خرید اجاق گاز هافنبرگ اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/3/1 01:07:12



جهت مشاهده خرید اجاق گاز هافنبرگ اقساطی به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.



خرید اجاق گاز هافنبرگ اقساطی



اطلاعاتی درباره اجاق گازها

از اجاق گاز می توان به عنوان ضروری ترین و حیاتی ترین وسیله در هر آشپزخانه ای نام برد. لذا بایستی هنگام خرید و انتخاب آن همه جوانب را در نظر گرفت .

با بررسی کلیه مدلهای موجود دربازار انتخاب اجاق گازهای هافنبرگ گزینه بسیار ایده آلی می باشد. زیرا با پیشرفت تکنولوژی در زمینه ساخت این وسیله شاهد تغییرات بسیار عمده ای شده ایم از آن جمله  نشانه استاندارد آن حک شده بر روی کلیه محصولات هافنبرگ که دال بر به کسب گواهینامه بین المللی ازکشور آلمان و انگلستان می باشد.

محصولات شرکت هافنبرگ به لحاظ رعايت سيستم كيفيتي در سطح بسیار بالایی قرار دارد که به تناسب آن و داشتن آزمايشگاه اكروديته ، موفق به دریافت نشان استاندارد بين المللي آلمان شده است این مجموعه با نیروی انسانی کارآزموده سعی در تنوع تولید و بالا بردن کیفیت جهت رضایت مندی مشتریان خود  شده است.

انواع اجاق های تولیدی این شرکت :

اجاق گازهای استیل:

این مدل از اجاق ها در بین همه اجاق های تولیدی علاقه مندان و طرفداران  بیشتری را به خود اختصاص داده است زیرا از لحاظ ظاهری  و مقاومت بدنه  بسیار زیبا و مقاومند ، همچنین شستشو و نگهداری آنها آسان تر از مابقی مدلها می باشد و پاک نمودن مواد غذایی از روی سطح آنها بسیار راحت می باشد.

اجاق های استیل دارای دو دسته ساده و آجدار می‌باشند. مدل‌های ساده از نقاط قوت و ضعفی برخوردار هستند که عبارت از :  ظاهر براق و صیقلی‌تر برخوردار داشته و به ‌راحتی قابل تمیز کردن می باشند و در مقابل نقطه ضعف آنها احتمال خش برداشتن‌شان می باشد.

مدل‌های آجدار دارای سطح خشن‌تری می باشند لذا پاک کردن مایعاتی چون روغن  غذا از روی سطح آنها سخت میباشد و بعد از مدتی شکل ظاهریشان به حالت چرک مرده و کدر باز می گردد اما این مدل اجاق ها داری نقطه قوتی نیز می باشند که دارای سطح  ضد‌خش می باشند.

اجاق گاز شیشه ای :

از دیگر مدلهای اجاق گاز می توان از اجاق گاز های شیشه‌ای نام برد که  دارای محاسن و معایبی نیز می باشند كه عبارتند از :

اولین مشخصه بارز شان وجود صفحه شیشه‌ای می باشد که جلوه فوق العاده ای به اجاق گاز می‌بخشد. معمولا جنس شیشه‌های کار شده در این مدل‌ها نشکن می باشد و قابلیت تحمل درجه حرارت‌های بالا را نیز خواهند داشت.

برای جلوگیری از ایجاد لک باید شیشه این اجاق‌ها را بعد از هر بار پخت ‌وپز تمیز نمود  تا اثرات لکه و چربی غذاها روی آنها نماند. جنس شیشه‌های بکار رفته در این مدل‌ها‌ حتی در اثر ریختن آب سرد روی صفحه داغ ترک برنمی‌دارد و به راحتی تمیز می‌شوند.

اجاق گازهای ایستاده فردار و بدون فر هافنبرگ :

اجاق گاز های ایستاده دارای  دو مدل فر دار وبدون فر میباشد که معمولا اجاق گازهای  فردار بصورت  چهار و پنج شعله تولید می شوند.

اجاق گازهای ایستاده بدون فر همانطور که از نامشان پیداست دارای فر‌ نمی باشند و اگر قصد خریدشان را دارید باید یک فر جداگانه برای آشپزخانه‌تان در نظر بگیرید . که البته این بستگی به سطح نیازهای آشپزی شما دارد. زیرا افراد بسیاری از فر موجود در اجاق گازها استفاده چندانی نمی‌کنند.

اجاق گاز صفحه ایی هافنبرگ:

از لحاظ اندازه اجاق گازهای جمع و جور می باشند و جای کمتری را اشغال می کنند و از شکل ظاهری بسیار شیکی برخوردار می باشند . همچنین از لحاظ  کارایی و قدرت این نوع اجاق گازها با گازهای دیگر تفاوتی ندارند.

اجاق گاز رومیزی :

این مدل اجاق ها  کارایی و امکاناتشان بسیار پایین تراز سایر اجاق گازها می باشد ، لذا از لحاظ قیمتی ، ارزان تر از اجاق های صفحه ایی می باشند و به آسانی قابل جا به جایی  می باشند اما در عین حال از تعداد شعله های کمتری برخورمی باشند .

به همین خاطر برای مکان های اداری که پخت وپز کمی دارند مناسب هستند اما برای خانه بهتر است از گازهای صفحه ایی استفاده کنید.

جهت خرید اجاق گازهای هافنبرگ  اقساطی می توانید به یکی از سایت های اینترنتی مراجعه نماید و پس از بررسی مدلها  اقدام به خرید یکی از مدلها نمایید تا بدینوسیله آشپزی آسان را در با اجاق گازهای هافنبرگ تجربه کنید. البته با افزایش قیمت این اجاق گازها بسیاری قادر به خرید نقدی این کالا نیستند. برای حل این مشکل پیشنهاد ما به شما این است که از شرایط فروش اقساطی کالاهای سایت قسطی کلاب دیدن فرمایید.

شرایط فروش اقساطی اجاق گازهای هافنبرگ :

خرید کالا بدون پیش پرداخت

بازپرداخت اقساط به صورت سه تا دوازده ماهه

کمترین سود ممکن نسبت به حالت خرید نقدی

امکان خرید اقساطی برترین و گران ترین لوازم خانگی به صورت اقساطی  در طرح فروش اقساطی کالا در سایت قسطی کلاب برقرار میباشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی جارو برقی فیلیپس

خرید اقساطی جارو برقی فیلیپس
برند فیلیپس یکی از بهترین برندها در زمینه لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید اقساطی جارو برقی فیلیپس به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم...

خرید نقدی یخچال بنس

خرید نقدی یخچال بنس
برند بنس یکی از بهترین برندهای دنیا است که مشتریان زیادی در سرتاسر دنیا دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی یخچال بنس دارید به بخش لوازم...