خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/23 05:32:30

برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با سفته


با خرید قسطی تلویزیون جی پلاس به تماشای بهترین‌ها بنشینید!

خرید تلویزیون به عنوان یک لوازم خانگی ضروری، دغدغه بیشتر افراد است؛ زیرا مشتریان توقع دارند که در ازای پرداخت هزینه‌ای گزاف، صاحب یک تلویزیون باکیفیت شوند. در سال‌های قبل، تنوع برندهای خارجی و ایرانی در بازار لوازم خانگی، خرید را برای مشتریان سخت می‌کرد. اما اخیرا، وجود تحریم‌ها و کمبود محصولات خارجی در بازار ایران، از تنوع برندها کاسته و گزینه‌های خرید را برای خریداران محدودتر کرده است. همین امر موجب شد تا کاربران، برای خرید یک تلویزیون مناسب، تنها به چند برند معتبر داخلی توجه داشته باشند. از جمله‌ی این برندها، برند جی پلاس بوده که اخیرا توانسته با تولید محصولات باکیفیت، خریداران زیادی را به خود جلب کند.

با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس از سایت ما می‌توانید بهترین فیلم‌ها و بازی‌ها را با کیفیتی باورنکردنی تماشا کنید. این برند، تلویزیون‌های خود را در سری‌های مختلفی به تولید رسانده که هر یک از آنها با ویژگی‌های منحصر بفرد خود توانسته‌اند به فروش بی‌نظیری دست یابند 

چون کیفیت مهم است!

شرکت گلدیران که نماینده رسمی برند الجی در ایران است، از سال 1397، ساخت تلویزیون‌های برند خود را آغاز کرد. این کمپانی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، مدل‌های مرغوبی را تولید کرده و آنها را با ضمانت‌نامه گلدیران، در بازارهای ایران به فروش می‌رساند. شرکت گلدیران، تلویزیون‌های خود را در سه سری با نام‌های power،  stellarو style تولید کرده تا پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان خود باشد. 

تلویزیون‌های جی پلاس سری power در سایزهای 32 و 40 اینچ در بازار به فروش رسیده و از نظر کیفیت تصویر، نمره قبولی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند. سری stellar، در سایزهای 50، 55 و 56 اینچ به فروش رسیده و از نظر شفافیت و وضوح تصاویر با رزولوشن بالا، حرف اول را می‌زنند. همچنین، وجود سیستم عامل اندروید در این سری از تلویزیون‌های جی پلاس، قابلیت دیگری بوده که کاربران را به خود جلب کرده است.

در سری style  نیز رزولوشن full HD و پشتیبانی از تمام شبکه‌های دیجیتال، از جمله مزایایی بوده که باعث ترغیب کاربران به خرید این سری از تلویزیون‌های جی پلاس شده است. اگر قصد خرید قسطی تلویزیون جی پلاس را دارید، بهتر است ابتدا با قابلیت‌های هر یک از سری‌های مختلف آن آشنا شده و سپس، با توجه به نیاز خود، نسبت به خرید بهترین مدل اقدام نمایید.

قابلیت‌هایی که در انتخاب، حرف اول را می‌زنند!

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به دلیل مزایای زیادی که برای خریداران دارد، همواره مورد توجه است. سیستم عامل اندروید این تلویزیون، قابل ارتقا بوده و طیف وسیعی از برنامه‌ها را شامل می‌شود. گذشته از آن، کانال‌های مختلفی مانند یوتیوب، نتفلیکس، دیزنی و اسپاتیفای نیز از طریق تلویزیون‌های جی پلاس در دسترس می‌باشند. 

همچنین، امکان جستجو در اینترنت و استفاده از دستیار هوشمند گوگل نیز از دیگر ویژگی‌های قابلِ تحسین تلویزیون‌های جی پلاس هستند. بعلاوه، قابلیت HDR، تلویزیون جی پلاس را به بهترین تلویزیون ایرانیِ موجود در بازار تبدیل کرده است. به کمک این قابلیت، می‌توان رنگ‌ها را به شکلی کاملا واقعی در تلویزیون تماشا نمود. بنابراین، وجود این قابلیت، به حفظ نسبت رنگ و کنتراست تصاویر کمک بسیاری می‌کند. 

کانال های مختلف 

فناوری QLED، قابلیت دیگری بوده که می توان با خرید قسطی تلویزیون جی پلاس از آن بهره برد. این قابلیت برای ایجاد طیف رنگی گسترده، از نقاط کوانتومی استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، QLED باعث می‌شود تا تصاویر را مانند آنچه در دنیای واقعی هستند، تماشا کنیم. لازم به ذکر است که در تلویزیون‌های جی پلاس با این قابلیت، دقت رنگ، از تیره‌ترین سیاهی‌ها تا روشن‌ترین سفیدی‌ها حفظ خواهد شد.

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس از سایت قسطی کلاب

اگر شما هم به دلیل قیمت‌های نجومیِ تلویزیون و دیگر لوازم خانگی، در خرید تردید داشته و شرایط خرید نقدی این لوازم را ندارید، می‌توانید با خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب، صاحب این وسایل شوید. شرایط فروش قسطی مدل‌های مختلف تلویزیون‌های جی پلاس در سایت ما برای مشتریان ارائه شده است. 

چنانچه قصد خرید تلویزیونی باکیفیت و زیبا را دارید، می‌توانید از سایت ما دیدن کرده و با آگاهی از شرایط فروش قسطی و قیمت تلویزیون، خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید. تلویزیون‌های جی پلاس، جز به‌روز‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار بوده که با خرید آن، می‌توانید از طریق نمایشگر فوق العاده‌ی آن، فیلم‌ها و بازی‌های خود را با لذت تماشا کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی استیل

لوازم خانگی استیل
لوازم خانگی استیل موجب زیبایی دو چندان خانه شما می شود. اگر قصد خرید لوازم خانگی استیل به صورت اقساطی را دارید، به بخش لوازم خانگی در وبسایت...

خرید اقساطي تلویزیون سام

خرید اقساطي تلویزیون سام
اگر تمایل به خرید اقساطي تلویزیون سام دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...