خرید جاروبرقی آریته

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:18:38

جاروبرقی آریته یکی از بهترین جاروبرقی‌های ایران می‌باشد که در سال‌های اخیر فروش بالایی داشته است. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی آریته می‌باشید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید جاروبرقی آریته

جاروبرقی آریته 

برای انتخاب یک جارو برقی معیارهای زیادی وجود دارد مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در کیفیت جاروبرقی‌ها از جمله جارو برقی آریته قدرت مکش، توان مصرفی، نوع فیلترها و ظرفیت کیسه اشغال، میزان صدای تولیدی، ایمنی، وزن، سهولت و آسان بودن تعمیرپذیری، سبک بودن و وزن محصول، طول عمر، جنس قطعات به کار رفته در محصولات و میزان تاثیر تمییز کنندگی هستند. با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی آریته یک کالای مدرن به منزل بیاورید.

برای بررسی و سنجش قابلیت جاروبرقی معیارهای قابلیت خشک و مرطوب کارکردن، توانایی تنظیم و کنترل قدرت مکش، طول سیم و جمع‌آوری اتوماتیک خودکار، توانایی ایجاد بخار، توانایی دمندگی هوا و البته لوازم جانبی مانند سری‌های مختلف عوامل مهمی به شمار می‌روند.

خرید نقدی و اقساطی جاروبرقی آریته را با خیالی آسوده در قسطی کلاب انجام دهید. در ادامه به معرفی چند مدل از جاروبرقی‌های آریته خواهیم پرداخت، شما می‌توانید از قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی آریته را انجام دهید. 

جارو برقی مدل ar2791 

این مدل از جاروبرقی‌های آریته از جمله جاروهای دوستدار محیط زیست است و 40 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند، موتور پر قدرت 1300 واتی با خروجی یک دستگاه با خروجی 2200 وات می‌تواند انتخاب خوبی برای هر خانواده‌ای باشد. 

در کنار این ویژگی ها فیلتر 5 لایه قابل شستشو و فیلتر خروجی هپا، چرخ هایی با توانایی چرخش 360 درجه، گیره نگهدارنده لوله، قدرت مکش قابل تغییر، جمع‌کننده سیم اتوماتیک، سری‌های گوناگون که به راحتی با سری اصلی قابل جایگزینی‌اند و لوله تلسکوپی هم جزو نقاط قوت جاروبرقی آریته است. با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی آریته محصولی با کیفیت خریداری نمایید.

جاروبرقی مدل ar2786 

از صدای جاروبرقی بدتان می‌آید؟ این جارو برای شما طراحی شده است. جاروی آریته مدل 2786ar جاروی بی‌صدایی است که موتور 2000 وات و مناسبی برای نیاز های خانگی دارد. همچنین دارای یک پاکت 3 لیتری مخصوص زباله و گرد و غبار که به راحتی قابل تعویض است.

فیلتر 5 لایه قابل شستشو و فیلتر خروجی هوا، چرخ‌هایی با توانایی چرخش 360 درجه، گیره نگهدارنده لوله، قدرت مکش قابل تغییر، جمع کننده سیم اتوماتیک، سری‌های گوناگونی که به راحتی با سری اصلی قابل جایگزینی‌ می‌باشند و لوله تلسکوپی ویژگی‌های این وسیله با ابعاد 22×22×35 است. خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی آریته را در قسطی کلاب انجام دهید. 

جاروبرقی رباتیک هوشمند مدل ar2721 

چه چیزی بهتر از اینکه وارد خانه شوید و به جاروبرقی هوشمند آریته دستور بدهید خانه را تمیز کند و خودتان روی مبل بنشینید و از تماشای این ربات هوشمند لذت ببرید. 

سنسور این جارو به طور خودکار متناسب با هر سطح، نوع خاصی از تمیز کردن را انجام می‌دهد و سرامیک، فرش، موکت، کناره‌ها و قرنیزهای دیوار، زیر میز و کابینت‌های خانه را با حرکات زیگزاگ و دورانی حسابی برق می‌اندازد و چون مجهز به سنسور است از پله‌ها و بلندی‌ها نمی‌افتد.

خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی آریته 

این موارد تنها چند مورد از تنوع جاروبرقی‌های آریته هستند. اگر مایل به خرید این نوع جاروبرقی هستید می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خریدی لذت‌بخش داشته باشید. 

همچنین، صدها کالای موجود در این سایت را مقایسه کرده و خریدی همراه با اطمینان داشته باشید. به ویژه این که این سایت شرایط خاصی برای خرید اقساطی کالا دارد. با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی آریته یک خانه منظم و تمیز داشته باشید. 

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط بای چک و لیزینگ امکان پذیر شده است و هر کدام شرایط مخصوص به خود را دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یا در صورت نیاز با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون x.vision

خرید قسطی تلویزیون x.vision
برند ایکس ویژن برندی استثنایی و موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی تلویزیون x.vision به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید یخچال فریزر بوش

خرید یخچال فریزر بوش
شرکت بوش یکی از موفق ترین شرکت های اروپایی در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی است. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر بوش با تخفیف عالی به بخش ...