سرمایه گذاری در بورس یا قسطی کلاب؟

تاریخ انتشار:
1403/2/17 22:07:54

با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه بهتر است به جای راکد نگه داشتن پول، آن را در جایی مطمئن سرمایه گذاری کنید. اگر به دنبال یک سرمایه گذاری کم ریسک و پر سود هستید، ما به شما قسطی کلاب را پیشنهاد می کنیم. با مراجعه به بخش تأمین کنید سایت قسطی کلاب می توانید از یک سرمایه گذاری مطمئن بهره مند شوید. 

سرمایه گذاری در بورس یا قسطی کلاب؟

سرمایه گذاری مطمئن در قسطی کلاب

سرمایه گذاری در بورس یا stock market investing، روشی برای به دست آوردن سود و منفعتی در آینده است. در این روش شرکت ­ها و سازمان­ ها، سرمایه های اندک و سرگردان را جمع آوری کرده و در مسیری که سودزایی مناسب داشته باشد، سرمایه گذاری می نمایند.

سرمایه گذاران از ارزش سرمایه فعلی خود به امید دست یافتن به سودی بیشتر در آینده، صرف نظر می نمایند. بنابراین متقاضی بایستی امید به بازده مثبتی داشته باشد تا سرمایه گذاری در بورس را انتخاب نماید. سرمایه گذاران با خرید اوراق بهادار از یک شرکت، صاحب قسمت بسیار کوچکی از آن شرکت می­ شوند، بنابراین در سود و ضرر شرکت سهیم خواهند بود.

امکان دارد به دلایلی شرکت نتواند سود مورد نظر سرمایه گذار را به او برساند و یا در شرایطی با افت سرمایه مواجه شوند. در اینصورت سرمایه گذار بایستی هر لحظه بازار بورس را دنبال کرده و حرکت بازار بورس را تحلیل نماید تا بتواند در شرایط مطلوب سهامی را بخرد یا بفروشد.

روش­ های سرمایه گذاری در بورس چیست؟

به طور کل دو سبد سرمایه گذاری وجود دارد که شامل دارایی های مالی و غیر مالی است. دارایی های مالی مرتبط با بازار سهام است و دارایی های غیر مالی در ارتباط با بورس کالا، طلا، و املاک می­ باشد. واقعیت این است که سرمایه گذاری در بازار سهام دارای ریسک است، اگر فکر سرمایه گذاری در بازار سهام شما را می ­ترساند، بدانید تنها نیستید.

افراد مستقل با تجربه محدود، در سرمایه گذاری سهام کمتر شرکت می ­کنند. عموما صاحبان سرمایه، با مشاوره شرکت های کارگزاری، ثروت مازاد خود را در خرید سهام مشارکت می­ دهند.

املاک نیز کالایی است که نیاز به سرمایه هنگفت داشته و دوره زمانی زیادی را برای بازدهی می ­طلبد. بورس کالا یکی از روش ­های سرمایه گذاری در بورس است که در این روش کالاهایی برای فروش عرضه می ­شوند. بسیاری از سرمایه داران که به دنبال بازدهی بیشتر در دوره زمانی کمتر می باشد، این روش سرمایه گذاری را دنبال می­ کنند. 

راه مطمئن سرمایه گذاری کدام است؟

قسطی کلاب شرایطی را فراهم کرده است که کاربران می­ توانند در سرمایه گذاری برای تامین کالاهای سفارش شده توسط مشتریان، مشارکت نمایند.  با فراهم شدن این امکان برای کاربران علاقمند، ایشان می توانند به راحتی با سرمایه گذاری کم، بدون آنکه دچار ریسک سرمایه گذاری در بورس شوند، سود قابل توجهی را برداشت نمایند. سرمایه گذاری در قسطی کلاب، دارای مزایایی به شرح زیر است :

  1.  افراد با سرمایه کم می­توانند در تامین کالا برای خریداران مشارکت نمایند.
  2.   متقاضیان می توانند از این طریق برای خود کسب در آمد نمایند.
  3.   دوره بازدهی سرمایه گذاری کم و مطمئن است.
  4.  میزان سود مشارکت برای شخص مشخص بوده و بسیار بالاتر از سود بانکی می­باشد.
  5. شخص سرمایه گذار با انتخاب روش­های مختلف، در چگونگی دریافت سود سهام خود مختار است.
  6.  متقاضی در خانه و به دور از دغدغه فکری در بازار کار، به راحتی کارهایش را به انجام می­رساند.

مراحل سرمایه گذاری در قسطی کلاب کدامند؟

  1. وارد سایت شوید. ابتدا متقاضی سرمایه ­گذاری در قسطی کلاب، منو " تامین کنید" را انتخاب نموده و وارد بخش سرمایه­ گذاری می­گردد. در این صفحه اطلاعات کافی جهت چگونگی مشارکت و دریافت سود و مدل­های مختلف بازپرداخت سود، در اختیار سرمایه گذار قرار داده شده است، با این وجود متقاضی می­تواند با ارسال مشخصات اولیه خود، درخواست مشاوره بنماید.
  2. منوی شروع سرمایه گذاری را انتخاب نمایید. در این مرحله متقاضی از لیست کالاهای موجود، تعدادی را که مطلوب نظر اوست، انتخاب و در سبد سرمایه ­گذاری خود قرار داده و به این صورت درخواست خود مبنی بر تامین وسایل را ثبت می­کند.
  3. از چگونگی سرمایه گذاری خود باخبر شوید. در این مرحله مجموع مبالغی که برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید و مجموع مبالغ دریافتی خود شامل سود و اصل پول به شما نمایش می­شود، در حالیکه در سرمایه گذاری در بورس، متقاضی از میزان سود خود باخبر نیست. در صورت موافقت به مرحله بعد بروید.
  4. مشخصات سرمایه گذار را ثبت نمایید. در این مرحله مشخصات شناسنامه ای، آدرس و شماره تماس خود را وارد نمایید. پس از ثبت مشخصات، نتیجه درخواست به تلفن همراه شما اطلاع داده خواهد شد.
  5. قرارداد سرمایه گذاری با قسطی کلاب را رسمی کنید. با اتمام مراحل ثبت اطلاعات مورد نیاز، کارشناسان قسطی کلاب به منظور عقد قرارداد سرمایه گذاری با شما تماس می­گیرند. بنا بر خواست متقاضی عقد قرارداد به صورت حضوری و یا از راه دور منعقد می­گردد.
  6. با توجه به نوع قرارداد سود خود را دریافت نمایید. پس از تامین لوازم انتخابی شما و ارسال به خریداران، اقساط پرداختی مشتریان برای شما واریز می­گردد. در این روش، شما به راحتی برای خود کسب درآمد می­کنید و سودی به مراتب بالاتر و مطمئن تر از سرمایه گذاری در بورس را، از طریق قسطی کلاب دریافت می­نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

روش های سرمایه گذاری در ایران

روش های سرمایه گذاری در ایران
در زندگی پیچیده امروز موسسات و شرکت های مختلفی با نام های مختلف فعالیت می کنند شرکت های هلدینگ شرکت هایی می باشند که حتما نامشان را بسیار شنیده...

سود سپرده بانک اقتصاد نوین

سود سپرده بانک اقتصاد نوین
بانک اقتصاد نوین یکی از بانک های خصوصی کشور است. بسیاری از مردم تمایل دارند که در این بانک سپرده گذاری کنند. شما قبل از....