خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 16:46:33

برند جی پلاس یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی است که یکی از بهترین محصولات آن تلویزیون می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ


مشخصات فنی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ مدل GTV-55GU812S

لوازم خانگی جی پلاس به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار شناخته می‌شوند و کیفیت بی نظیر و مثال زدنی تلویزیون‌های این کمپانی در میان مردم زبانزد است.

در فرآیند ساخت پنل تلویزیون‌های جی پلاس از تکنولوژی LED استفاده شده و نمایشگر تخت این محصول توانایی پخش تصاویر و ویدیو‌ها با کیفیت Ultra HD و 4K را دارا می‌باشد و این ویژگی موجب برتری آن شده و تمایل مردم برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ را افزایش داده است. این تلویزیون از نظر زیبایی و طراحی نیز حرف‌های بسیاری را برای گفتن دارد و پایه‌های آن زیبایی وصف ناپذیری را به این تلویزیون بخشیده‌اند. 

همچنین، ظرافت و دقت بالای سازندگان در طراحی حاشیه‌های کناری نمایشگر این محصول باعث شده تا این تلویزیون از تمامی زوایا بسیار کامل و بی نقص دیده شود و بتواند رضایت خریداران را جلب کند. جالب است بدانید که نمایشگر این تلویزیون دارای کیفیت A+ می‌باشد و استفاده از تکنولوژی‌هایی همچون: کاهش دهنده خودکار نویز تصاویر و تقویت کننده سیگنال موجب شده تا این تلویزیون به انتخابی مناسب برای کاربران تبدیل شود.

سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون زیبا و چشم نواز دارای توان خروجی 16 وات می‌باشد و از تکنولوژی صدای استریو بهره می‌برد و تجربه‌ی متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد و این محصول از نظر کیفیت صدا و تصویر جزو بهترین تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که این تلویزیون از نظر درگاه‌های اتصالی نیز بسیار خارق العاده عمل کرده است و با کمک 2 درگاه USB، 3 پورت HDMI، 1 عدد پورت LAN و 1 خروجی هدفون تمامی نیاز‌های شما را پوشش خواهد داد و رضایت کامل شما را جلب خواهد کرد. تلویزیون جی پلاس 55 اینچ مدل GTV-55GU812S یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند در ایران است. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون جی پلاس 55 اینچ مدل GTV-55GU812S

این تلویزیون زیبا دارای رابط کاربری هوشمند است و به سیستم عامل اندروید 4.4 مجهز می‌باشد و استفاده از گیرنده دیجیتال DVB-T2 در این محصول باعث گردیده است تا کیفیت تصاویر دریافتی به میزان چشمگیری افزایش یابد. 

این تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال به لپ تاپ و گوشی‌های هوشمند با کمک وای فای و یا درگاه‌های اتصالی مختلف را دارد و به تکنولوژی Screen Share مجهز است و می‌توان از آن برای پخش تصاویر و ویدیو‌های موجود در گوشی و یا لپتاپ بر روی نمایشگر استفاده کرد.

همچنین، می‌توان با کمک این محصول از نرم افزار Skype برای برقراری تماس‌های تصویری استفاده کرد و از مزایای آن بهره‌مند شد و قرار گرفتن این ویژگی در کنار موارد دیگری همچون: قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی بر روی فلش مموری و هارد اکسترنال، قابلیت استفاده از گوشی موبایل به عنوان ریموت کنترل، ریموت کنترل چند منظوره و قابلیت جابجایی تصاویر در برنامه‌های تلویزیونی باعث شده‌اند تا این تلویزیون به انتخاب اول مشتریان تبدیل شود و افراد بسیاری برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ مدل GTV-55GU812S اقدام نمایند. 

بطور کلی، این تلویزیون از نظر طراحی، مشخصات فنی، کیفیت صفحه نمایش، کیفیت صدا، مجهز بودن به جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا، تنوع درگاه‌های اتصالی و قابلیت اتصال آسان و بدون دردسر به اینترنت با کمک درگاه‌های LAN به عنوان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات جی پلاس شناخته می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی تمایل بالایی را برای خرید این محصول دارند. مانیتور LED این محصول قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت Full HD و 4K را دارد. 

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ از قسطی کلاب

افراد بسیاری وجود دارند که برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ از قسطی کلاب اقدام کرده‌اند و از مزایا و ویژگی‌های شگفت انگیز این تلویزیون زیبا و هوشمند بهره‌مند شده‌اند. 

خرید اقساطی تلویزیون از قسطی کلاب مزایای بسیاری را برای خریداران به همراه دارد و از وارد شدن فشار‌های مالی به آن‌ها جلوگیری می‌کند. بنابراین، چنانچه قصد خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ را دارید تنها کافی است تا به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با بهترین شرایط خریداری نمایید. ظرافت بالای این محصول میزان تمایل مردم برای خرید آن را تحت تاثیر قرار داده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ماشین لباسشویی اسنوا

 خرید نقدی ماشین لباسشویی اسنوا
ماشین لباسشویی یکی از کالا های مورد نیاز برای هر خانه ای است. برای تهیه ماشین لباسشویی باید به نکات مهمی توجه کنید. خرید نقدی ماشین....

خرید اقساطی لباس شویی امرسان

خرید اقساطی لباس شویی امرسان
برند امرسان به تازگی در زمینه تولید لوازم خانگی قدم بزرگی برداشته و پیشرفت چشم گیری را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی لباس شویی...