خرید قسطی گوشی Y9A هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 12:34:21

کمپانی هوآوی در طراحی و تولید موبایل بسیار حرفه‌ای عمل کرده و تاکنون فروش بالایی را تجربه کرده است. اگر تمایل به خرید قسطی گوشی Y9A هوآوی دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.


خرید قسطی گوشی Y9A هوآوی


بررسی گوشی هوآوی Y9A

دو غول اقتصادی جهان یعنی آمریکا و چین با یکدیگر رقابت دارند و شركت آمریکایی گوگل تصمیم گرفت تا گوشی‌های چینی هوآوی را از سرویس‌های خود محروم سازد. 

بنابراین هوآوی تصمیم گرفت تا گوشی‌های میان رده اقتصادی و گوشی‌های پرچمدار را با کیفیت بالاتری روانه بازار سازد تا از این ضربه رقابتی مصون بماند. گوشی Y9A یکی از مطلوب‌ترین گوشی‌های ساخته شده هواوی است که در اواخر سال 2020 رونمایی شد. ادامه قصد داریم به مشخصات این گجت هوشمند بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی گوشی Y9A هوآوی در قسطی کلاب فراهم شده است.

معرفی گوشی جذاب هوآوی

این گوشی مشخصه‌های متمایزی دارد و نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن مطلوب دارد، همچنین از چیپست جدید مدیاتک برخوردار است. این گوشی جذاب دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. 

در گوشی جدید هوآوی از سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری 10.1 استفاده می‌کنند و دارای ماژول متفاوتی از دوربین‌‌های چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است. 

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن نیز باکیفیت طراحی شده و از یک باتری قوی برخوردار است که با شارژر سریع 40 واتی به سرعت شارژ می‌شود، همچنین تنها فقط 197 گرم وزن دارد و از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است.

مشخصات ظاهری

ابعاد این گوشی برابر با 163.5×76.5×9 میلی‌متر مکعب و وزن آن معادل 197 گرم است و جنس بدنه این گوشی از جنس پلاستیک براق ساخته شده که جلوه زیبایی دارد. این گوشی در سه رنگ زیبای صورتی، نقره‌ای و مشکی تولید شده است. با خرید قسطی گوشی Y9A هوآوی زندگی از پيش هم شيرين‌تر می‌شود!

مشخصات نمایشگر

اسمارتفون Y9A صفحه LCD، 6.43 اینچی دارد و از فناوری IPS برخوردار است، همچنین رزولوشن موجود در این دستگاه 1080 در 2400 پیکسل می‌باشد. به این ترتیب تراکم پیکسلی آن چیزی در حدود 397 پیکسل در هر اینچ می‌باشد و قادر به نمایش 16 میلیون رنگ واقعی است. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی در حدود 84.8 درصد می‌باشد. با گوشی Y9A هوآوی كيفيت تصاوير را مشاهده نماييد!

مشخصات نرم‌افزاری

اگرچه این گوشی فاقد سرویس‌های گوگل است، ولی از نسخه اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10.1 استفاده می‌کند. با خرید اقساطی گوشی Y9A هوآوی سرعت و دقت را با هم تجربه كنيد!

مشخصات سخت افزاری

این دستگاه قدرتمند از تراشه 12 نانومتری ساخت شرکت مدیا تک با نام Helio G80 برخوردار است. این پردازنده هشت هسته‌ای در محدوده فرکانسی 1.8 تا 2 گیگا هرتز عمل می‌کند و پردازنده گرافیکی Mali-G52 نام دارد.

 در این این دستگاه با دو نسخه متفاوت حافظه با ظرفیت‌های 6 يا 8 و 128 گیگابایتی رو به رو هستید. البته، می‌توانید به جای استفاده از سیم کارت دوم در شیار مخصوص یک حافظه نانو مموری با ظرفیت 256 گیگابایت قرار دهید. با خرید قسطی گوشی Y9A هوآوی دقت، كارايی و سرعت را در عمل تست كنيد!

ماژول چهارگانه

دوربین اصلی در این دستگاه یک لنز واید 64 مگاپیکسلی می‌باشد که قادر به فوکوس خودکار با تشخیص فاز است و در کنار آن، لنز الترا 8 مگاپیکسل قرار گرفته است. اين لنز می‌تواند یک پوشش 120 درجه‌ای فراهم سازد و دو دوربین 2 مگاپیکسلی که یکی مخصوص عکاسی ماکرو و دیگری سنسور تشخیص عمق تصاویر می‌باشد، در کنار این دوربین‌ها قرار دارند.

دوربین سلفی به صورت پاپ آپ تعبیه شده و 16 مگاپیکسل می‌باشد. با این دوربین‌ها می‌توانید قابليت عکاسی پانوراما داشته باشید. یک لرزش‌گیر الکترونیکی شما قادر هستید تا با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه با کیفیت 4K و یا 1080 پیکسل فیلمبرداری کنید. با خرید اقساطی گوشی Y9A هوآوی تجربه‌ای متفاوت در عكاسی داشته باشيد.

تجهيزات متنوع

در این گوشی از یک باتری قدرتمند 4300 میلی‌آمپرساعت که با یک شارژ سريع به سرعت شارژ می‌شود و حسگرهای موجود نیز شامل شتاب سنج، مجاورتی، اثر انگشت، ژیروسکوپ می‌باشد نکته مثبت آن است که می توانید در کمتر از 30 دقیقه به شارژی نزدیک به 70 درصد برسید. با وجود این تلفن می توانید به بلوتوث و وای فای متصل شوید و از راديو و GPS استفاده كنيد.

پيشنهاد اشتثنایی خريد گوشی هوآوی Y9A

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و در این فروشگاه اینترنتی خدماتی برای خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی فراهم شده است، همچنین بهتر است از لیزینگ‌های معتبر در سایت وام بگیرید و چند روز بعد گوشی هوشمند خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شماخرید قسطی گوشی Y9A هوآوی از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب برند سامسونگ بدون شک مدل گلکسی a23 سامسونگ است. برای خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ به بخش موبایل در...

فروش قسطی ساعت هوشمند شیائومی

فروش قسطی ساعت هوشمند شیائومی
اگر به دنبال خرید یکی از بهترین و مناسب ترین کالا های دیجیتال قسطی کلاب که با استقبال بی نظیر مشتریان نیز رو به رو شده است، هستید، می توانید...