لیست کامل لوازم آشپزخانه

تاریخ انتشار:
1403/2/17 11:03:29

برای خرید جهیزیه به لیست کامل لوازم آشپزخانه نیاز دارید. اگر تمایل به خرید لوازم آشپزخانه دارید به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


لیست کامل لوازم آشپزخانه


خرید جهیزیه 

خرید جهیزیه یکی از لذت بخش ترین خرید ها در طول زندگی هر فرد می باشد که اگر آگاهانه انجام شود، تبدیل به یکی از بهترین تجربه های زندگی خواهد شد. قبل از خرید جهیزیه مهم ترین اصل که باید رعایت شود، بودجه بندی هزینه ها می باشد. شما قبل از خرید باید تمامی هزینه های خود را برآورد کنید تا بتوانید یک بودجه بندی درست را برنامه ریزی کنید.

در شرایط اقتصادی جامعه امروز، با گران شدن تمامی لوازم و وسایل خانه بهتر است که از خرید لوازم غیر ضروری خودداری کنید. سعی کنید قسمت بیشتر بودجه خود را صرف خرید لوازم اساسی و ضروری منزل کنید. اگر در هنگام خرید جهیزیه بودجه بندی درستی نداشته باشید، خرید شما نا تمام می ماند و ضرر بزرگی خواهید کرد. 

در هنگام خرید جهیزیه توجه داشته باشید که تحت تاثیر تبلیغ فروشندگان قرار نگیرید و لوازم غیر ضروری را خریداری نکنید. اگر قصد خرید جهیزیه را دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا لیست کامل لوازم آشپزخانه را به شما معرفی کنیم و به شما کمک کنیم که یک خرید موفق و مقرون به صرفه داشته باشید. 

لیست کامل لوازم آشپزخانه 

بخش عمده خرید جهیزیه مربوط به لوازم آشپزخانه می باشد. لوازم آشپزخانه به دو بخش ضروری و غیر ضروری تقسیم می شوند که ما در این مقاله به معرفی این دو بخش می پردازیم. لیست کامل لوازم آشپزخانه ضروری به شرح زیر می باشد:

_ یخچال فریزر ( اگر بودجه محدودی دارید، به جای خرید ساید باید ساید، یخچال فریزر تک درب خریداری کنید)
_ اجاق گاز ( اگر فضای آشپزخانه مناسبی دارید و علاقه به استفاده از فر گاز را ندارید، از گاز رومیزی استفاده کنید که نمای زیبا تری به آشپزخانه شما می دهد)
_ ماشین لباسشویی
_ ماشین ظرفشویی ( اگر بودجه که در دست دارید متوسط است، در لیست خرید خود قرار دهید)
_ مایکروویو ( به طور معمول در هر خانه ای وجود مایکروویو ضروری می باشد، اما اگر بودجه کمی دارید از خرید آن صرف نظر کنید)

مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم جز موارد ضروری آشپزخانه می باشد که نبود آن ها باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد. بعد از خرید لوازم آشپزخانه که ضروری هستند به سراغ لوازم آشپزخانه غیر ضروری می رویم که به شرح زیر می باشد:

_ پلوپز
_ بخار پز
_ تستر
_ غذاساز
_ آبمیوه گیری
_ زود پز
_ رنده برقی
_ چرخ گوشت
_ قهوه ساز
_ چای ساز

لوازم غیر ضروری که در بالا نام بردیم ممکن است، برای خیلی از افراد ضروری تلقی شود، این مورد به طور کامل بستگی به خودتان دارد که چه نیاز هایی در هنگام آشپزی خواهید داشت. لیست کامل لوازم آشپزخانه که نام برده شده است، جز لوازم آشپزخانه برقی محسوب می شود. لیست کامل لوازم آشپزخانه غیر برقی به شرح زیر می باشد:

_ قوری کتری
_ سرویس قابلمه
_ جا ادویه ای
_ سرویس چینی
_ سرویس قاشق چنگال
_ سرویس آشپزخانه
_ سرویس دم کنی
_ سرویس کریستال 

خرید آنلاین لوازم آشپزخانه در قسطی کلاب 

اگر تمایل به خرید آنلاین دارید، اگر دوست دارید که خرید لوازم آشپزخانه خود را به صورت قسطی انجام دهید، اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی هستید که تمامی این ویژگی ها را با هم داشته باشد، ما به شما وبسایت قسطی کلاب را معرفی می کنیم. وبسایت قسطی کلاب یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. شرایط اقساط در قسطی کلاب به صورت قسط های 3 الی 12 ماهه می باشد. اگر تمایل به خرید دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید و تمام قوانین و شرایط را مطالعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون ال جی اقساطی

خرید تلویزیون ال جی اقساطی
خرید تلویزیون ال جی اقساطی شاید بتواند بهترین فرصت برای خانواده های باشد که به دنبال تهیه ی جهیزیه برای دختر خانم های خود می باشند. قسطی کلاب با...

فروش قسطی ماشین لباسشویی هافنبرگ

فروش قسطی ماشین لباسشویی هافنبرگ
شستن لباس ها با ماشین های لباسشویی، هم در وقت و هم در انرژی صرفه جویی می کند. درمورد زمان افراد می توانند به جای شستن لباس ها با دست...