خرید قسطي یخچال فریزر امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:10:25

یخچال فریزهای دوقلو بسیار کاربردی و مناسب می‌باشند و شما با خرید آن‌ها دیگر با کمبود جا برای نگه داری مواد غذایی مواجه نخواهید شد. برای خرید قسطي یخچال فریزر امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي یخچال فریزر امرسان


بررسی یخچال فریزر دوقلوی امرسان مدل FN15D-RH15D

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای اینکه از ساید باید سایدهایی استفاده کنند که گنجایش کمی دارند از یخچال فریزرهای دو قلو بهره‌مند شوند. این یخچال فریزها مکمل یکدیگر می‌باشند و خرید محصولات ساخت داخل به همه ایرانیان توصیه می‌شود. امرسان یکی از قدیمی‌ترین برندهای سازنده لوازم خانگی سرمایشی است که از گارانتی مناسبی نیز برخوردار است. 

یخچال فریزرهای دوقلوی 15 فوتی این شرکت در دو رنگ پرفروش سود سفید و طوسی تولید شده‌اند. شرکت امرسان برای این کالاها سه سال گارانتی ارائه می‌دهد. در ادامه قصد داریم تا مشخصات یخچال فریزر 15 فوتی را معرفی کنیم پس با ما در این بلاگ همراه باشید. 

مشخصات طراحی یخچال فریزر

فریزر این محصول دو قلو طبقات زیادی دارد تا بتوانید بیشتر مواد غذایی خود را منجمد نمایید و به راحتی در طبقات مختلف آن جای دهید و البته هر کدام از یخچال و فریزر امرسان 15 فوت گنجایش دارند.

گنجایش کل این دو محصول 30 فوت می‌باشد و بخش دستگیره‌ها در این دو محصول به صورت قرینه قرار گرفته، بنابراین اگر آن‌ها را در کنار هم جای دهید، زیبایی محصولتان دو چندان خواهد شد، همچنین جنس بدنه این دستگاه از ورق فولادی است. با خرید اقساطي یخچال فریزر امرسان یک محصول جادار داشته باشید!

در پشت بدنه یخچال، 4 شلف ویژه قرار گرفته است که می‌توانید در آن‌ها به ترتیب تخم مرغ‌ها، شیشه‌های ترشی یا مربا، انواع سس‌ها و بطری‌های آشامیدنی خود را قرار دهید. یخچال 7 طبقه دارد و 1 کشو هم در قسمت انتهایی یخچال مخصوص به نگهداری میوه وجود دارد. 

یکی از مزیت‌های فریزر کشویی بودن طبقاتش می‌باشد که طراحی شفافی دارد و در زیبایی چیدمان مواد غذایی جذابیت ایجاد می‌کند. می‌توانید، انواع سبزیجات سرخ شده و صیفی‌جات، ماهی، مرغ و گوشت خود را با نظم و ترتیب در این طبقات جای دهید. با خرید قسطي یخچال فریزر امرسان غذاهایی سالم و بهداشتی مصرف کنید!

توجه داشته باشید که ارتفاع یخچال فریزر 181 سانتی متر است، بنابراین به یک آشپزخانه با سقف بلند نیاز دارید! در ساخت این یخچال فریزر از طبقات شیشه‌ای نشکن استفاده شده، بنابراین اگر سر ما زیاد شود و یا فضا گرم شود هرگز شیشه آن می‌شکند و همچنین تمیز کردنش آسان است.

امکان جداسازی این یخچال فریزر را دارید و طراحی طوری است که بتوانید حتی یخچال فریزر خود را در دو فضای متفاوت قرار دهید. با خرید اقساطي یخچال فریزر امرسان آشپزخانه خود را زینت بخشید!

امکانات یخچال فریزر

دوقلوهای امرسان خاصیت نوفراست یا ضد برفک دارند. امروزه با وجود فضای عایق بندی شده، هیچ برفکی به وجود نمی‌آید و فضای یخچال خنک می‌ماند. 

بنابراین باز ماندن درب یخچال به مدت کوتاه مشکلی ایجاد نمی‌کند و وجود آبریز بر روی درب یخچال کمک می‌کند تا بدون نیاز به کلمن و یا استفاده از یخ، همیشه آبی گوارا و خنک در دسترس داشته باشید. 

قفل کودک نیز کمک می‌کند تا کودک تنظیمات یخچال را به هم نریزد، زیرا این تنظیمات منجر به سرد شدن و یا گرم شدن نامساعد فضای داخلی خواهد شد. با خرید قسطي یخچال فریزر امرسان همیشه آب گوارار بنوشید!

یکی از جدیدترین مزایای موجود در این یخچال، داشتن سیستم عیب یاب هوشمند است و تکنولوژی اینترنت اشیا سبب شده تا کاربر بتواند به راحتی با دستگاه‌های دیجیتالی خود ارتباط برقرار کند و در صورت وجود ایراد در دستگاه، یک پیام به پشتیبانی ارسال می‌شود. اگر مشکل جدی باشد یا قطعه‌های نیاز به تعمیر و یا تغییر داشته باشد، به مشتری اطلاع داده می‌شود.

در صورتی که ایراد جزئی باشد و ضرورتی برای حضور کارشناس نباشد، سیستم به صورت هوشمند مشکل به وجود آمده را به سادگی برطرف می‌کند. این محصول در بهینه‌سازی مصرف انرژی مناسب است. با خرید قسطي یخچال فریزر امرسان در مصرف بهینه انرژی کوشا باشید!

پیشنهاد ویژه خرید یخچال فریزر امرسان

برای تهیه این محصول فوق العاده ایرانی می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدماتی مبتنی بر فروش اقساطی لوازم خانگی استفاده کنید. به این ترتیب که از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام می‌گیرد و چند روز بعد لوازم خانگی مورد نیازتان را سفارش می‌دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي یخچال فریزر امرسان از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

چرخ گوشت اقساطی

چرخ گوشت اقساطی
بدون تردید، خرید یک دستگاه چرخ گوشت اقساطی مرغوب و باکیفیت، برای سال های سال می تواند در آشپزخانه به منظور چرخ کردن گوشت مورد استفاده قرار گیرد...

خرید اقساطی پلو پز

خرید اقساطی پلو پز
اگر برای پخت و پز زمان بسیاری می‌گذارید و وقت زیادی از شما گرفته می‌شود، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی پلو پز از بخش پلوپز در دسته بندی...