خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/1/31 08:31:33

برند ایکس ویژن جدیدترین برند ایرانی می باشد که توانسته است محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. برای خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن با قیمت مناسب به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن


اهمیت خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن 

شرکت معتبر ایکس ‌ویژن از جمله مارک های مطرح و آشنای ایرانی است که به وسیله شرکت ایرانی و با اعتبار مادیران به بازار مصرف معرفی شده است. خرید لوازم خانگی مثل خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن بسیار توصیه می شود، زیرا این شرکت با گسترش فعالیت های خود در این زمینه‌ موفق شده است توجه بسیاری از مخاطبان را به طرف خود جلب کند. در سالیان اخیر کیفیت ساخت لوازم خانگی و تولیدات لوازم برقی ایرانی با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است. 

این قبیل تولیدات داخلی با بهره مندی از آپشن های به ‌روز و همچنین کیفیت تولید بالا از قیمت های پایین تری هم نسبت به رقبای غیر ایرانی برخوردار هستند. ماشین لباسشویی  ایکس ویژن با بهره مندی از امکانات بسیار کاربردی و همچنین قیمت به شدت اقتصادی، انتخاب مناسبی در خرید ماشین لباسشویی برای مصرف خانواده ‌ها به حساب می آید. 

برای خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل «XVW-842SB» که از جمله دستگاه ‌های بسیار کاربردی و با کیفیت این شرکت است، بایستی به برخی نکات توجه کرد.

 در خرید ماشین لباسشویی با هر برندی بهتر است به نکات کیفیتی آن توجه ویژه ای داشته باشید. ماشین لباسشویی ایکس ویژن دارای مخزنی به گنجایش معادل هشت کیلوگرم است که می‌تواند به راحتی پاسخگوی نیاز های خانواده ‌های دارای جمعیت متوسط باشد. مخزن این محصول دهانه  بزرگی با قطر معادل 47 میلی‌ متر دارد که ورود و خروج لباس و پارچه‌ ها را به فضای شستشوی ماشین لباسشویی امکان‌پذیر ساخته است.

معرفی جدیدترین مدل ماشین لباسشویی ایکس ویژن 

ماشین لباسشویی ایکس ویژن دارای 15 برنامه با کاربرد متنوع شستشو می باشد که به مصرف کننده اجازه می دهد نوع شستشوی مد نظر را با استفاده از دکمه ولومی  چرخشی که در قسمت بالای دستگاه تعبیه شده است انتخاب کند. به علاوه یک صفحه ‌نمایش دیجیتالی هوشمند نیز در همین قسمت وجود دارد که مشاهده و بررسی تنظیمات به کار برده ‌شده را راحت تر کرده است. ماشین لباس‌شویی XVW-842SB دارای قابلیت شستشوی تاخیری نیز می باشد. 

این نوع شستشو به شما اجازه می دهد زمان شروع شستشوی لباس ها را به ساعات مورد نظر موکول کند. یکی از موارد بهره گیری از این نوع شستشو در ساعت های پیک مصرف است که با بهره گیری از این آپشن می‌توان آغاز شست‌شو را در ساعت های مناسب تری تنظیم کرد. 

ماشین لباس‌شویی ها از جمله پر مصرف ‌ترین لوازم برقی به حساب می آید و استفاده هر روزه آن موجب می شود که مقدار مصرف انرژی هایی چون آب و برق بالا برود و هزینه‌ های آب و برق منزل نیز افزایش یابد.

 به همین منظور خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن انتخاب بهینه تری محسوب می شود چرا که ماشین لبا‌سشویی مدل XVW-842SB دارای رتبه مصرف انرژی ++A بوده و از کم‌ مصرف ترین مدل های ماشین لباسشویی به حساب می آید. ماشین لباس‌شویی ایکس ویژن با سرعت بسیار بالای 1400 دور در دقیقه هم کار می‌کند. 

خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. البته به منظور کم کردن هزینه های اضافی، خرید نقدی امروزه بیشتر مورد توجه کاربران لوازم خانگی هم چون ماشین لباسشویی است. سایت قسطی کلاب این هر دو نوع خرید را امکان پذیر ساخته است. 

مزایای خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن 

علاوه بر مواردی که گفته شده، از دیگر نقاط قوت ماشین لباسشویی  ایکس ویژن می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد.

_ مجهز به برنامه ضد آلرژی
_ مجهز به سیستم قفل کودک
_ دارای برنامه شستشوی اقتصادی

اگر تمایل به خرید ماشیت لباسشویی ایکس ویژن دارید ما برای شما یک پیشنهاد جذاب داریم. با خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن به صورت نقدی از تخفیفات فوق العاده وبسایت قسطی کلاب بهره مند شوید.




سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون آیوا 50 اینچ

خرید قسطی تلویزیون آیوا 50 اینچ
برند آیوا یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون آیوا 50 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو
یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات خانگی دووالکترونیک می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو به بخش ماشین...