خرید اقساطی گوشی آیفون 13 از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/27 07:03:23

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 13 از قسطی کلاب



اپل؛ پیشرو در صنعت لوازم هوشمند!

کمپانی اپل از ابتدای تاسیس خود همیشه به عنوان یکی از ابرکمپانی‌های صنعت تولید انواع لوازم و تجهیزات هوشمند اعم از گوشی‌های تلفن همراه، لپ تاپ، ساعت‌های هوشمند به شمار می‌رفته است. به همین سبب نیز محصولات این برند در سراسر جهان از طرفداران زیادی برخوردار می‌باشند. یکی از محصولات تولیدی این شرکت که به صورت سالانه به بازارهای جهانی عرضه می‌شود و بسیار پرفروش نیز می‌باشد، گوشی‌های موبایل آن است. همانطور که می‌دانید موبایل‌های هوشمند اپل با نام تجاری آیفون روانه بازار می‌شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا با راهنمای خرید قسطی گوشی آیفون 13 همراه شما دوستان و همراهان گرامی قسطی کلاب باشیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

راهنمای خرید اقساطی گوشی آیفون 13

این سری از گوشی‌های کمپانی اپل در تاریخ 14 سپتامبر 2021 معرفی شد و چند ماه بعد نیز به بازار عرضه شد. محدوده قیمت سری 13 موبایل‌های اپل حین عرضه در حدود 800 دلار بود و این گوشی‌ها از نسخه 15 سیستم عامل IOS پشتیبانی می‌کردند.

طبق بررسی‌های انجام شده که در مقاله‌های راهنمای خرید قسطی گوشی آیفون 13، ابعاد این موبایل در حدود 146.7 در 71.5 در 7.7 میلی‌ متر می‌باشد. این سری از گوشی‌های کمپانی آیفون که دارای وزنی 174 گرمی هستند، در پشت خود دارای یک شیشه میباشند که نوع حفاظت آن نیز از نوع گوریلا گلس است. در پنل جلویی اما جنس آن از شیشه بوده و وظیفه محافظت از آن را نیز سرامیک شیلد به عهده دارد. این گوشی در رنگ‌های سفید، آبی، قرمز، مشکی، صورتی و سبز در بازار موجود می‌باشد. 

صفحه نمایش آیفون 13؛ نقطه قوت گوشی های اپل!

همیشه نمایشگر گوشی های اپل به عنوان یکی از نقاط قوت آنها به شمار می‌رفته است. این برند در سری 13 موبایل‌های خود از یک صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع Super Retina XDR OLED استفاده کرده است. بر اساس آمارهای منتشر شده، حداکثر نرخ نوسان سازی‌ که این نمایشگر برای کاربر فراهم می‌کند، 60 هرتز می‌باشد. رزولوشن صفحه نمایش آیفون 13، 1170 در 2532 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی حدود 460 پیکسل در اینچ را برای شما فراهم خواهد کرد.

یکی از ویژگی‌هایی که قبل از خرید اقساطی گوشی آیفون 13 باید به آن دقت کنید، حداکثر نور صفحه نمایش است. حداکثر میزان روشنایی نمایشگر این موبایل برابر با 1200 نیت می‌باشد. به همین سبب شما قادر خواهید بود تا به راحتی در نور روز، صفحه گوشی خود را مشاهده کنید. تراشه؛ جایی که آیفون 13 از رقبا پیشی می‌گیرد!

سخت افزاری که برند اپل برای جدیدترین سری از موبایل‌های خود طراحی کرده است، به عنوان یکی از قدرتمندترین سیستم‌های سخت افزاری است که در گوشی‌های هوشمند تا کنون قرار گرفته است. تراشه تعبیه شده در این موبایل یک تراشه 6 هسته‌ای از نوع Apple A15 Bionic بوده و فرایند ساخت آن نیز 5 نانومتر می‌باشد. ضمن اینکه پردازنده گرافیکی نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در ویدیوهای راهنمای خرید نقدی گوشی آیفون 13 بسیار روی آن تاکید شده است. کمپانی اپل از پردازنده‌های ساخت برند خود با نام Apple GPU در این مدل از موبایل‌های خود استفاده کرده است.

بررسی دوربین‌های آیفون 13

همیشه دوربین گوشی‌های آیفون به عنوان بهترین دوربین در میان گوشی‌های هوشمند به شمار رفته اند. پیکربندی دوربین پشت این موبایل واید، استاندارد و اولتراواید میباشد که رزولوشن دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسل است. این دوربین قادر به فیلمبرداری با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 بر ثانیه می‌باشد. از طرفی اما دوربین جلوی این گوشی نیز دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی می‌باشد و می‌تواند با نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری نماید.

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با قسطی کلاب!

احتمالا شما نیز امروزه به دلیل گران بودن تمامی اجناس مختلف در بازار به دنبال خرید قسطی از فروشگاه و یا وبسایت‌های مختلف هستید. قسطی کلاب با هدف راحت تر کردن خرید انواع کالا و محصولات مختلف شرایط خرید اقساطی را به فروشگاه خود اضافه کرد. شما عزیزان می‌توانید به منظور خرید قسطی انواع مختلفی از محصولات مانند کالای دیجیتال، لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی به فروشگاه ما مراجعه کنید. در این مقاله سعی کردیم تا با راهنمای خرید قسطی گوشی آیفون 13 همراه شما دوستان باشیم. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a42

خرید قسطی گوشی a42
یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل a42 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a42 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید قسطی گوشي آیفون 14

خرید قسطی گوشي آیفون 14
جدیدترین محصول اپل با کیفیتی عالی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشي آیفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...