خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/29 05:01:59

برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی است که به تازگی سبد محصولات خود را گسترش داده است. برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما


لوازم خانگی پاکشوما

برند پاکشوما در سال 1354 ظهور کرد. هدف از تاسیس این شرکت تولید لوازم خانگی در سایز کوچک و بزرگ بود. اکنون 45 سال از تاسیس این شرکت می‌گذرد و به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در صنعت تبدیل شده است.

بازار مصرفی محصولات این شرکت در داخل کشور و خاورمیانه می‌باشد. قابلیت خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما در قسطی کلاب فراهم شده است. محصولات این برند را در پنج گروه مختلف طبقه بندی می‌شود.

• یخچال و فریزر

• ماشین ظرفشویی

• کولر گازی

• جارو برقی

• ماشین لباسشویی

اولین محصول تولیدی این شرکت نوعی ماشین لباسشویی به نام لیدی واش بود که با همکاری چند برند جهانی و شرکت پاکشوما تولید می‌شد. پاکشوما در این 45 سال توانست اشتغال زایی ایجاد کند، همچنین ارزش افزوده در محصولاتش بگذارد و به رشد اقتصادی کشور کمک نماید.

قطعات و لوازم جانبی شرکت پاکشوما را برند پاک سرویس تامین می‌كند. این شرکت دارای یک تیم پیشرفته تحقیق و توسعه می‌باشد که سرمایه‌گذاری فراوانی را در این بخش انجام می‌دهد. بازاریابی پاکشوما با استفاده از شاخص‌های استاندارد انجام می‌شود.

پاکشوما را می‌توان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در خاورمیانه شناخت. محصولات این برند دارای طراحی متمایز هستند. کیفیت بالایی دارند و در ساخت آنها از نوآوری جدیدی استفاده شده و سرمایه ایرانی آنها را تولید کرده است. با قابلیت خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما خانه خود را مجهز سازید!

یخچال و فریزر

یخچال فریزرهای پاکشوما می‌تواند با حفظ تازگی مواد غذایی و طراحی زیبا به آشپزخانه شما جلوه ویژه‌ای را هدیه دهند. این محصول حجم مناسبی دارند و از سیستم برفک زدایی استفاده می‌کنند. دارای کنترل پنل لمسی می‌باشد و از سیستم لامپ ال ای دی برخوردارند. دارای آب سرد کن و قفل کودک است. ناگفته نماند که در این یخچال فریزها از سیستم جریان هوای داخلی برخوردار خواهید بود.

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی پاکشوما کم مصرف، نیرومند، حرفه‌ای و با عملکردی استثنایی، تمامی ظروف شما را برق می‌اندازد. ظرفیت‌های متنوع 14 و 15 نفره دارد. در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می‌آورد و دارای برنامه‌های شستشوی خودکار می‌باشد. 

صدای کمی تولید می‌کند و در مصرف بهینه آب و برق صرفه‌جویی می‌نماید. دارای قفل کودک می‌باشد و در دو رنگ سیلور و سفید تولید می‌شود تا با آشپزخانه زیبای شما ست شود. با خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما از قسطی کلاب دیگر ظروفتان برق خواهد زد!

کولر گازی

کولرهای گازی پاکشوما کم مصرف می‌باشند. در مصرف بهینه انرژی صرفه جویی به عمل می‌آورند و هوایی مطبوع تولید می‌کنند تا محیط اطراف شما مناسب شود.

این کولر ایستثنایی قدرت مناسب دارد. کولرهای گازی در سه دسته کولرهای گازی ایستاده، کولرگازی سرد و کولر گازی سرد و گرم تولید می‌شوند. با قابلیت خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما در تابستان از هوایی دلپذیر لذت ببرید.

جاروبرقی

جاروبرقی‌های پاکشوما طراحی زیبایی دارند. دارای قدرت کشش و مکندگی مناسب هستند و با تکنولوژی معروف توربو ساخته می‌شوند. رنگ‌های متنوعی دارند و از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار می‌باشند. 

جاروبرقی پاکشوما در مصرف انرژی بهینه عمل می‌کنند. توان بین 2000 تا 2500 وات دارند و دارای سیم جمع کن خودکار، لوله تلسکوپی، فیلتر بهداشتی و سری‌های متعددند هستند و می‌توانند منزل شما را در نهایت پاکیزگی و تمیزی نظافت کنند. با قابلیت خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما منزلی تمیز خواهید داشت!

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی پاکشوما مصرف پایینی دارد، قدرتمند است و می‌تواند از الیاف پارچه و لباس‌های شما محافظت کند، در نهایت از پاکیزگی آنها را به درخشش بیاورد. این ماشین لباسشویی در سری‌ها و ظرفیت‌های متنوعی تولید شده است.

این محصولات، موتور یونیورسال دارند که دارای سرعت چرخش 1200 دور بر دقیقه است. از صفحه نمایش‌های LED برخوردار هستند. دارای قفل کودک می‌باشد و در تنوع رنگی سفید و نقره‌ای با بهترین کیفیت تولید می‌شوند.

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما

برای تهیه لوازم خانگی پاکشوما می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. از طریق یکی از روش‌های موجود در سایت برای کسب اعتبار اقساط اقدام فرمایید و لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهیم پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی پاکشوما از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال و فریزر پاک شوما

خرید اقساطی یخچال و فریزر پاک شوما
برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر پاک شوما به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید محصولات بوش

خرید محصولات بوش
با شرایطی اقساطی که قسطی کلاب برای مشتری های خود فراهم کرده است، خرید محصولات بوش بسیار آسان شده است. برای خرید لوازم خانگی بوش...