خرید اقساطي ساعت هوشمند اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/2 02:30:05

برند اپل جز برترین برندهای دنیا می‌باشد که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطي ساعت هوشمند اپل با قیمتی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي ساعت هوشمند اپل


ساعت هوشمند آیفون

اگر از آن دسته افرادی هستید که استایلی به روز و مدرن دارید و از گجت‌های هوشمند استفاده می‌کنید، آیفون یکی از محبوب‌ترین وسایلی است که برازنده شما می‌باشد. این ساعت هوشمند، شما را با دنیای تکنولوژی همگام می‌سازد.

شرکت اپل به عنوان یک غول تولیدی در زمینه محصولات دیجیتالی با ساخت اپل واچ آیفون جز بهترین سازندگان این گجت‌های پوشیدنی به حساب می‌آید.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از مدل‌های پرفروش آیفون بپردازیم. قابلیت خرید نقدي یا اقساطي ساعت هوشمند اپل در قسطی کلاب فراهم شده است!

ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 (مدل 40mm Aluminum Case With Sport Band)

این اپل واچ از سری نسل 5 بوده و در تاریخ سال 2019 معرفی شده است. این اپل واچ در ظاهر شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد و دارای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فوق‌العاده‌ای است. 

صفحه نمایش به گونه‌ای ساخته شده که هیچ گاه از شبانه روز نمی‌خوابد! با وجود نمایشگر کم حرارت می‌توانید، دمای دستگاهتان را افزایش دهید و به مدت 24 ساعت و بیشتر آن را روشن نگه‌ دارید. این امکان در مواردی مثل رانندگی و یا ورزش کردن بسیار کارا می‌باشد. با خرید اقساطي ساعت هوشمند اپل مدرن زندگی کنید!

در این اسمارت‌فون نسخه‌های چرمی، نایکی پلاس و هرمس وجود دارند و این بندها ظاهر و تنوع ویژه‌ای به شما می‌دهند. اپل واچ نسل 5 دارای بیش از 100 طرح مختلف بر روی صفحه نمایش است و به شما کمک می کند تا مطابق با لباس و استایلی که می پسندید، ساعت خود را سفارشی سازی نمایید.

با داشتن حسگرهای ضربان قلب الکتریکال و اپتیکال نیز می‌توانند سلامت قلب خود و شدت ضربان آن را پایش کنید. همچنین، امکانی برای بانوان فراهم شده است تا بتوانند دوران سیکل زنانگی خود را کنترل کنند.

در این تلفن هوشمند از یک ارتفاع سنج بارومتریک نیز بهره‌مند می‌شوید که به ارتفاع سنجی کمک زیادی می‌کند در مدل نسل 5 از قابلیت ارسال پیامک اضطراری نیز پشتیبانی می‌شود و اگر خطر پرت‌شدن شما را تهدید نماید، اجازه می‌دهد تا به مکانی که خودتان از قبل تنظیم نموده‌اید، یک پیامک خودکار ارسال شود. با خرید نقدي یا اقساطي ساعت هوشمند اپل مصون و ایمن کوهنوردی کنید!

اگر اپل واچ خود را آپدیت نمایید دیگر نیازی به استفاده از آیفونتان ندارید. باتری جدید موجود در این ساعت هوشمند توانایی استفاده 18 ساعتی از آن را فراهم می‌آورد. 

اپل واچ سری 5 در مدل‌های مختلف استیل ضد زنگ، تیتانیوم و آلومینیوم تولید شده است و همچنین مدل سرامیکی این ساعت نیز موجود می‌باشد. با خرید اقساطي ساعت هوشمند اپل از بی‌نهایت گزینه سفارشی‌سازی شده برخوردار شوید!

این اپل واچ دارای یک پردازنده دو هسته‌ای است و حافظه داخلی 32 هزار مگابایتی دارد. از نظر ارتباطی با نسخه بلوتوث 5 کار می‌کند. با این ساعت می‌توانید تصاویر موجود بر روی دوربین گوشی خود را بر روی ساعت داشته باشید. 

وزن این ساعت 30 گرم و قطر آن 40 میلی متر است. فرم صفحه نیز به صورت مربعی می‌باشد. با خرید نقدي یا اقساطي ساعت هوشمند اپل به راحتی کار کنید!

خرید ساعت هوشمند آیفون

اگر مایلید تا یک ساعت هوشمند آیفون تهیه نمایید، به قسطي كلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده اين وبسایت بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی نیز می‌توانید از این سايت، درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام کنيد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي ساعت هوشمند اپل از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

دی جی کالا قسطی

دی جی کالا قسطی
با توجه به شرایط اقتصادی اخیر و کاهش قدرت خرید مردم، اخیراً دی جی کالا فروش قسطی کالاهای خود را آغاز کرده است. پیش از دی جی کالا فروشگاه اینترنتی....

خرید قسطی گوشی A14 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A14 سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل جدید A14 است. برای خرید قسطی گوشی A14 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...