فروش اقساطی آبمیوه گیری دلمونتی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:17:14


برای خرید اقساطی آبمیوه گیری دلمونتی به قسمت لوازم خانگی  سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی آبمیوه گیری دلمونتی

چه اطلاعاتی درباره ی فروش اقساطی آبمیوه گیری دلمونتی داریم؟

شرکت دلمونتی یکی از شرکت هایی متعلق به کشور ایتالیا است و به معنای کوه  می باشد و نماد استقامت را به خود اختصاص داده است .

این شرکت در حوزه ی وسایل آشپزخانه به مانند کتری و قوری ، قابلمه ، سرویس چاقو و همچنین لوازم خانگی برقی به مانند اتو ، جارو برقی ، ماشین ظرفشویی ، مایکروویو و غیره فعالیت میکند.

شرکت ایتالیایی دلمونتی یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان می باشد که تا به امروز با تولید محصولات با قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا توانسته سابقه ی درخشانی را برای خود رقم بزند و با استقبال خوب مصرف کنندگان مواجه شود.

این شرکت برای جلب اعتماد هرچه بیشتر مخاطبانش به عرضه ی گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله پرداخته است.امروزه شرکت های بسیاری در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند.

 در زمره این شرکتها ،  شرکت دلمونتی می باشد که از شرکتهای فعال و با سابقه درخشان در این حوزه می باشد که هر ساله محصول جدیدی را مطابق فناوری روز دنیا روانه بازار می نماید.

با توجه به زدیک شدن به فصل سرما افراد در هر منزلی نیاز به وجود یک آبمیوه گیری با کارایی و عملرد فوق العاده است. سایت قسطی کلاب بهترین مرجع برای خرید اقساطی انواع آبمیوه گیری برند دلمونتی می باشد. تنها کافیست به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و بهترنی آیمیوه گیری را خریداری نمایید. 

این شرکت به دلیل طراحی و کارایی فوق العاده در کلیه محصولاتش  توانسته طرفداران بسیار زیادی را در مدت بسیار کمی به خود جلب نماید.

از سایر مزایای مهم محصولات این برند نیز می توان به تقلبی نبودن آن در بازار لوازم خانگی اشاره نمود که خود مورد بسیار مهمی می باشد.

معرفی  دستگاه آبمیوه گیری دلمونتی در سایت قسطی کلاب:       

  • از دستگاه هایی که امروزه وجودش در هر آشپزخانه ای ضروری به نظر می رسد و بستری برای زندگی سالم را برای اشخاص فراهم می کند، آبمیوه گیری ها می باشند.

آبمیوه گیری شرکت دلمونتی کارایی بالا و کاربردی را دارا می باشد ، بطوریکه  امکان گرفتن آبمیوه ی های خوش طعم و سالم را برایتان به راحتی فراهم می کند.

  • روی بدنه، صفحه نمایش دیجیتال و صفحه کنترل تعبیه شده تا به کمک آنها بتوان به تنظیم راحت سرعتها بر روی دستگاه پرداخت، این صفحه نمایش از طراحی متفاوتی بهره می برد و نمایی زیباتر به دستگاه می دهد. همچنین استفاده از پوشش استیل ضد زنگ بر روی بدنه، سبب ایجاد ظاهر جدید به دستگاه شده است .
  • از ویژگی های برجسته آبمیوه گیری برقی دلمونتی  وجود دهانه با قطر 80 میلی متری می باشد، بدینوسیله می توانید میوه های کامل را در این دهانه عریض وارد نموده و به کمک اهرم هدایت کننده به داخل دستگاه وارد کنید.
  • این آبمیوه گیری از پارچ آبمیوه ی 1 لیتری برخوردار است و دارای مخزن تفاله نیز هست. همچنین شروع آهسته در این دستگاه موجب حفظ کارایی و افزایش طول عمر و دوام موتور می شود.

دیگر کالاهای موجود برند دلمونتی در سایت قسطی کلاب

سرخ کن – بخار شوی – بخارپز و هواپز – پلوپز و زودپز برق – چای ساز – خردکن و رنده برقی و.سرویس قابلمه چدنی، ساندویچ ساز – اتوی پرس- سرویس ظروف چینی و.....

اگر به دنبال خرید آبمیوه گیری  می باشید که به دفعات از آن استفاده کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که محصولات شرکت دلمونتی بصورت اقساطی خریداری نمایید و از آنها لذت ببرید.

متاسفانه با توجه به بحران اقتصادی موجود در جامعه و بالا رفتن قیمتها کلیه اجناس درماه های اخیر توان خرید بسیاری از مردم پایین آمده است ، لذا برای برطرف نمودن این چنین مشکلاتی پیشنهاد می شود افراد خرید اقساطی  را جایگزین خرید نقدی نمایند.

در این خصوص پیشنهاد ما به شما این است که به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید وبا بررسی مدل ها و برند ها ، جهت ثبت سفارش خود  بصورت  اینترنتی اقدام نمایید.

از مزایای خرید اقساطی در قسطی کلاب عدم پرداخت کامل مبلغ بصورت یکجا می باشد واز شرایط اقساطی فوق العاده ی سایت قسطی کلاب بهرمند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ
سامسونگ برندی استثنایی و نام آشنا در دنیای دیجیتال و لوازم خانگی است. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ به بخش تلویزیون در...

خرید قسطي لوازم خانگي اسنوا با چک

خرید قسطي لوازم خانگي اسنوا با چک
اگر تمایل به خرید قسطي لوازم خانگي اسنوا با چک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی مطلع شوید...