خرید اقساطی تلویزیون هوشمند هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/2/31 13:48:55

برند هیمالیا در زمینه لوازم خانگی پیشرفت‌های بسیاری داشته و سبد محصولاتی خود را گسترش داده است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند هیمالیا به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند هیمالیا


شاخص‌ترین ویژگی‌های تلویزیون هیمالیا   

تلویزیون هیمالیا با بالاترین استانداردهای کیفی و در اندازه‌های 32/43/50/55/65 اینچ تولید و به بازار مصرف کننده عرضه می‌شود. تلویزیون‌های برند هیمالیا به عنوان یک محصول تولید داخل، با نام تجاری پانورامیک (Panoramic) به خریداران ارائه می‌گردند. برند هیمالیا برای LED تولیدی خود، قابلیت و امکانات بی‌نظیری را در نظر گرفته است. همچنین، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، در کنار کیفیت و شفافیت تصویر بالا، نگاه خریداران را به سمتخرید قسطی تلویزیون هوشمند هیمالیا سوق داده است. 

برخورداری از تکنولوژی صفحه نمایش LED و رزولوشن و کیفیت تصویر بالا، از مهم‌ترین مشخصات خرید اقساطی تلویزیون هوشمند هیمالیا محسوب می‌شود. LED برند هیمالیا متناسب با نوع و مدل، تصاویر را با کیفیت HD، UHD و QUHD نمایش می‌دهند. وضوح و رزولوشن تلویزیون‌های پانورامیک هیمالیا بسیار بالا ارزیابی می‌شود. این ویژگی تصاویر را با تمام جزئیات و با رنگ‌های واقعی و کنتراست بالا، در معرض نمایش بیننده قرار می‌دهد. همچنین، پشتیبانی از قابلیت HDR، در ارتقای وضوح و شفافیت تصاویر دریافتی تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد.

از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت خرید قسطی تلویزیون هوشمند هیمالیا می‌توان به سیستم صوتی این محصول اشاره نمود. پشتیبانی ال ای دی Himalia از استانداردهای صوتی Surround و Dolby، صدای شفاف، فراگیر و دارای وضوح بالا را در فضا طنین انداز می‌کند. انتشار صدای تلویزیون از طریق سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی در مجموع 20 وات صورت می‌گیرد. همچنین، بلندگوهای LED در قسمت پایین قاب قرار گرفته است. توان هر بلندگو برابر با 20 وات اعلام شده است. 

سایر مشخصات تلویزیون هیمالیا

بهره‌مندی از پورت‌های ارتباطی متنوع و کاربردی و طراحی زیبا و شکیل را می‌توان از دیگر مشخصات فروش قسطی تلویزیون himalia برشمرد. تعبیه درگاه HDMI امکان انتقال تصاویر و اتصال سایر دستگاه‌ها را برای کاربر ساده و آسان نموده است. همچنین، برخورداری از پورت ارتباطی USB امکان متصل کردن هارد اکسترنال و فلش مموری و به اشتراک گذاشتن داده‌ها و اطلاعات صوتی و تصویری را محقق ساخته است. طراحی باریک (Slim) ال ای دی هیمالیا، ظاهری جذاب و چشم نواز برای این محصول پدید آورده است.  

تلویزیون LED هیمالیا به جدیدترین گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) مجهز شده است. با استفاده از گیرنده دستگاه به راحتی می‌توان کلیه شبکه‌های دیجیتالی داخلی، اعم از SD و HD را دریافت و مشاهده نمود. همچنین، طراحی پایه فلزی باکیفیت، ضمن کمک به ثبات و ایستایی تلویزیون، از لغزش و افتادن دستگاه بر روی سطوح جلوگیری می‌کند. 

علاوه بر این، ریموت کنترل تلویزیون قابلیت اعمال تنظیمات مورد نظر کاربر را از فواصل دور و به راحتی امکان پذیر ساخته است. ضمنا، قابلیت اتصال دستگاه به دیوار، علاوه بر جلوگیری از اشغال فضای اضافی، بهینه سازی و صرفه جویی در فضا را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

برخورداری از خروجی هدفون، ورودی آنتن، نسبت تصویر 16:9، ورودی Component، ورودی AV، خروجی صدای اپتیکال و کواکسیال، امکان ضبط برنامه‌های تلویزیونی (PVR)، پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری رایج و پشتیبانی از تلتکست، از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی تلویزیون هوشمند هیمالیا تلقی می‌گردد. 

نحوه خرید قسطی تلویزیون هوشمند هیمالیا

خرید اقساطی انواع مدل‌های تلویزیون هیمالیا توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اجرایی شده است. خریداران می‌توانند ضمن مراجعه به درگاه اینترنتی با آدرس ghesticlub.com از کلیه جزئیات و ضوابط و شرایط این طرح اطلاعات لازم و کافی را به دست آورند. همچنین، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید اقساطی تلویزیون هوشمند هیمالیا به صورت نقدی نیز برای خریداران پیش بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون اقساطی سونی

خرید تلویزیون اقساطی سونی
در شرایط اقتصادی امروز که قیمت ارزهای خارجی تا حد زیادی بالا رفته است خرید کالا هایی مانند لوازم خانگی از جمله تلویزیون برای اغلب خانواده ها سخت...

فروش تلویزیون اقساطی سونی

فروش تلویزیون اقساطی سونی
در شرایط اقتصادی فعلی خرید لوازم خانگی مانند تلویزیون های هوشمند برای اغلب مردم سخت شده است. از آن جایی که نمی توان از خرید کالایی ضروری....