خرید اقساط گوشی اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/26 13:20:43

برند اپل یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی است. برای خرید اقساط گوشی اپل به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساط گوشی اپل


گوشی اپل  

امروزه اکثر جوانان تمایل دارند که گوشی همراهشان از برند محبوب و پرطرفدار اپل باشد. اما با توجه به قیمت بالای گوشی‌های این برند، خرید اقساط گوشی اپل می‌تواند پلی باشد برای رسیدن شما به خواسته‌هایتان. شاید در نگاه اول به نظرتان خرید اقساطی گوشی اپل در این نوسانات قیمتی بازار، غیر ممکن باشد. اما اگر تا انتهای این متن همراه باشید، ما به شما بهترین راه خرید نقدی و قسطی این کالای دیجیتالی محبوب را معرفی خواهیم کرد. پس برای داشتن یک گوشی اپل در دستانتان این فرصت را از دست ندهید و همراه ما باشید.  

کمپانی اپل هر ساله با ارائه یک سری ویژگی‌های خاص در گوشی همراهش باعث تمایز این کالای دیجیتالی از سایر رقبایش می‌شود. به همین جهت خرید قسطی گوشی اپل برای کسانی که اصطلاحا گوشی باز هستند و یا به دنبال به روزترین تکنولوژی های جدید هستند، بسیار مناسب می‌باشد.

اما دلیل برتری این برند چیست که با توجه به قیمت بالای آن حتی خیلی‌ها خرید اپل قسطی را به خرید نقد و ارزان تر گوشی از برند سامسونگ ترجیح می‌دهند؟ برای پاسخ به این سوال و بررسی دقیق تر گوشی‌های اپل همراه ما باشید.

دلیل محبوبیت گوشی‌های اپل و فروش بالای این کالای دیجیتالی چیست؟

همانطور که می‌دانید هر کالای دیجیتال یک سری نقاط قوت و ضعف دارند. اگر نقاط قوت آنها بیشتر باشد به طور حتم محبوب تر نیز خواهند شد. برندهایی مثل سامسونگ، شیائومی، اچ تی سی سال‌ها است که به تولید گوشی‌های همراه می‌پردازند و جز رقیبان گوشی‌های اپل محسوب می‌شوند. اما تا به امروز همواره اپل پیروز این رقابت‌ها بوده است. اما علت این پیروزی‌ها چیست؟

سیستم عامل منحصر به فرد گوشی‌های آیفون

مهم‌ترین چیزی که زمان خرید اقساط گوشی اپل خریداران را ترغیب می‌کند، محیط کاربری متفاوت و انحصاری گوشی‌های اپل است. گوشی‌های آیفون از سیستم عامل ios استفاده می‌کنند که در هیچ گوشی دیگری شما این قابلیت را نمی‌بینید. اما سیستم عامل اندروید بر روی اکثر برندهای دیگر گوشی‌ها مثل ال جی یا سامسونگ، هواوی قابل استفاده هستند. همین وجه تمایز خاص یک عامل مهم برای خرید گوشی اپل قسطی است.

امنیت و سرعت بالای گوشی‌های آیفون

یکی دیگر از موارد برتری گوشی‌های اپل که آن را از دیگر کالای دیجیتال هم رده خود متمایز می‌کند، امنیت آن است. از آنجایی که داخل گوشی شما عکس، چت، فیلم و سایر اطلاعات شخصی شما موجود است، بنابراین امنیت حفظ این اطلاعات نیز بسیار مهم است. سیستم عامل ios به دلیل لایه‌های امنیتی بالایی که دارد به همین راحتی‌ها قابل هک شدن نیست. موضوع مهم دیگری که دلیل تقاضای بالا برای خرید اقساطی گوشی اپل می‌شود، سرعت این گوشی می‌باشد. اگر برنامه‌های مشابه را در اندروید و ios با هم مقایسه کنید، مطمئنا متوجه سرعت بالاتر و کاربری راحت تر آن خواهید شد.

کیفیت بالای دوربین گوشی‌های آیفون

بسیاری دلیل شان برای خرید اقساط گوشی اپل، ثبت لحظه‌های زیبا با دوربین‌های باکیفیت این گوشی می‌باشد. اپل در سری‌های جدیدش به صورت حرفه‌ای بر روی دوربین جلو و عقب و لنز دوربین‌هایش تمرکز کرده است. 

مقاومت بالا گوشی‌های آیفون

زمانی که بحث کیفیت قطعات ساخت این دسته از کالای دیجیتال باشد، مقاومت بالای گوشی‌های آیفون حرف اول را می‌زنند. بدنه مقاوم و ضد آب گوشی‌های شرکت اپل مهر تاییدی بر محبوبیت بالای این برند می‌باشد.

قسطی کلاب مرکز فروش گوشی اپل از دم قسط

امروزه خریدهای اینترنتی بیشتر از خریدهای حضوری طرفدار دارد، زیرا شما به راحتی می‌توانید کالای دیجیتالی یا هر کالای مد نظرتان را در اینترنت سرچ کنید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و خریدتان را ثبت کنید.

این موضوع برای ساکنین شهرهای بزرگ مثل تهران بیشتر اهمیت دارد، زیرا در زمان بسیار صرفه جویی می‌کنند. مجموعه قسطی کلاب با ایجاد شرایط فروش گوشی اپل از دم قسط تهران این فرصت را به شما می‌‍دهد که به صورت اینترنتی و قسطی به گوشی دلخواهتان برسید. کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده، مدل گوشی اپل خود را انتخاب و فاکتورتان را به صورت شرایط خرید اقساطی ثبت کنید. برای خرید اقساطی گوشی اپل قسطی کلاب را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس

خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند اپل بی‌شک مدل آیفون 12 پرومکس می‌باشد. برای خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی کنسول بازی ps5 اسلیم

خرید قسطی کنسول بازی ps5 اسلیم
شما می‌توانید برای خرید قسطی کنسول بازی ps5 اسلیم با چک یا سفته الکترونیکی در بخش کنسول بازی سونی در دسته بندی ...