خرید قسطی موبایل a72

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:07:26

جدیدترین محصول سامسونگ با قیمتی استثنایی و طراحی بی‌نظیر در سال 2021 به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی موبایل a72 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی موبایل a72


بررسی گوشی a72

به احتمال زیاد شما تاکنون نام گوشی‌های هوشمند سری a سامسونگ را شنیده‌اید و در دست اطرافیان و آشنایان خود مشاهده کرده‌اید. گوشی a72، جزو محصولات جدید سامسونگ می‌باشد که به تازگی عرضه شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، می‌توانید برای خرید اقساطی موبایل a72 به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

گوشی سامسونگ a72، که در سال 2021 و به تازگی عرضه شده از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. ابعاد آن 6.7 اینچ بوده و دارای وزن تقریبی 203 گرم می‌باشد. قابلیت دیگر این محصول، ضد آب بودن آن تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه است، همچنین نوع صفحه نمایش آن سوپر آمولد بوده و از کیفیت 2400*1080 پیکسل بهره می‌برد. این محصول در دو حافظه رم 8 و 6 گیگابایت عرضه می‌شود.

این گوشی جذاب و استثنایی دارای 4 دوربین قدرتمند می‌باشد. مشخصات دوربین‌های آن به ترتیب 64 مگاپیکسل، f/1.8 ،26mm (wide) ،1/1.7X" ،0.8µm ،PDAF, OIS، 8 مگاپیکسل، f/2.4 ،(telephoto) ،1.0µm, PDAF, OIS، زوم اپتیکال 3 برابر، 12 مگاپیکسل, f/2.2 ،123Ëš (ultrawide) ،1.12µm و 5 مگاپیکسل، f/2.4 ،(macro) می‌باشد. همچنین، دوربین جلوی این گوشی هوشمند، 32 مگاپیکسل, f/2.2, 26mm (wide), 1/2.8", 0.8µm است. برای خرید قسطی موبایل a72 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از نکات مهم درباره یک گوشی موبایل، پردازنده آن می‌باشد که در این مورد، شرکت سامسونگ از چیپست مناسبی برای این محصول میان رده خود استفاده کرده است. این پردازنده Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G (8 nm) می‌باشد. مورد دیگری که در کنار پردازنده، بار گرافیکی بخش‌های مختلف را به عهده دارد، GPU گوشی است که در گوشی a72 ، از نوع Adreno 618 بوده و عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهد. با خرید اقساطی موبایل a72 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نوع باتری این محصول، Li-Ion 5000 mAh می‌باشد که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. در نهایت آخرین مورد درباره این محصول، حسگر اثر انگشت می‌باشد که از سرعت و عملکرد خوبی بهره می‌برد و به صورت اپتیکال در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a72 به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید یک گوشی متناسب 

در دنیای امروزی، شرکت‌ها و غول‌های تکنولوژی بسیاری به طور جدی وارد حوزه گوشی‌های هوشمند شده‌اند. به گونه‌ای که امروزه اگر شما قصد خرید یک گوشی موبایل مناسب و مقرون به صرفه برای خود داشته باشید، با انواع برندهای مختلف و تعداد زیادی محصول از شرکت‌های متفاوت رو به رو خواهید شد که این مشکل، عمل خرید تلفن همراه و انتخاب آن را تبدیل به یک کار سخت و طاقت فرسا می‌کند. برای خرید قسطی موبایل a72 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

در بین شرکت‌های مختلف این حوزه، می‌توان به اپل، سامسونگ، شیائومی و هوآوی اشاره کرد. چهار شرکتی که می‌توان گفت در حال حاضر، بخش اعظم محصولات اینچنینی و بازار فروش آنها، در دست این شرکت‌ها می‌باشد.

اگر شما تمایل به انتخاب و خرید یک گوشی هوشمند قابل اطمینان، مناسب و کاربردی دارید، می‌توانید برای بررسی مشخصات و انتخاب نهایی خود، به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است در این مجموعه، امکان خرید قسطی موبایل با شرایطی بسیار مناسب و تسهیلاتی ویژه برای شما نیز در نظر گرفته شده است. در کنار آن، شما قادر خواهید بود تا در صورت نیاز به صورت نقدی نیز خرید خود را انجام دهید.

خرید قسطی موبایل a72 از قسطی کلاب

کالای دیجیتال و محصولات در این حوزه، به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. به طوری که محصولات دیجیتالی و هوشمند، در جای جای زندگی تمام افراد رسوخ کرده و به نوعی می‌توان گفت که هرکس، بنا به میزان استفاده خود، وابسته به اینگونه کالاها شده است.

در وبسایت قسطی کلاب، محصولات دیجیتال مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند مختلف به فروش می‌رسد که شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه، از شرایط خرید به طور کامل آگاه شوید. برای خرید اقساطی موبایل a72 به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي لپ تاپ لنوو

خرید قسطي لپ تاپ لنوو
برند لنوو یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کننده لپتاپ در دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی لپ تاپ لنوو دارید به بخش ...

خرید قسطی کامپیوتر lenovo

خرید قسطی کامپیوتر lenovo
انتخاب یک کامپیوتر مناسب و مدرن بسیار تصمیم آسانی است، البته در صورتی که شما برند لنوو را انتخاب کنید. برای خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر...