خرید اقساطي لوازم خانگی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 07:19:20

کمپانی اسنوا بهترین و مدرن‌ترین برند ایرانی است که در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. برای خرید اقساطي لوازم خانگی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي لوازم خانگی اسنوا


معرفی ماشین لباسشویی اسنوا

اسنوا، برندی است که توانسته نام ایرانیان را پرآوازه سازد. ماشین‌های لباسشویی اسنوا طراحی زیبایی دارند و باعث زینت یافتن آشپزخانه شما خواهد شد. ماشین لباسشویی تولید شده‌ است تا کار خانم‌ها را آسان سازند، در کارها سرعت بخشد و همه چیز را راحت‌تر کند. قابلیت خرید قسطي لوازم خانگی اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

در میان ماشین لباسشویی‌های تولید شده، برندهای داخلی توجه ویژه‌ای به آبکشی‌های شرعی و مسائلی از این قبیل دارند. در این وبلاگ قصد داریم تا ماشین لباسشویی جدید اسنوا را به شما معرفی نماییم. در میان این ماشین لباسشویی‌ها، ماشین لباسشویی ادواش با قابلیت‌های ویژهای تولید شده‌ است. با ما همراه باشید تا با خصوصیات این ماشین بیشتر آشنا شوید. قابلیت خرید اقساطي لوازم خانگی اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

در کل می‌توان ماشین‌های لباسشویی اسنوا را در دو دسته واش این واش و هارمونی جای داد. هر کدام از این دو دسته ویژگی‌های مطلوب خود را دارند، ولی تمامی این ماشین‌ها در مصرف بهینه انرژی صرفه جویی به عمل می‌آورند. طبق تحقیقات، این ماشین‌ها بین 35 تا 50 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند.

بهترین محصول اسنوا، بی تردید ماشین لباسشویی است!

برنامه‌های شستشو در این ماشین لباسشویی بسیار متنوع است. گفته می‌شود در برخی از این ماشین لباسشویی‌ها در حدود 15 روش برای شستشو وجود دارد، همچنین این ماشین‌ها مجهز به جدیدترین تکنولوژی دنیا یعنی نانو سیلور هستند. یون‌های نقره در حین کار آزاد می‌شوند و بیشتر از 600 نوع میکروب، ویروس، باکتری و قارچ را از بین می‌برند. با خرید قسطي لوازم خانگی اسنوا همه چیز سالم و بهداشتی خواهد ماند!

ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به جدیدترین سیستم‌ها برای استفاده از اینترنت اشیا است. سیستم عیب یاب خودکار کمک می‌کند تا مشکلات، تنها از طریق نمایش دادن، اطلاع رسانی و حل شوند. بر روی این ماشین‌ها یک صفحه مدرن LED قرار دارد که کار با آن را راحت می‌سازد. 

دیگ موجود در این ماشین لباسشویی طراحی الماسه دارد. لباس‌های نازک و ظریف را از بین نمی‌برد و باعث آسیب دیدن و نخ‌کش شدن لباس‌ها نیز نمی‌شوند. در این لباسشویی قابلیت‌هایی مثل شستشوی سریع و شستشو با تاخیر وجود دارد. شستشو با بخار سبب می‌شود تا تمامی ذرات گرد و خاک و آلودگی‌ها از بین برود. خرید لوازم خانگی اسنوا را به تازه عروس‌ها توصیه می‌کنیم که جهیزیه خود را با بهترین قیمت خریداری کنند.

جالب است که در ساخت این ماشین لباسشویی از قویترین موتور دیجیتال اینورتر استفاده شده است. اگر شما فراموش کرده باشید تا پارچه یا لباس خود را در داخل ماشین بیاندازید، درب دوم برای این قرار گرفته تا مشکل حل شود و لباس‌های فراموش شده، حتی در حین شستشو نیز به ماشین اضافه شوند. با خرید اقساطي لوازم خانگی اسنوا هیچ لباس نشسته‌ای، باقی نخواهد ماند!

موتور جدید هیچ لرزشی ندارد و در طراحی آن تسمه به کار نرفته است. آبکشی شرعی نیز، برای کسانی که وسواس خاصی دارند و آبکشی‌های مدرنیته را قبول ندارند، مناسب است. 

جت واش کمک می‌کند تا مواد شوینده به راحتی به الیاف داخل لباس نفوذ کند و شستشو به صورت کامل انجام شود. برنامه جداگانه مخصوص به شستشوی لباس‌های حساس و لباس کودک نیز کمک کند تا حساسیت پوستی ایجاد نشود. با خرید اقساطي لوازم خانگی اسنوا در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید!

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-842

ماشین لباسشویی اسنوا مدل ادواش از سیستم بالانس لباس‌ها استفاده می‌کند، علاوه بر داشتن برنامه شستشوی سریع از 13 برنامه شستشوی دیگر برخوردار است. ظرفیت این ماشین لباسشویی 8 کیلو و دور موتور آن 1400 می‌باشد. در رنگ زیبای سفید به بازار عرضه شده، همچنین در این ماشین لباسشویی از سیستم‌هایی مثل جت واش، موتور دایرکت درایو، سیستم حباب ساز، درام الماسه و مصرف انرژی بهینه استفاده شده است.

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا

برای برخورداری از این ماشین لباسشویی باکیفیت می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی بهره‌مند شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي لوازم خانگی اسنوا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با سفته

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی مبل خانگی

خرید قسطی مبل خانگی
شما می‌توانید برای خرید قسطی مبل خانگی به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...