خرید قسطی هیتر برقی پارس خزر

تاریخ انتشار:
1403/2/25 18:59:00

یکی از بهترین وسایل گرمایشی برند پارس خزر، هیتر برقی می‌باشد. برای خرید قسطی هیتر برقی پارس خزر به بخش تجهیزات گرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی هیتر برقی پارس خزر

برجسته ترین مشخصات هیتر برقی پارس خزر

خرید قسطی هیتر برقی پارس خزر بر پایه روش آنلاین توسط مجموعه قسطی کلاب دات کام به مرحله اجرا درآمده است. با شروع فصل سرما استفاده از تجهیزات و وسایل گرمایشی در دستور کار افراد قرار می‌گیرد. بخاری‌های برقی شرکت پارس خزر از بهترین گزینه‌ها برای برآورده ساختن نیازهای گرمایشی محیط‌های کوچک به شمار می‌روند. هیتر برقی پارس خزر علاوه بر طراحی زیبا و جذاب، با رعایت تمام استانداردهای معتبر جهانی تولید می‌شود. 

بدنه باکیفیت و مقاوم، قیمت مناسب، حجم کوچک و وزن مناسب، از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید اقساطی هیتر برقی پارس خزر محسوب می‌شود. بدنه و ساختار اصلی هیتر از بهترین و باکیفیت ترین متریال و مواد اولیه ساخته شده است. این ویژگی دوام و استحکام بالای بخاری برقی را در برابر عوامل خارجی، ضربه، حرارت و نوسانات جوی و دمایی در پی داشته است. حجم کوچک و سبک هیتر برقی پارس خزر، امکان حمل و جابجایی راحت دستگاه را به فضای مورد نظر فراهم آورده است.

بر روی بدنه هیتر برقی Pars Khazar ولوم های مخصوص تنظیم دمای دستگاه تعبیه شده است. با استفاده از پیچ‌های تنظیم دما، کاربر به راحتی می‌تواند دمای محیط مورد استفاده را کنترل نماید. برخورداری از عملکرد دوگانه سرد و گرم، امکان استفاده از هیتر برقی را به عنوان بخاری در روزهای سرد و پنکه در روزهای گرم، فراهم ساخته است.

از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی هیتر برقی پارس خزر می‌توان به قطع کن حرارتی خودکار دستگاه، اشاره نمود. این قابلیت در مواقع افزایش بیش از حد درجه حرارت یا لغزش و سقوط هیتر فعال شده و به صورت خودکار اقدام به قطع جریان برق دستگاه می‌کند. در نتیجه این امر، المنت‌ها و فن دستگاه غیر فعال می‌شوند. 

سایر مشخصات هیتر برقی پارس خزر

طراحی جمع و جور، کارکرد کم صدا، مجهز به ترموستات ایمنی و توان گرمایشی مطلوب، از دیگر مشخصات خرید اقساطی هیتر برقی پارس خزر تلقی می‌گردد. استفاده از قطعات فنی باکیفیت در ساختار دستگاه، علاوه بر افزایش طول عمر کاری، کارایی و بازدهی بالای هیتر برقی را رقم زده است. همچنین، سیم‌کشی‌های برق دستگاه با رعایت اصول و موازین ایمنی صورت گرفته است.

تعیین میزان گرمایش دستگاه Pars Khazar Heater در دو حالت و از طریق ولوم های طراحی شده بر روی بدنه دستگاه صورت می‌گیرد. در حالت 1، یکی از المنت ها و در حالت 2، تمامی المنت‌های هیتر برقی شروع به کار می‌کنند. سرعت فن دستگاه در هر دو حالت گرمایش، ثابت و یکسان می‌باشد. برای خرید قسطی هیتر برقی پارس خزر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که بر روی بدنه هیتر یک ولوم مخصوص برای فعال سازی عملکرد ترموستات دستگاه طراحی شده است. با فعال شدن ترموستات بخاری برقی، پس از رسیدن دمای محیط به شرایط ایده آل، عملکرد گرمایشی دستگاه غیر فعال شده و پس از کاهش دما بار دیگر حالت گرمایشی هیتر فعال می‌گردد.

مصرف بهینه انرژی، سیستم محافظت در برابر یخ زدگی، دارای خروجی باد سرد و گرم، پایه‌های ضد لغزش و کلید مخصوص تنظیم درجه حرارت را می توان از دیگر مشخصات فروش قسطی بخاری برقی پارس خزر برشمرد. 

نحوه خرید اقساطی هیتر برقی پارس خزر

مجموعه قسطی کلاب، بستر مناسب برای خرید اقساطی هیتر برقی پارس خزر را به صورت اینترنتی فراهم آورده است. متقاضیان می‌توانند برای بهره مندی از تسهیلات این طرح به سایت اینترنتی ghesticlub.com مراجعه نمایند. 

کلیه فرآیند خرید آنلاین هیتر برقی تنها از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب انجام می‌شود. ضمنا، علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید لوازم خانگی به صورت نقدی نیز از این فروشگاه پیش بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی دلمونتی

لوازم خانگی دلمونتی
بطور کلی به وسایلی که باعث کیفیت و سرعت در عملکرد روزانه افراد می شود لوازم خانگی گویند که خود به دو دسته لوازم خانگی سفید و لوازم خانگی ...

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا ویژه کارمندان

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا ویژه کارمندان
برند اسنوا برندی موفق و عالی با محصولاتی بی نظیر است. برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه...