خرید ساعت هوشمند ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/1/30 18:51:03

برای خرید ساعت هوشمند ایسوس به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات عالی سایت بهره مند شوید. قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود تخفیفات خوبی را در نظر گرفته است.

خرید ساعت هوشمند ایسوس


اهمیت خرید ساعت هوشمند ایسوس 

آیا با وجود سلطه دو قطبی اپل و سامسونگ بر بازار دیوایس‌های پوشیدنی، خرید ساعت هوشمند ایسوس می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد؟ پاسخ به این پرسش تا حد زیادی به خود شما و معیارهای شما بستگی دارد. در نگاه اول خرید ساعت هوشمند ایسوس با وجود غول‌هایی مثل اپل واچ یا ساعت های Gear سامسونگ شاید انتخاب چندان مناسبی به نظر نرسد، اما در بین مشخصات این ساعت نکات جذابی برای شما وجود دارد. در ادامه به سراغ بررسی ابعاد مختلف خرید ساعت هوشمند ایسوس خواهیم رفت. 

آنچه پیش از خرید ساعت هوشمند ایسوس باید بدانید! 

نسل سوم ساعت هوشمند ایسوس یا همان Zenwatch 3 شاید نتواند با ساعت‌های اپل رقابت کند، اما در قیاس با حد وسط مارکت یا حتی سامسونگ کمبود چندانی ندارد. با داشتن یک صفحه 1.39 اینچی تفاوت فاحشی با دو رقیب دیگر ندارد. در مورد کیفیت آن نیز با وجود یک تراکم پیکسلی 287ppi شاهد کیفیت مناسبی هستید، اما نباید به قدر اپل واچ از آن انتظار داشته باشید. 

از نظر سلیقه ممکن است خرید ساعت هوشمند ایسوس برای برخی افراد جذاب‌تر باشد چون در صفحه، مربعی بودن در نظر گرفته شده است. در کنار طراحی مناسب صفحه، شاهد جذابیت و دلربایی در طراحی کلی دیوایس نیز هستید. با رنگ‌هایی جذاب و استیل ضد زنگ با کیفیت، طراحی ساعت هوشمند ایسوس بیش از پیش مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. استفاده از گوریلا گس 3 برای پوشش صفحه یک انتخاب هوشمندانه است و باعث شده تا مقاومت کلی ساعت تا حد مناسبی افزایش پیدا کند. در ساخت خود صفحه نیز از تکنولوژی AMOLED کمک گرفته شده است. 

این همان تکنولوژی است که در اکثر دیوایس‌های شرکت سامسونگ به کار گرفته شده و امتحان خود را پس داده است. خرید ساعت هوشمند ایسوس باعث خواهد شد تا شما بابت داشتن یک ساعت ضدآب نیز تا حدودی خیالتان راحت باشد. این محصول با داشتن گواهی IP67 هم در برابر آب تا عمق یک متر مقاومت دارد، همچنین در برابر گرد و خاک نفوذناپذیر است. هرچند که مثل اپل واچ بردن آب زیر آب پیشنهاد نمی‌شود، اما در یک استفاده معمولی و روزمره داشتن این میزان از مقاومت کافی به نظر می‌رسد. 

ویژگی های مثبت ساعت هوشمند

با خرید ساعت هوشمند ایسوس می‌توانید از سیستم عامل AndroidWear استفاده کرده و از امکانات بسیار زیاد آن لذت ببرید. Zenwatch برخلاف سایر رقبا از حسگرهایی مناسب برای پایش لحظه‌ای وضعیت بدنی شما برخوردار نیست و در هنگام خرید باید این نکته را لحاظ کنید، هر چند همچنان می‌تواند شما را در بررسی وضع بدنی یاری کند. ماندگاری باتری یک از نکات مهم در خرید کالای دیجیتال است و خرید ساعت هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

با خرید ساعت هوشمند ایسوس خیال خود را از این بابت راحت کنید. این ساعت در بین رقبا از برترین شرایط در این حیطه برخوردار است، گواه این مدعا ماندگاری 48 ساعت باتری پس از هربار شارژ است. در کنار ماندگاری بالای باتری با پشتیبانی از قابلیت فست شارژ 18 واتی در کمتر از نیم‌ساعت می‌توان باتری این ساعت هوشمند را از صفر به صد درصد رساند. اینکه با این سرعت دیوایس خود را شارژ کنید در استفاده روزمره اهمیت بسیار بالایی دارد. 

پشتیبانی از سیستم عامل اندروید در این ساعت باعث شده تا قابلیت‌های جانبی دیگری نیز مثل پخش ویدیو، تصاویر و موسیقی نیز با خرید ساعت هوشمند ایسوس در دسترس شما قرار گیرند. 

تمام این قابلیت‌ها به شکل مستقیم و مستقل در ساعت هوشمند ایسوس نهفته است و در کنار این، ساعت با همگام‌سازی دقیق با گوشی اندروید شما می‌تواند در مدیریت تماس‌ها و پیامک‌ها نیز همراه مناسبی باشد. در نهایت این شما هستید که بسته به شرایط خود می‌توانید با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند ایسوس، تمام امکانات مذکور را بدست آورید. 

در هر دو حالت خرید نقد یا اقساطی ساعت هوشمند ایسوس شما شاهد یک خرید مقرون به صرفه خواهید بود.

خرید ساعت هوشمند از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین فروشگاه های ایران می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. برای خرید ساعت هوشمند به قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات عالی سایت بهره مند شوید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب
برای خرید قسطی گوشی s23 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه...

خرید گوشی a11 سامسونگ

خرید گوشی a11 سامسونگ
ساعت هوشمند سامسونگ با طراحی و قابلیت‌های بی‌نظیر به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند اکتیو سامسونگ به بخش...