ماشین لباسشویي الجی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/16 06:38:54

برند ال جی جز برترین برندهای دنیا می‌باشد که محصولات خود را با بهترین و با کیفیت‌ترین متریال جهان می‌سازد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی الجی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ماشین لباسشویي الجی قسطی


ماشین‌های لباسشویی ال جی

بهترین ماشین لباسشویی‌های جدید ال‌جی، هوشمند هستند. سر و صدای کمی دارند و از ظرفیت شستشوی مناسبی برخوردارند. سرعت چرخش در آن‌ها 1400 دور در دقیقه و رتبه بندی مصرف انرژی A+++ می‌باشند. 

به خاطر وجود قابلیت‌هایی که دارند ال جی برای آن‌ها تا 10 سال گارانتی می‌دهد و به این معنی است که دیگر نگران به روزرسانی‌های آینده نخواهید بود!

طراحی مناسب

این ماشین‌ها، دارای درام بزرگتر هستند که به معنای ظرفیت بزرگ‌تر در همان فضای قبلی است. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویي الجی یک محصول بی‌نظیر را به خانه بیاورید!

قابلیت‌های هوشمند

در ماشین‌های جدید از فناوری تینکیو استفاده شده است که کمک می‌کند تا به وای فای به صورتی هوشمند متصل شوید و با آن در تعامل باشید. 

قابلیت اضافه‌کردن لباس

ماشین لباسشویی‌های ال جی، این قابلیت را دارند که اگر مدتی پس از شروع شستشو متوجه شدید که چند تکه از لباس‌های خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید مدتی پس از شروع، لباس‌های جدید را به دستگاه اضافه کنید. با خرید ماشین لباسشویي الجی نگران فراموشی لباس‌ها در هنگام شستشو نباشید.

قابلیت‌های جدید، ظرفیت شستشوی بالا، سروصدای کم

علاوه بر این ماشین لباسشویی‌های ال جی سر و صدای کمی دارند و شما متوجه صدای آن‌ها نخواهید شد! ماشین‌های جدید صفحه لمسی دارند و با حرکات مختلف چرخش، سرخوردن، شستشو فیلتراسیون و پله به شستن کمک می‌کنند. با خرید اقساطی ماشین لباسشویي الجی بهترین را مالک شوید! 

قابلیت ضد آلرژی

یکی از گزینه‌های جدید در ماشین لباسشویی‌های ال جی گزینه مراقبت از آلرژی می‌باشد. ال‌جی در مدل‌های جدید خود از بخار اسپای 99.9% برخوردار است.

این قابلیت جدید کمک می‌کند تا آلرژن‌ها و ذرات گرد و غبار که می‌توانند سبب حساسیت یا مشکلات تنفسی شوند، به‌خوبی از بین بروند. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی الجی سالم و شاداب باشید.

شستشوی سریع

گزینه دیگر شستشوی 20 دقیقه‌ای است که کمک می‌کند تا چین و چروک‌ها برطرف شود و لباس، حالت سفت به خود بگیرد و نرمی لباس کاهش یابد. همچنین گزینه صرفه جویی در مصرف آب و برق نیز وجود دارد.

گزینه شستشوی قدرتمند

این گزینه سبب می‌شود تا قسمت داخلی بچرخد و هر چیزی که بیش از حد قدرتمند باشد را نیز تحریک کند. این مدل یک مقدار مکث می‌کند و مواردی را که در هنگام شروع فشار وارد کنند را اضافه می‌کند ماشین‌های لباسشویي ال جی طوری است که انواع لکه‌ها را در انواع پارچه‌ها از میان می‌برد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویي الجی همیشه تمیز و مرتب باشید!

توربودرام و آی‌سنس

ماشین‌های جدید با سخت افزار و فناوری هایی که دارند سبب می‌شوند تا شستن شما بسیار تمیز و کارآمد انجام شود.

موتور هوشمند اینورتر

فن‌آوری اینورتر هوشمند این امکان را می‌دهد که در مصرف انرژی تا 36 درصد صرفه جویی شود. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویي الجی در مصرف برق و آب، صرفه‌جویی کنید.

اسپری انقلابی قدرتمند

یکی از جدیدترین فناوری‌های ال جی، اسپری انقلابی داخلی آن است که با نیروی قدرتمند خود آب را می‌پاشد و مواد پاک کننده اضافی را بدون استفاده از دست، برای بهترین شستشوی ممکن ارائه می‌دهد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویي الجی جدیدترین تکنولوژی‌ها را امتحان کنید!

خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویي الجی

اگر می خواهید ماشین لباسشویی ال جی تهیه کنید این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین است که خدماتی ارزنده را در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی کالا به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. برای خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست ارتباط خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت عمل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی دوو اقساطی

لوازم خانگی دوو اقساطی
دوو از نام هایی است که توانشته است در زمینه تولید لوازم خانگی اعتبار و شهرت خوبی کسب کند. این اعتبار در کنار کیفیت بالای محصولات این شرکت موجب شده...

خرید قسطی کولرگازی ال جی با چک

خرید قسطی کولرگازی ال جی با چک
برند ال جی یکی از بهترین برندهای تولید کننده در دنیا است. برای خرید قسطی کولرگازی ال جی با چک به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی...