خرید فرش دستبافت

تاریخ انتشار:
1403/2/13 11:23:11

یکی از زیبا ترین مدل فرش های قدیمی، فرش های دستباف می باشد که بسیار محبوبیت دارند. اگر تمایل به خرید فرش دستباف با قیمت مناسب دارید به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید فرش دستبافت

هنر ایرانیان

ذوق، هنر و سلیقه هنرمندان این مرز و بوم به خوبی در فرش های دستبافت تداعی شده است. این کالای مهم و صادراتی کشور ما، توجهات بسیاری از مردم اقصی نقاط دنیا را به خود معطوف ساخته است. بر همین اساس، فرش دستبافت به نوعی نماد کشور ایران در بازارهای بین المللی و جهانی به شمار می آید. این امر مهر تاییدی بر خرید فرش دستبافت محسوب می شود. 

به طور کلی، فرش از جمله کالاهایی بوده که از دیرباز مورد استفاده انسان ها قرار گرفته است. از سوی دیگر، خرید فرش یکی از المان های تاثیرگذار و موثر در افزایش جذابیت و زیبایی محیط دکوراسیون تلقی می گردد. لازم به ذکر است که فرش دستبافت از جمله محصولات کهن کشور ما و در عین حال از فرش های پرطرفدار و بی نظیر به حساب می آید. بدون تردید، زیباترین و بهترین فرش دستبافت به هنرمندان ایرانی تعلق دارد. بر همین اساس، خرید فرش دستبافت به نوعی ارزش و اهمیت قائل شدن برای این هنر دیرینه و کهن ایران زمین می باشد.

 در حال حاضر فرش دستبافت کاشان و تبریز از جایگاه ویژه ای در میان خریداران و علاقمندان به این هنر برخوردار است. بر همین اساس، خرید فرش دستبافت کاشان و تبریز همواره یکی از گزینه های خرید خریداران به شمار می آید. ناگفته نماند که خرید فرش برای بخشیدن حال و هوای تازه به محیط دکوراسیون همواره مورد توجه افراد قرار دارد. 

مهمترین مولفه ها در خرید فرش دستبافت 

به طور کلی، یکی از موارد مهم در خرید فرش دستبافت توجه به مدل و طرح محصول می باشد. شایان ذکر است که فرش های دستبافت در سه طرح افشان، خشتی و ترنج بافته می شوند. در این میان، طرح ترنج از طرح های پرطرفدار و محبوب به شمار می آید. فرش دستبافت طرح ترنج در اطراف خود از حاشیه های پهن برخوردار است. 

لازم به ذکر است که تقارن رنگ، یکی از مهمترین مولفه ها در خرید فرش دستبافت بوده که از زوایای مختلف و از نزدیک یا دور جلوه ای ویژه و متمایزی به این فرش می بخشد. همچنین در تار و پود فرش دستبافت از الیاف و مواد اولیه مرغوبیت و با کیفیت بالایی استفاده به عمل می آید.

 به طور معمول، در ساختار فرش های دستبافت از الیاف طبیعی استفاده می گردد. برخورداری از پرزهای انعطاف پذیر، درخشان و بادوام، از دیگر مولفه های مهم در خرید فرش دستبافت تلقی می شود. همچنین لطافت خاص، نرمی و زیبایی چشم نواز با تار و پود فرش های دستبافت گره خورده است. در این زمینه باید خاطر نشان کرد که لطافت و نرمی این محصول در هنگام استراحت کردن از کمر درد و ایجاد حساسیت در افراد جلوگیری به عمل می آورد. 

یکی از نکات قابل توجه در فرش های دستبافت، عدم تولید الکتریسیته ساکن در هنگام استفاده از این محصول می باشد. گفتنی است که در جهت افزایش سطح رفاه خریداران، خرید نقدی یا اقساطی فرش دستبافت به وسیله مجموعه قسطی کلاب فراهم گردیده است. 

نحوه خرید فرش دستبافت 

برای خرید فرش دستبافت می توان از طریق بخش خرید لوازم خانگی موجود در سایت قسطی کلاب اقدام نمود. تنوع بسیار بالای فرش های دستبافت در این سایت، سلایق و علایق مختلف را به خوبی تحت تاثیر خود قرار می دهد. خریدارانی که به دنبال ایجاد تغییر و تحولات کاربردی در دکوراسیون فضای داخلی منزل خود هستند، می توانند طرح های جدید و ارائه شده در سایت قسطی کلاب را مورد توجه قرار دهند. 

همچنین روش خرید نقدی در قسطی کلاب از نقطه نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و بهینه می باشد. ناگفته نماند که عدم نیاز به مراجعه حضوری و آنلاین بودن روش خرید، از مزیت های بارز و برجسته خرید نقدی یا اقساطی فرش دستبافت به شمار می رود.












سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی tcl

خرید قسطی ماشین لباسشویی tcl
برند تی سی ال یکی از بهترین برندهای موفق دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی tcl به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی هود داتیس

خرید قسطی هود داتیس
برند داتیس یکی از معروف‌ترین ایرانی می‌باشد که محصولات با کیفیت و به روز دارد. برای خرید قسطی هود داتیس به بخش هود در دسته بندی...