خرید اقساطی ساید اسنوا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 01:14:25

برند اسنوا بهترین ساید بای سایدهای ایرانی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی ساید اسنوا با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ساید اسنوا با چک


مشخصات ساید بای ساید اسنوا

اسنوا یک برند معتبر و با کیفیت لوازم خانگی ایرانی است و ما در این مقاله قصد معرفی مشخصات ساید بای ساید اسنوا و همینطور خرید قسطی ساید اسنوا از سایت قسطی کلاب را داریم. با ما همراه باشید.

ساید بای ساید اسنوا، یکی از کالاهای مرغوب این برند لوازم خانگی است که در حال رقابت با مدل‌های خارجی می‌باشد افرادی که تمایل و قصد خرید ساید را دارند می‌توانند یک یخچال فریزر با کیفیت و قیمت مناسب را از این برند انتخاب کنند. 

یخچال ساید اسنوا در چند مدل طراحی شده که همگی از کیفیت معقولی بهره مند هستند. خرید اقساطی ساید اسنوا بصورت اینترنتی امکان پذیر است. در ادامه دو مدل از یخچال ساید اسنوا را معرفی می‌کنیم که شامل ساید بای ساید هارمونی مدل sn8_2261gw: این محصول در سه رنگ سفید براق، سفید متالیک و استیل تولید می‌شود. این یخچال دارای مشخصاتی مثل ارتفاع 1618، عرض 916، عمق 720میلی متر و ظرفیت 27 فوت است. این یخچال ساید بای ساید با داشتن کمپرسور اینورتر دارای رده مصرف انرژی A+ قرار گرفته است.

ساید اسنوا مدل هارمونی دارای طراحی زیبا و مدرن و مجهز به امکانات بروز و پیشرفته است. با اندازه استاندارد تولید شده که این کار باعث راحتی قرار گرفتن ساید در کابینت آشپزخانه می‌شود. خرید قسطی ساید اسنوا از سایت معتبر قسطی کلاب امکان پذیر است. 

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل هارمونی

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر: این مدل از سری مدل‌های ساید اسنوا دارای فضای داخلی بیشتری هستند که کار را برای قرار دادن بیشتر انواع نوشیدنی و مواد غذایی راحت می‌کند از مشخصات این ساید بای ساید می‌توان به عمق 920 میلی متری، ارتفاع 1816 و عرض 916 اشاره کرد. 

دارای کمپرسور اینورتر با مصرف انرژی A+ می‌باشد. مجهز به حسگر هوشمند تشخیص دمای داخلی و همچنین آبسردکن و یخ ساز اتوماتیک است. برای خرید اقساطی ساید اسنوا به صفحه قسطی کلاب مراجعه کنید تا با بهترین قیمت و اقساطی صاحب ساید بای ساید اسنوا شوید. 

معرفی ساید اسنوا و فروش قسطی سایت قسطی کلاب

ساید بای ساید اسنوا سری ریکو این سری از مدل ساید اسنوا دارای ظرفیت 27 فوت و طبقه‌های شیشه‌ای نشکن است. از مشخصات دیگر این مدل ساید اسنوا بدون برفک و شبنم بودن است و همچنین در این یخچال از کمپرسور بی‌صدا با بازدهی بالا استفاده شده است. برای خرید قسطی ساید اسنوا از قسطی کلاب کافی است سفارش خودتان را ثبت کنید و از داشتن یک یخچال ساید با کیفیت لذت ببرید.

ساید بای ساید گالری و کانتر از دیگر یخچال‌های برند با کیفیت لوازم خانگی اسنوا هستند و دارای مشخصات عالی برای یک یخچال ساید بای ساید می‌باشند برای خرید قسطی ساید اسنوا در مدل‌های مختلف می‌توانید از طریق صفحه مجازی قسطی کلاب اقدام کنید و یک یخچال با بهترین کیفیت بصورت قسطی تهیه کنید. 

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل ریکو

تا این قسمت مقاله از خرید اقساطی ساید اسنوا زیاد گفته شد حال برای معرفی و شرایط سایت توضیح بیشتری می‌دهیم. قسطی کلاب یک سایت اینترنتی کالای دیجیتال و لوازم خانگی است. این سایت امکان فروش قسطی و نقدی را برای مشتریان خود فراهم آورده است. یخچال ساید، با داشتن فضای بیشتر نسبت به سایر مدل‌های یخچال طرفداران زیادی دارد. اسنوا یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است که در مجموعه تولیدات خود یخچال ساید بای ساید در چند مدل با امکانات روز هم تولید می‌کند.

برای خرید اقساطی ساید اسنوا کافی است وارد سایت قسطی کلاب شده و بعد از ثبت نام کالای مدنظر خود را انتخاب کنید. شرایط اقساطی در این سایت درج شده با ورود و مشاهده می‌توانید خرید خود را نهایی کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. این سایت دارای نماد الکترونیکی است که نشانه معتبر بودن سایت و محتوای فروش آن است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند شیائومی

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند شیائومی
برند شیائومی در حوزه تولید تلویزیون فعالیت‌هایی داشته و موفق عمل کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند شیائومی به بخش...

فروش تلویزیون ال ای دی سامسونگ اقساطی

فروش تلویزیون ال ای دی سامسونگ اقساطی
یکی از تلویزیون های ساده و در عین حال کارآمد شرکت سامسونگ، تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 40M5860 سایز 40 اینچ تلقی می شود. این....