خرید سرویس چینی مقصود

تاریخ انتشار:
1403/2/30 22:17:58

برندهای زیادی در ایران به طراحی و تولید سرویس چینی می‌پردازند که یکی از این برندها، مقصود است. برای خرید اقساطی سرویس چینی مقصود به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید سرویس چینی مقصود


خرید سرویس چینی مقصود 

زیبایی و چشم‌نوازی نقش‌ها و طرح‌ها و كیفیت بی‌نظیر محصولاتی كه با استفاده از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌های روز جهان در این كارخانه تولید می‌شوند، نشانی از افتخار و مرغوبیت كالاهای ایرانی است. این كارخانه موفق، نام با مسمای مقصود را دارد. با خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی مقصود از تولید یک محصول بی‌نظیر ایرانی حمایت نمایید.

تنوع محصولات مجلسی را در سرویس‌های به شکل گرد، مربع، نیلوفری و شیوا خواهیم دید. طرح‌هایی مانند ورساچه، فرناز، پریسا و حتی طرح سنتی ترنج، لب طلایی هستند.

كارخانه صنعتی مقصود، تلاش می‌كند تا در حد امكان از منابع داخلی برای تولیدات خود بهره‌مند شود. با خرید اقساطی سرویس چینی مقصود افتخار تولید ملی و خودکفایی را در عمل، شعار زندگی خویش نمایید.

مقصود کاوان

این كارخانه، یک بخش مركزی به عنوان بخش علمی كاربردی مقصود و یک مركز مجهز تحقیقاتی و آزمایشگاهی به نام مقصود كاوان دارد در امور علمی و دانش بنیان مربوط به این كارخانه فعالیت می‌كنند. 

یكی از استراتژی‌های در پیش‌گرفته این کارخانه عمل‌کردن در جهت پیام دلسوزانه رهبر انقلاب است که فرمودند" واردات کالاهای دارای تولید داخل، مایه شرمندگی در مقابل تولید است."

محصولات اصلی این کارخانه به دوازده کشور آسیایی، اروپا و آمریکای جنوبی صادر می‌شود. در سال‌های 1395 و 1396 از کارخانه مقصود به خاطر بهترین صادرکننده داخلی، قدردانی شده است.

مقصود اولین تولید کننده ایرانی بود که ظروفی به نام چاینا در ایران تولید کرد. هم‌چنین، از اولین کارخانه‌های داخلی بود که ظروفی با بدنه چهار گوشی به بازار عرضه کرد و سپس تنوع محصولات خود را در انواع بدنه‌های گرد، بیضی و پوپو گسترش داد. ست‌های پذیرایی این کارخانه نیز متنوع هستند. با خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی مقصود یک محصول باکیفیت تمام داشته باشید.

دسته‌ای از محصولات تولیدشده این کارخانه از جنس اوپال می‌باشد. اوپال محصولی شیشه‌ای و مات می‌باشد و خصوصیات ویژه‌ای مثل سبک بودن، کاربرد راحت، طول عمر بالا، ضربه‌پذیر بودن، داشتن طراحی چشم‌نواز، شوک‌پذیری، استحکام بالا، داشتن مقاومت سایشی، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و هم‌چنین، استفاده در مایکروویو دارد. این خصوصیات فوق‌العاده سبب شده است تا محصولات اوپال با استقبال مردم روبرو شود.

محصولات چینی این کارخانه با پرس‌های ایزو استاتیک تولید می‌شوند؛ درون کوره‌های پخت سریع گذاشته می‌شوند و پرسنل حرفه‌ای فروش و بازاریابی آن‌ها را وارد رقابت جهانی می‌کنند.

تکنولوژی پرس‌های دوغابی

یکی از پرافتخارترین تکنولوژی‌های به کار رفته در تولید چینی‌های مقصود، پرس‌های دوغابی تحت فشار است. وجود این فن‌آوری به تولیدات متنوع و روز‌افزون این کارخانه انجامیده است. قابلیت خرید اقساطی سرویس چینی مقصود در قسطی کلاب برای هم‌وطنان عزیزمان فراهم آمده است.

این شرکت برای دستیابی به موفقیت از سیستم‌های یکپارچه پشتیبانی می‌کند، زیرا معتقد است برای رسیدن به اهداف، باید از سیستم‌های فرآیندگرا استفاده نمود. 

بر این اساس، با وجود این‌که کار زمان‌بر و هزینه‌زا می‌باشد، پروسه فرآیندها پیاده سازی می‌شوند، زیرا با تغییر در روند اجرای امور، بر خلاف سیستم‌های تک منظوره، موفقیت تضمین خواهد شد. با خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی مقصود از تولیدات داخلی حمایت کنید.

جالب است، بدانیم این شرکت، در کنار کار اصلی خود به تولید قاشق چنگال، شیرینی، محصولات چرمی، گل و گیاه، فرش و تابلوفرش، آفرینش‌های هنری، فوم و بسته‌بندی و پوشاک می‌پردازد. 

خرید اقساطی سرویس چینی مقصود از قسطی کلاب 

قسطی کلاب یک سایت اینترنتی داخلی که به تامین کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی مورد نیاز خانواده های ایرانی می‌پردازد. در این سایت شگفت انگیز، می‌توانید از امکان خرید قسطی کالا، مطابق با شرایط پرداخت خود اقدام فرمایید. پیشنهاد می‌کنیم تا همین حالا نسبت به خرید سرویس چینی مقصود از قسطی کلاب اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اجاق گاز تکنو

خرید قسطی اجاق گاز تکنو
اجاق گاز یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین لوازم خانه محسوب می‌شود. اگر تمایل به خرید اقساطی اجاق گاز تکنو دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت ...

خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو با چک

خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو با چک
برند دوو جز برترین برندهای موجود در کشور می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...