این وسیله از جمله لوازم پرکاربرد و پر استفاده محسوب می شود، مناسب است که از کیفیت و دوام بسیار مناسب و قابل توجهی برخوردار باشد. کیفیت بالای و دوام مناسب جاروبرقی به خوبی می تواند نیازهای کاربران را برآورده و برطرف سازد. 

استفاده از جاروبرقی با برخورداری از یک محیط پاکیزه و عاری از هر نوع آلودگی، رابطه مستقیم و تنگاتنگ دارد. بر همین اساس، خرید جاروبرقی اقساطی یک روش بهینه و در عین حال کاربردی برای نظافت و تمیز نمودن محیط مورد استفاده به شمار می رود. لازم به ذکر است که نخستین جاروی مکنده به وسیله یک مخترع اهل کشور آمریکا و در سال 1865 ساخته و پرداخته گردید. به تدریج و با وقوع انقلاب صنعتی، این محصول دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شد. 

با گذشت زمان و در سال 1907 و در کشور آمریکا، نخستین جاروی مکنده از نوع برقی پا به عرصه وجود گذاشت. در ادامه ابعاد و اندازه های جاروها ضمن کوچکتر شدن، قابلیت حمل و جابجایی را نیز پیدا کردند. به طور کلی، سیستم مورد استفاده در ساختار جاروبرقی ها بر حسب مکش گرد و غبار و ذرات موجود در هوا به داخل مخزن آن می باشد.

بدون تردید، تمیزی و نظافت منزل برای همه اعضای خانواده، به ویژه خانم های خانه دار از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، جاروبرقی نقش بسزایی را در بهبود حال افراد دارای مشکلاتی نظیر آسم و حساسیت ایفا می کند. به همین خرید یک دستگاه جاروبرقی اقساطی، نقش پر رنگ و برجسته ای در ارتقای سلامت و سطح بهداشت خانواده بر عهده دارد.

نکات مؤثر و کاربردی در کارکرد بهتر جاروبرقی اقساطی

یکی از مواردی که در میزان سلامت و ارتقای جاروبرقی اقساطی بسیار مؤثر و تاثیر گذار است، توجه نمودن به تمیز بودن لوله های آن می باشد. در صورت گرفتگی لوله های جاروبرقی، فشار مضاعفی به موتور آن وارد شده که می تواند کارکرد و بازده دستگاه را تحت شعاع خود قرار دهد. 

شستشوی فیلتر جاروبرقی نیز در این زمینه بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد. از دیگر نکات قابل توجه در زمینه افزایش کارکرد جاروبرقی اقساطی، دور کردن اشیا و وسایل نوک تیز و بزرگ و آشغال های مرطوب از مسیر جارو، به ویژه در هنگام استفاده می باشد. چراکه این وسایل ضمن آسیب رساندن جدی به موتور دستگاه، توان و قدرت جاروبرقی را به میزان چشمگیری کاهش می دهد. 

غالباً در انواع مدل های مختلف جاروبرقی، قدرت کشش آن از چند درجه مختلف و متفاوت برخوردار می باشد. استفاده از این درجه ها باید متناسب با فضای مورد استفاده صورت پذیرد. از دیگر نکات حائز اهمیت در این زمینه، پرهیز از کار مداوم و پیوسته با جاروبرقی می باشد. روشن بودن دستگاه بیش از مدت زمان نیم ساعت، تاثیر نامطلوب و ناخوشایندی بر روی موتور جاروبرقی از خود برجای می گذارد.

به همین جهت، مناسب است که در ازای ده دقیقه استفاده از جاروبرقی، حدود ده دقیقه استراحت نیز به دستگاه بدهیم. دور کردن جاروبرقی اقساطی از مواد آتش زا، اجاق گاز، شوفاژ و وسایل گرما زا به منظور ارتقای کارکرد آن، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

عرضه جاروبرقی اقساطی در قسطی کلاب

بدون تردید، برای بهره مندی از یک محیط سالم و پاکیزه، خرید یک دستگاه جاروبرقی اقساطی کمک شایانی می نماید. قسطی کلاب طرح های مختلفی از فروش اقساطی لوازم خانگی را در اختیار عموم مردم قرار می دهد. طرح فروش اقساطی جاروبرقی، یک فرصت ویژه و مناسب برای خانم های خانه دار به منظور برخورداری از یک جاروبرقی باکیفیت و مرغوب به شمار می رود.

خرید یک دستگاه جاروبرقی اقساطی، محیطی پاکیزه و در عین حال تمیز را برای اعضای خانواده به ارمغان می آورد. ناگفته نماند که فروش اقساطی لوازم خانگی در قسطی کلاب، در اقساط سه الی دوازده ماهه صورت می گیرد. همچنین طرح فروش اقساطی جاروبرقی به ویژه جاروبرقی اقساطی با در نظر گرفتن کمترین میزان سود، در اختیار خریداران قرار می گیرد.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پلوپز تکنو

خرید قسطی پلوپز تکنو
پلوپز یکی از وسایل برقی جدید در آشپزخانه است که کاربردهای فراوانی دراد. برای خرید قسطی پلوپز تکنو به بخش پلوپز در دسته بندی لوازم خانگی...

بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه

 بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه
اگر شما قصد خرید لوازم برقی آشپزخانه را دارید، ممکن است برای شما سوال شود، بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه برای خرید از بین این همه برند در این...