خرید قسطی فشارسنج سخنگو اسمارت

تاریخ انتشار:
1403/2/14 22:06:27

داشتن یک فشارسنج باکیفیت در هر خانه‌ای لازم و ضروری است و چه بهتر که این دستگاه سخنگو نیز باشد. برای خرید اقساطی فشارسنج سخنگو اسمارت به بخش آرایشی بهداشتی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی فشارسنج سخنگو اسمارت


فشار سنج سخنگو اسمارت

یکی از ابزارهای طبی که به کمک انسان‌ها آمده تا سلامت آن‌ها را پایش کند، فشارسنج نام دارد. فشارسنج‌های قدیمی عقربه‌ای و یا دیجیتالی بودند ولی فشارسنج‌های کنونی حالت اتوماتیک و سخنگو دارند. 

فشار خون بالا حالتی است که قلب بیش از حد طبیعی خود در فشار اطراف است و این می‌تواند باعث بیماری‌هایی مثل آسیب کلیه، خونریزی مغزی، سکته و مرگ شود!

بنابراین افرادی که سابقه خوبی در فشار خون ندارند،  بهتر است که از این ابزار استفاده کنند تا آن را کنترل نمایند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی فشارسنج سخنگو اسمارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

فشارسنج‌های اتوماتیک چگونه عمل می‌کنند؟

پس از تنظیمات اولیه که بر روی دفترچه راهنما، همراه با محصول ارائه شده است، باید بازوبند را از میله‌های فلزی بگذرانید و به دور بازوی خود ببندید، به طوری که بین بازوبند و بازو به اندازه یک انگشت فضای اضافی باقی بماند. 

این بستن باید در فاصله 2 سانتی‌متری انتهای آرنج باشد. باید طوری عمل کرد که شلنگ کاف به پایین باشد. با خرید اقساطی فشارسنج سخنگو اسمارت همیشه سرزنده باشید.

سپس چراغ ضربان شروع به چشمک زدن می‌کند و در نتیجه ضربان قلب را به شما نشان می‌دهد. اگر ضربان نامنظم داشته باشید دستگاه علاوه بر مقدار فشار خون که توسط یکی از سه رنگ سبز، زرد و قرمز نشان داده می‌شود، ضربان را به شما اعلام می‌کند.

سبز نشان دهنده فشار خون نرمال، زرد فشار خون پایین و قرمز فشار خون بالا را نشان می‌دهد. با خرید نقدی یا اقساطی فشارسنج سخنگو اسمارت آسان کنترل کنید!

امکانات و قابلیت‌ها

این دستگاه یک صفحه نمایشگر LCD با ابعاد 102*68 میلی‌متر مربع دارد. یک نمایشگر دارد که بالا یا پایین بودن فشار خون را به شما نشان می‌دهد. سخنگوی زبان فارسی دارد.

مجهز به آداپتور است و حتی می توانید با باتری نیز کار کنید دارای 60 حافظه 2 کاربره است. با 3 نتیجه‌گیری گذشته، به شما یک میانگین می‌دهد. اگر در ضربان قلب شما بی‌نظمی وجود داشته باشد آن را تشخیص می‌دهد. تنها با زدن یک دکمه به شما فشار خونتان را ارائه می‌دهد. 

نکات مهم

این دستگاه قابل استفاده برای ناتوانان و افراد نوزاد نیست. هیچ وقت تلاش کنید تا خودتان دستگاه را تعمیر کنید دقت کنید. این دستگاه نباید در کنار امواج قوی الکترومغناطیسی قرار گیرد. هیچگاه دستگاه را نزدیک تلفن همراه و مایکروویو قرار ندهید.

فقط باید از آداپتورهای مخصوص به این دستگاه استفاده نمایید تا باعث بروز حادثه نشود. با خرید نقدی یا اقساطی فشار سنج سخنگو اسمارت سلامت بمانید!

دقت کنید تا از باتری‌های قدیمی و جدید در یک زمان استفاده نمایید. قطبیت باتری را چک کنید و آن را به طرز صحیح وارد نمایید. اگر فکر می‌کنید که به مدت زمان طولانی از دستگاه استفاده نخواهید کرد، باتری‌ها را خارج کنید. 

این دستگاه نسبت به شوک زمین خوردن حساس است، پس مواظب باشید تا آن را به زمین نزنید. همچنین از گذاشتن این دستگاه در معرض نور آفتاب مستقیم و دمای زیاد پرهیز کنید. 

مبادا دستگاه را با آب و مواد شیمیایی بشویید. برای تمیز کردن دستگاه تنها یک دستمال کمی مرطوب و مقداری پاک کننده ملایم لازم است. با خرید نقدی یا اقساطی فشارسنج سخنگو اسمارت نگرانی کم می‌شود.

خرید اقساطی فشارسنج سخنگو اسمارت

برای تهیه این فشار سنج سخنگو اسمارت به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارائه شده در زمینه پرداخت نقدی و اقساطی کالاهای دیجیتالی بهره مند شوید. 

در صورت نیاز به خرید اقساطی می توانید به یکی از سه روش ارائه شده در سایت اقدام کنید. با خرید اقساطی فشارسنج سخنگو اسمارت سلامت خود را پایش کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لوازم ارایشی

خرید لوازم ارایشی
لوازم ارایشی یکی از مهم ترین موادی است که در ایران به شدت مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید نقدی یا اقساطی لوازم ارایشی به بخش آرایشی ...

مسواک برقی قسطی

مسواک برقی قسطی
مسواک یک وسیله الزامی برای بهداشت دهان است. مسواک های برقی که زمان زیادی از ورود آن ها به بازار نگذشته است، بهتر از مسواک های معمولی دندان ها را ...