خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/18 11:43:00

آیفون 14 پرومکس پر طرفدارترین محصول اپل در سال اخیر بوده است. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرو مکس


بهترین راه خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس

آیا شما هم به دنبال خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس هستید؟ حتما می‌دانید که در حال حاضر راه‌ها و روش‌های بسیار زیادی برای انجام این فعالیت طراحی شده است. دنبال کردن روند خرید گوشی آیفون 14 به صورت نقدی برای خیلی از افراد امکان پذیر نیست. از آنجایی که این کالای لوکس و با کیفیت همراه با تعرفه بالایی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، خیلی از افراد به دنبال استفاده از روش‌های خرید اقساطی برای تهیه آن هستند. 

به خاطر داشته باشید که وضعیت ایران از نظر اقتصادی به شدت ناپایدار شده و همین مسئله هم قیمت انواع کالای دیجیتال را تحت تاثیر خود قرار داده است. امروز ما قصد داریم تا روند خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس را با هم بررسی کنیم. پس اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی این کالا هستید، ادامه مقاله امروز ما را از دست ندهید. 

معرفی اولیه گوشی آیفون 14؛ این کالای دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد؟

قبل از بررسی روند خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس، بیایید تا نگاهی به مهمترین مشخصات این گوشی موبایل بیندازیم. گوشی آیفون 14 جدیدترین گوشی موبایل تولید شده توسط شرکت اپل به حساب می‌آید که هم از نظر ظاهری، هم از نظر نرم افزاری و هم از نظر سخت افزاری شباهت‌های زیادی با آیفون 13 دارد. این گوشی موبایل همراه با یک صفحه نمایش 6.7 اینچی در بازار به فروش می‌رسد. میزان رم این گوشی موبایل برابر با 6 گیگابایت بوده و شما می‌توانید آن را در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

جالب است بدانید که از نظر ظرفیت باتری هم این کالای دیجیتال شباهت‌های زیادی با آیفون 13 دارد. این محصول از یک باتری با ظرفیت 3279 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند. صفحه نمایش 6.7 اینچی این کالا کیفیتی برابر با 1170 در 2532 پیکسل دارد. البته که صفحه نمایش این گوشی موبایل کیفیت فوق العاده‌ای داشته و استفاده از آن حس رضایت را در شما قرار می‌دهد. نوع صفحه نمایش به کار رفته در طراحی و ساخت این گوشی موبایل، LTPO Super Retina XDR OLED می‌باشد. در ضمن، رفرش ریت یا نرخ نوسازی این گوشی موبایل برابر با 120 هرتز است.

سیستم عامل این کالای دیجیتال در زمان عرضه، آی او اس 16 است. این گوشی موبایل از دو شیشه در قسمت پشتی و جلویی خود استفاده می‌کند تا به راحتی نیازهای کاربران را رفع نماید. جنس شیشه به کار رفته در طراحی بدنه این گوشی سرامیک شیلد است. به کار گیری پردازنده Apple A16 Bionic توانسته سرعت عملکردی این گوشی موبایل را تحت تاثیر خود قرار دهد. 

پردازنده به کار رفته در طراحی این کالای دیجیتال از نوع 4 نانومتری می‌باشد. پردازنده اصلی این گوشی موبایل هم 5 هسته‌ای می‌باشد. شما می‌توانید این دستگاه را در چندین انتخاب حافظه یعنی مدل‌های 1238، 256 یا 516 گیگابایت تهیه کنید. تنها حافظه رم در دسترس این گوشی موبایل هم 6 گیگابایت می‌باشد. 

بهترین راه خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس کدام است؟

حال که مباحث مقدماتی را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس برویم. همانطور که گفته شد امروزه مراکز زیادی در زمینه فروش قسطی این کالا اقدام می‌نمایند. برای خرید اقساطی آیفون 14، شما باید به دنبال استفاده از بهترین فروشگاه‌های ایرانی باشید. مراکز عرضه کننده شناخته شده‌ای همچون قسطی کلاب با ارائه خدمات تضمینی آماده رفع نیازهای کاربران هستند.

قسطی کلاب سابقه‌ای طولانی در زمینه عرضه قسطی انواع کالای دیجیتال داشته و خدماتش را با ضمانت‌های مورد نیاز ارائه می‌کند. در صورتی که شما هم به دنبال خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس هستید، می‌توانید هم اکنون شرایط این مجموعه را بررسی کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی tab s8 ultra

خرید قسطی tab s8 ultra
تبلت یکی از وسایل مهم و کاربردی در دنیا است که برند سامسونگ در تولید آن بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید قسطی tab s8 ultra به بخش...

موبایل ال جی اقساطی

موبایل ال جی اقساطی
طراحی شیک و استفاده از متریال مرغوب در ساخت موبایل ال جی اقساطی آن را به گوشی های اشرافی تبدیل کرده است. در کنار طراحی زیبا می توان به باطری با....