خرید قسطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/30 17:43:20

برند اسنوا یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کننده لوازم خانگی در کشور است. برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت


مشخصات فنی تلویزیون 55 اینچ اسنوا مدل SSD-55SA620U

اسنوا به عنوان یکی از معتبر‌ترین و شناخته شده‌ترین برند‌های تولید کننده لوازم خانگی اخیرا در زمینه تولید تلویزیون‌های هوشمند نیز گام‌های بلندی را برداشته است و محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون 55 اینچ اسنوا مدل SSD-55SA620U یکی از جدید‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات این کمپانی است و صفحه نمایش LED این محصول قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن 3840*2160 و کیفیت 4K را دارا می‌باشد و این ویژگی موجب شده است تا میزان تمایل علاقه‌مندان برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ افزایش یابد. 

این محصول زیبا به تکنولوژی HDR 10 مجهز است و با کمک این فناوری تصاویر بسیار بهتر و واضح‌تری را به نمایش می‌گذارد و این مورد باعث متمایز شدن آن از سایر تلویزیون‌های هوشمند موجود در بازار شده است. همچنین، توان خروجی بلندگوهای این محصول 30 وات می‌باشد و استفاده از تکنولوژی‌های دالبی و دالبی دیجیتال کیفیت صدای این تلویزیون را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌اند. 

لازم به ذکر است که این تلویزیون هوشمند از نظر تنوع درگاه‌های اتصالی نیز عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشته است و به 2 عدد درگاه USB، 3 عدد درگاه HDMI، خروجی صدای کواکسیال، خروجی هدفون و خروجی صدای دیجیتال مجهز است و قابلیت اتصال به اینترنت و گوشی‌های هوشمند با کمک وای فای و بلوتوث را دارا می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت به سایت پرفروش قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این تلویزیون هوشمند از نظر طراحی نیز بسیار زیبا و چشم نواز ساخته شده است و پایه‌های آن قابلیت جدا شدن را دارند و می‌توان این تلویزیون را به راحتی بر روی دیوار نیز نصب کرد و از امکانات منحصر به فرد آن بهره‌مند شد. تلویزیون 55 اینچ اسنوا مدل SSD-55SA620U به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند شناخته می‌شود. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت یک تجربه عالی را بدست آورید.

تکنولوژی‌ها و امکانات تلویزیون 55 اینچ اسنوا

کمپانی اسنوا به عنوان یکی از معتبر‌ترین برند‌های تولید کننده لوازم خانگی در فرایند ساخت تلویزیون 55 اینچ اسنوا مدل SSD-55SA620U از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کرده است و این ویژگی موجب افزایش میزان فروش آن شده است. 

این محصول به رابط کاربری اندروید 9 مجهز است و پردازنده 4 هسته‌ای آن عملکرد قابل قبولی را در هنگام اجرای نرم افزا‌ر‌های اندروید از خود به نمایش می‌گذارد و می‌تواند تمامی نرم افزار‌های کاربردی اندروید را به راحتی اجرا کند. برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همچنین، تلویزیون 55 اینچ اسنوا مدل SSD-55SA620U به تکنولوژی‌های دیگری همچون: ماشین زمان، قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی، رابط کاربری و ریموت کنترل هوشمند و مرورگر اینترنت مجهز است و تمامی نیاز‌ها و انتظارات شما از یک تلویزیون هوشمند را برآورده خواهد کرد و در واقع، وجود چنین امکانات پیشرفته‌ای موجب افزایش تمایل مردم برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ شده است.

بطور کلی، این تلویزیون هوشمند از نظر طراحی و مشخصات سخت افزاری به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین و با کیفیت‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار شناخته می‌شود و امکانات بی نظیر و شگفت انگیز آن رضایت کامل شما را جلب خواهند کرد. این محصول به سیستم عامل اندروید 9 مجهز است. ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون 55 اینچ اسنوا مدل SSD-55SA620U:

- طراحی زیبا و چشم‌ نواز

- بلندگوهای دالبی

- تنوع بالای درگاه‌های اتصالی

- پشتیبانی از سیستم عامل اندروید

- قابلیت اتصال به کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند

- قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی

- امکان دسترسی به اینترنت از طریق تلویزیون

- پردازنده 4 هسته‌ای

- مجهز بودن به فناوری ماشین زمان 

این تلویزیون هوشمند از طراحی بسیار زیبایی در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار برخوردار است. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید.

قسطی کلاب بهترین فروشگاه برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت است!

در چند سال گذشته فروش اقساطی محصولات در ایران رواج چشمگیری را شاهد بوده است و مجموعه‌های مختلفی در این زمینه به فعالیت مشغول هستند. با این حال، به جرات می‌توان این ادعا را مطرح کرد که هیچکدام از این فروشگاه‌های توانایی رقابت با قسطی کلاب از نظر کیفیت و تنوع خدمات ارائه شده را ندارند و این مجموعه به عنوان بهترین گزینه برای خرید قسطی تلویزیون شناخته می‌شود. 

بنابراین، چنانچه به دلیل مشکلات مالی توانایی خرید نقدی تلویزیون مورد نظر خود را ندارید، تنها کافی است تا به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید و برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ با بهترین قیمت اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی محصولات جی پلاس

خرید اقساطی محصولات جی پلاس
برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق است که دارای محصولات متنوعی می‌باشد. برای خرید اقساطی محصولات جی پلاس به بخش لوازم...

خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ

خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ
این روزها خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ همانند سایر کالاهای ضروری خانه رونق زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم به دنبال بهترین ها هستید ...