فروش قسطی گوشی آیفون 14

تاریخ انتشار:
1403/2/13 23:56:18

جدیدترین محصول شرکت اپل با ظاهری جذاب و فوق العاده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش قسطی گوشی آیفون 14

بررسی ویژه گوشی آیفون 14

اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون 14 اپل را دارید؛ باید بدانید این موبایل، یکی از جدیدترین محصولات شرکت آمریکایی اپل است. این گوشی در ماه سپتامبر به بازار معرفی شد و عرضه آن از روز شانزدهم ماه سپتامبر در بازارهای جهانی آغاز شده است. با عرضه این موبایل اپل، دو نسخه پیشرفته تر آن، یعنی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس نیز عرضه شده است. 

آیفون 14 امکانات مناسبی دارد و برای کسانی که طرفدار برند اپل هستند و می‌خواهند از محصولات بروز این شرکت استفاده کنند؛ انتخاب بسیار مناسبی است. نمایشگر آیفون 14 حدودا 6.1 اینچ است و کیفیت تصویر آن بسیار بالا می‌باشد. تراکم پیکسلی صفحه نمایش حدود 460 پیکسل در هر اینچ است و حداکثر روشنایی نیز در یک حالت 800 و در حالت دیگر  1200 نیت می‌باشد نرخ نوسازی تصویر نیز برابر با 60 هرتز است.

بررسی مشخصات قبل از خرید گوشی آیفون 14

قبل از خرید اقساطی گوشی آیفون 14 باید با سایر مشخصات این موبایل نیز آشنا شوید. صفحه نمایش گوشی، از دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند؛ در نتیجه شما می‌توانید تصاویر را با کیفیت بالا در این گوشی مشاهده کنید. اسپیکر موبایل استریو یا دوگانه می‌باشد. این موبایل صدا را با کیفیت بالا پخش کرده و حجم صدای پخش شده توسط این موبایل زیاد است. آیفون 14 اپل فاقد جک سه و نیم میلیمتری برای هدفون می‌باشد. 

جنس جلو و پشت گوشی آیفون 14 از شیشه بوده و فریم آن از جنس فولاد ضد زنگ است. این گوشی، تنها 172 گرم وزن داشته و از این نظر می‌توان گفت در دست گرفتن آن برای مدت طولانی دست شما را کم تر خسته می‌کند. این گوشی در رنگ‌های مختلف عرضه شده است. شما می‌‌توانید آیفون 14 اپل را در رنگ‌های مشکی، آبی، ارغوانی، قرمز و طلایی داشته باشید. 

پلتفرم و حافظه گوشی آیفون 14 اپل

احتمالا کسانی که قصد خرید قسطی گوشی آیفون 14 اپل را دارند؛ می‌‌خواهند از مزایای منحصر به فرد این گوشی اپل نسبت به سایر برندها بهره ببرند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی‌های آیفون، نوع تراشه و پلتفرم به کار رفته در این گوشی‌های موبایل می‌باشد. تمام موبایل‌های آیفون از سیستم عامل مخصوص اپل یعنی ios بهره می‌برند.

این گوشی نیز از ios 16 به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند. مدل تراشه Apple A15 Bionic است. آیفون 14 دارای درگاه اختصاصی برای کارت حافظه نمی‌باشد. این موبایل در سه حافظه مختلف 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه شده است. رم موبایل آیفون 14 نیز 6 گیگابایت می‌باشد. 

دوربین و باتری گوشی آیفون 14

دوربین این موبایل از دو لنز واید و اولتراواید تشکیل شده است. هر دو لنز گوشی 12 مگاپیکسلی هستند. این لنزها امکانات و ویژگی‌‌های منحصر به فردی دارند که سبب می‌شود دوربین گوشی اپل از کیفیت بسیار بالایی برای عکسبرداری برخوردار باشد. دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسلی بوده و با آن می‌توان عکس‌های بسیار باکیفیت ثبت کرد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از چالش‌های گوشی آیفون 14 باتری آن می‌باشد که تنها 3279 میلی آمپر ساعت، ظرفیت دارد. این گوشی از شارژر بی سیم با حداکثر توان شارژ 15 واتی پشتیبانی کرده و همچنین از شارژر سریع نیز پشتیبانی می‌کند. آیفون 14 در حالت عادی در عرض 30 دقیقه 50 درصد شارژ می‌شود. 

چگونگی خرید قسطی گوشی آیفون 14 اپل

سایت قسطی کلاب، امکان خرید اقساطی گوشی آیفون 14 اپل را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد این سایت اعتبار دریافت کرده و اقدام به خرید اقساطی گوشی و انواع کالای دیجیتال مورد نظر خود کنید. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی گوشی، اقدام به فروش نقدی محصولات مختلف خود نیز می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A32

خرید قسطی گوشی A32
یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ مدل گلکسی A32 سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی از دیجی کالا

خرید قسطی از دیجی کالا
فروشگاه های اینترنتی بسیاری در سراسر کشور فعالیت دارند که امکان خرید از راه دور را برای تمام کاربران از تمام نقاط کشور مهیا می کنند، اما ....