خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:08:47

اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ با سفته


تلویزیون پر فروش و استثنایی برند دوو الکترونیک!

دوو یکی از برندهای تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی است و تلویزیون 55 اینچی یکی از محصولات با کیفیت تولید شده در این شرکت می‌باشد. طراحی زیبا و بدون فریم صفحه نمایشگر این تلویزیون‌های ایرانی آنها را به یکی از بهترین کالاهای صوتی و تصویری داخلی تبدیل کرده است. با خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ یک تلویزیون استثنایی را از آن خود نمایید.

در تلویزیون‌های 55 اینچی دوو لامپ‌های ال ای دی برای تولید نور مورد نیاز صفحه نمایشگر تعبیه شده‌اند. عموما تلویزیون‌های ال ای دی طراحی ظریف و زیباتری نسبت به تلویزیون‌های ال سی دی دارند به همین دلیل فضای کمتری را هم اشغال می‌کنند. علاوه بر نوع طراحی، تلویزیون‌های ال ای دی و ال سی دی از لحاظ دوام و کیفیت تصویر هم با هم متفاوت هستند. در این مقاله درباره مشخصات و نحوه خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ صحبت می‌کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

معرفی مشخصات تلویزیون دوو 55 اینچ

زاویه دید: 178 درجه
رزولوشن: 8.3 میلیون پیکسل
تکنولوژی وضوح تصویر: HDR 10
قدرت خروجی صدا: 30 وات دالبی
توان بلندها: 15 وات
قابلیت صدای فراگیر: دارد
تعداد ورودی برای اتصال یو اس پی: دو عدد
قابلیت ارتباط بی‌سیم: دارد
قابلیت ورود آنت RF: دارد
قابلیت خروجی HEADPHONENE: دارد
قابلیت بلوتوث داخلی: دارد
امکان اتصال به وای فای و اینترنت: دارد
اتصال بدون سیم DLNA: دارد
نسخه و نوع سیستم عامل: ANDROID 9
قابلیت رابط هوشمند UI: دارد
ارتباط بی‌سیم AIRPLAY: دارد
قابلیت AIR MOUSE: دارد
میزان حافظه داخلی: 8 گیگابایت
میزان حافظه رم: 1.5 گیگابایت
نوع رم: DDRIII(3
نوع مرورگر اینترنت: گوگل کروم
قابلیت گیرنده دیجیتال داخلی: دارد
قابلیت ماشین زمان :TIME SHIFT دارد
نوع قابلیت ضبط تصاویر برروی حافظه جانبی: یو اس بی خارجی
قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های تلویزیونی 4K: دارد 

معرفی قابلیت‌های تلویزیون دوو 55 اینچ

مجهز بودن به پنل IPS

تلویزیون 55 اینچ دوو دارای پنل IPS است و این ویژگی باعث پخش تصاویر بسیار باکیفیت و واضح می‌شود. لازم به ذکر است که این ویژگی از مدرن و پیشرفته‌ترین فناوری‌های موجود در تلویزیون‌های دوو می‌باشد. پیشنهاد ویژه ما به شما در این مقاله است برای اطلاع از شرایط آن تا انتها همراه ما باشید. برای خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مجهز بودن به پورت HDMI

وجود پورت HDMI از دیگر قابلیت‌های تلویزیون‌های 55 اینچی دوو است و این امکان را ایجاد می‌کند تا لوازم صوتی و تصویری مختلف را به آن متصل کنید.

مجهز بودن به درگاه‌های ورودی و خروجی

تلویزیون‌های ال ای دی 55 اینچی دوو دارای درگاه ورودی و خروجی متفاوتی هستند. این قابلیت به شما اجازه دسترسی به امکانات مختلفی را می‌دهد.

مجهز بودن به مدیا پلیر

وجود مدیا پلیر در این تلویزیون‌ها یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آنها است. مدیا پلیر یک فناوری پیشرفته و هوشمند در این مدل تلویزیون‌های دوو می‌باشد و از فایل‌های صوتی و تصویری به راحتی پشتیبانی می‌کند. خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ یک فرصت عالی برای داشتن بهترین تلویزیون موجود در بازار است.

طراحی زیبا

تلویزیون 55 اینچ دوو بسیار زیبا و ظریف طراحی شده و با ابعاد مناسبی که دارد بدون شک جلوه ویژه‌ای در طراحی و دیزاین خانه شما ایجاد می‌کند. وضوح تصویر و ابعاد بزرگ این تلویزیون لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای شما رقم خواهد زد 

تلویزیون 55 اینچ دوو از بهترین مدل‌های تلویزیون این برند است و با قابلیت‌های منحصر به فرد و قیمت مناسبی که دارد بدون شک بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. حال اگر این تلویزیون را با این همه قابلیت به صورت اقساطی خریداری کنید قطعا فرصت بی‌نظیر و شگفت انگیزی را بدست می‌آورید. در ادامه در رابطه با نحوه خرید قسطی این لوازم خانگی پرطرفدار و ضروری صحبت می‌کنیم. برای خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایدی.

قسطی کلاب، فروشگاه بزرگ اینترنتی لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش قسطی و نقدی لوازم خانگی و صوتی و تصویری است. این مجموعه از سال 1396 فعالیت خود را با هدف فروش کالای با دوام به صورت اقساط با شرایط باور نکردنی آغاز کرد. برای خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ به صورت قسطی کافی است به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. ثبت سفارش در این وب سایت بسیار آسان بوده و محصول خریداری شده در زمان کوتاهی به دست خریدار می‌رسد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی
برند ال جی محصولات متنوعی دارد که یکی از بهترین آن‌ها تلویزیون است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی به بخش لوازم خانگی در...

خرید اتو هاردستون

خرید اتو هاردستون
برند هاردستون محصولات متنوعی دارد که یکی از بهترین آن‌ها اتو است که بسیار منحصر به فرد می‌باشد. برای خرید اقساطی اتو هاردستون به بخش...