خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/20 03:11:12

با خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا علاوه بر تهیه یک محصول با کیفیت یک خرید کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه خواهید داشت. برای خرید اقساطی به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا با چک


یخچال فریزر اسنوا

خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا یکی از روش‌های تهیه این محصول با کیفیت می‌باشد. برند اسنوا یک برند با کیفیت ایرانی می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. علت این امر کیفیت بسیار بالای محصولات این برند و قیمت‌های معقول‌تر نسبت به برندهای وارداتی می‌باشد. این محصولات از لحاظ کیفی با برندهای مطرح برابری می‌کند و دارای خدمات پس از فروش بسیار خوبی می‌باشد که خیال مشتری را، از هر جهت راحت می‌کند. 

این برند مدل‌های مختلفی دارد که یخچال فریزر اسنوا مدل گالری یکی از آنها می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا و سایر محصولات و لوازم خانگی ساخت این برند، آشنا کنیم. 

یخچال فریزر اسنوا مدل گالری

یکی از مدل‌های بسیار مشهور که مخاطبان زیادی دارد یخچال فریزر اسنوا مدل گالری می‌باشد که با دارا بودن ویژگی‌های خاص، به بازار عرضه گردیده است. ظرفیت کلی این یخچال فریزر 771 لیتر می‌باشد و دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال می‌باشد. موتور این یخچال فریزرها کم مصرف می‌باشد و دارای کارایی بسیار بالایی می‌باشد و مصرف برق را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد. 

بر خلاف سایر یخچال‌های ایرانی که دارای سر و صدای زیادی هستند این نمونه کاملا بی‌صدا می‌باشد. سرمایش هوشمند یکی از پارامترهای قابل توجه این یخچال‌ها می‌باشد. این آپشن به نحوی است که گردش هوای یکنواختی را در سر تا سر یخچال ایجاد می‌کند و می‌توانید مواد غذایی را به مدت طولانی، در یخچال نگهداری کنید. برای خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مقایسه برند اسنوا با دوو

برند اسنوا و دوو هر دور از لحاظ مصرف انرژی بسیار کم مصرف هستند و دارای بر چسب مصرف انرژی می‌باشند. یکی از فاکتورهای مهم دیگر کمپرسور می‌باشد که در یخچال بسیار مهم است. یخچال فریزرهای دوو دارای کمپرسور کره‌ای هستند که راندمان بالا و مصرف انرژی بسیار کمتری دارند. صداهای مزاحم به وسیله کمپرسورهای اینورتر در این برند کاملا حذف شده است. 

در مقابل برند اسنوا دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال می‌باشد که یک فناوری پیشرفته جهت تازه نگه داشتن مواد غذایی در یخچال فریزر می‌باشد. صفحه نمایشگر دیجیتال این دو یخچال نیز کاملا با هم متفاوت می‌باشند و هر یخچال دارای یک صفحه متمایز می‌باشد. این دو برند از برندهای مشهور ایرانی می‌باشند که کیفیت بسیار مناسبی نیز دارند. برای خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یخچال‌های دوو دارای ویژگی‌های بسیار خوبی نظیر اتصال به آب شهری، قفل مخصوص کودک و یخ‌سازهای مدرنی هستند. در مقابل یخچال اسنوا نیز دارای قدرت بسیار بالایی می‌باشد و 5 برابر فریزرهای معمولی قدرت دارد و دارای طراحی‌های بسیار به روز و مدرنی می‌باشد. در مخزن یخچال‌های اسنوا فیلترهایی جهت تصفیه آب شهری وجود دارد که در نوع خود بسیار کاربردی می‌باشد. فیلتر هوای داخلی نیز باعث می‌گردد تا بوی نامطبوع در یخچال‌های اسنوا به صورت کامل از بین رود. 

خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا از قسطی کلاب

سایت‌های فروش قسطی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانند کالاهای زیادی را با شرایط مختلف در اختیار مشتریان قرار دهند. سایت قسطی کلاب یک سایت ممتاز برای خرید اقساطی محصولات می‌باشد که به کاربران خدمات خوبی ارائه می‌دهد. این سایت علاوه بر خرید نقدی، شرایط فروش قسطی خوبی دارد و کالاها را در اقساط 3 الی 12 ماهه و بدون پیش پرداخت و ضامن در اختیار مشتریان، قرار می‌دهد. با خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا نیز می‌توانید از تمام این خدمات استفاده کنید و در عین حال به یک محصول با کیفیت دسترسی داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مبل چرمی

خرید قسطی مبل چرمی
اگر قصد خرید قسطی مبل چرمی با قیمتی استثنایی را دارید، به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید....

خرید قسطی لوازم خانگی آریته

خرید قسطی لوازم خانگی آریته
برند آریته یکی از بهترین و موفق‌ترین برندهای ایتالیایی است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی لوازم خانگی آریته به بخش لوازم...