فروش اقساطی آیفون 6S

تاریخ انتشار:
1403/2/1 12:36:05

در شرایط اقتصادی فعلی که قیمت اغلب کالاهای دیجیتال به طور سرسام آوری بالا رفته است، خرید نقدی کالاهایی مثل گوشی آیفون بسیار سخت شده است. از این رو قسطی کلاب این امکان را فراهم کرده است که کاربران بتوانند آیفون قسطی را از بخش کالای دیجیتال این سایت خریداری کنند.


فروش اقساطی آیفون 6S

معرفی آیفون ۶

کمپانی اپل سابقه درخشانی در ساخت گوشی های هوشمند دارد. این کمپانی با تولید گوشی های رده بالا توانسته است خریداران زیادی را به سمت خود جذب کند. یکی از گوشی های تولیدی این شرکت موبایل آیفون 6s است. به طور معمول اپل بعد از معرفی آیفون جدید خود آیفون هایی را که قدیمی تر هستند در چرخه تولید نگه می‌دارد.

گوشی آیفون 6s نسبت به نسل‌های قبلی بزرگ تر و سنگین تر است. این موبایل می تواند تصاویری با کیفیت بالا را ثبت کند. در این موبایل از یک پردازنده قوی برای اجرای برنامه ها و بازی ها استفاده می شود.

با این موبایل شما به سرعت می توانید وارد اینترنت شوید. قابلیت لمس فشاری نیز به این گوشی اضافه شده است. این فناوری با نام لمس سه بعدی شناخته می شود که قادر است میزان لمس انگشت روی گوشی را تشخیص دهد.

 این موبایل ضخامتی در حدود 7.1 میلیمتر دارد و وزن آن 143 گرم است در این موبایل از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی استفاده شده رزولوشن این صفحه نمایش 1334 در 750 است.

این گوشی با حافظه داخلی 16/64/128 گیگابایت روانه بازار شده است. در این موبایل از یک باتری لیتیومی 1715 میلی آمپر بر ساعت استفاده می شود. دوربین این گوشی 12 مگاپیکسل است همچنین سیستم عامل آن آی او اس9 است.

این موبایل در رنگ های متنوعی ارائه شده است. این گوشی بدنه مقاوم تری نسبت به گوشی های نسل جدید دارد. این موبایل با بهره گیری از تراشه A9 هنوز هم روان کار می کند. همچنین دوربین این گوشی هنوزم هم دارای کیفیت بالایی است.

فروش قسطی آیفون در قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب اقدام به فروش اقساطی آیفون 6s می کند. شما برای خرید راحت تر محصولات اپل می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

قسطی کلاب فروشگاه اینترنتی است که با به کارگیری نیروهایی مجرب تمام تلاش خود را می کند که بتواند به طور کامل رضایت کاربران خود را به دست آورد. این فروشگاه اینترنتی با اینکه مدت از زیادی از راه اندازی آن نمی گذرذ، اما با عملکرد خوب خود توانسته است نظر افراد زیادی را به سوی خود جلب کند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

با وجود سایت قسطی کلاب دوست داران دنیای دیجیتال می توانند تمام کالاهای مورد علاقه خود مانند کنسول های بازی، تبلت ها و گوشی ها و ... را به صورت قسطی خریداری کنند. با وجود این سایت در انتخاب کالای مورد نظر خود می توانید کیفیت و علاقه خود را در اولویت قرار دهید و لازم نیست به خاطر قیمت بالای کالاها به خصوص کالاهای دیجیتال از خرید آن ها صرف نظر کنید.

با مراجعه به قسطی کلاب با وجود دسته بندی بسیار خوبی که در این سایت ارائه شده است، به راحتی می توانید کالای دیجیتال مورد نظر خود و در میان آن ها مدل های مختلف آیفون را خریداری کنید.

گفتنی است که برای خرید های زیر هفت میلیون تومان حتی لازم نیست که پیش پرداخت انجام دهید.

در صورت وجود هر گونه مشکل می توانید با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ با سفته

خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ با سفته
امکان خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ با بهترین شرایط و با ارائه تسهیلات مختلف از سایت قسطی کلاب وجود دارد. برای خرید اقساطی به...

خرید قسطی گوشی se 2020

خرید قسطی گوشی se 2020
محصولات اپل دارای تنوع محصولات بسیار بالایی می‌باشد. یکی از گوشی‌های جذاب این کمپانی se2020 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی se 2020 به...