خرید اقساطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:36:13

برند ایسوس جز برترین کمپانی‌های تولید کننده در دنیا است. برای خرید اقساطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس


لپ تاپ گیمینگ ایسوس

برندهای متفاوتی در زمینه تولید لپ تاپ فعالیت می‌کنند، اما لپ تاپ ایسوس طرفداران زیادی را بدست آورده است. ایسوس یک برند تایوانی است. این برند طیف وسیعی از کالای دیجیتال را تولید کرده و آن‌ها را با قیمت‌های رقابتی به مشتریان خودش عرضه می‌کند. لپتاپ‌های تولید شده در این شرکت، مجموعه‌ای از قدرت و عملکرد فوق العاده‌ای هستند. یکی از نوآوری‌های این شرکت، سبک بودن لپ‌تاپ‌ها است. بدون شک می‌توان گفت ایسوس همیشه محصولی برای کار، تفریح، مطالعه و لذت تولید می‌کند. برای خرید اقساطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Zephrus G15

این مدل یک لپ تاپ مناسب برای گیمرهای حرفه‌ای است. این کالای دیجیتال از سی پی یو corei7 و پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3070 بهره می‌برد. پردازنده بکار رفته در این دستگاه بسیار پیشرفته است و تصاویر را بی عیب و نقض نمایش می‌دهد. همچنین استفاده از رم 16 گیگابایتی، امکان اجرای برنامه‌های سنگین را فراهم می‌کند. صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچ و شدت روشنایی 300 نیت است. خرید اقساطی این مدل به شما توصیه می‌شود زیرا نمایشگر موجود در این مدل هیچگونه خستگی و سر درد ندارد. با خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Strix Scar 15

این لپ تاپ دارای طراحی بی نظیر و صفحه کلید با نور پس زمینه RGB است. این دستگاه پردازنده Reyzen 9 5900HX دارد که سرعت فوق العاده‌ای برای بازی دارد. پردازنده گرافیکی که دارد با داشتن 8 گیگابایت حافظه، بسیار بی نقص است.  یکی از ویژگی‌های مهم این کالای دیجیتال، سیستم خنک کننده پیشرفته است که دیگر ترسی برای گرم شدن شدید قطعات نخواهید داشت. با QHD بودن صفحه نمایش، لذت بازی دو چندان می‌شود. برای خرید اقساطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گیمینگ ایسوس مدل ROG Strix G533ZM

اگر به دنبال یک پردازنده مرکزی فوق العاده می‌گردید و محدودیتی در بودجه ندارید، ما به شما این کالای دیجیتال ارزشمند را معرفی می‌کنیم. وزن این دستگاه 2.5 کیلو گرم است و صفحه نمایش 15.6 اینچی دارد. پردازنده این لپ تاپ intel Corei9 12900H است که بسیار قدرتمند است و عملکرد بی‌نظیری دارد. پردازند گرافیکی این دستگاه 6 گیگابایت است. حافظه رم 16 گیگابایتی دارد که سیستم سخت افزاری این دستگاه را کامل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به سیستم عامل ویندوز 11 و نورپردازی RGB اشاره کرد. برای خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming FX517ZR 17

خرید اقساطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming FX517ZR 17 بسیار مقرون به صرفه است. این مدل علاوه بر اینکه پردازنده و کارت گرافیک بی‌نظیری دارد و تمام تصاویر را به بهترین شکل پخش می‌کند، قیمت مناسبی هم دارد. این دستگاه تنها 2 کیلو گرم وزن دارد و از ویندوز 11 هم پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان گفت که دارای یک پنل 15.6 اینچی است که از رزولوشن FHD بهره می‌برد. این پنل پوشش مات دارد تا نور را منعکس نکند و چشم آسیب نبیند. 

نحوه خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس در شرکت معتبر قسطی کلاب

قسطی کلاب یک شرکت اینترنتی است که در زمینه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. شما هر نوع لپ تاپ گیمینگ ایسوس را که نیاز داشته باشید، می‌توانید از قسطی کلاب تهیه کنید. از دیگر خدمات این شرکت می‌توان گفت که مشتریان عزیز به جای خرید نقدی، می‌توانند از این شرکت به صورت قسطی خرید کنند. با خرید از قسطی کلاب می‌توانید تجربه یک خرید آنلاین را داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی مانیتور ایسوس

فروش اقساطی مانیتور ایسوس
برند ایسوس جز برترین کمپانی‌های موفق دنیا است. برای خرید اقساطی مانیتور ایسوس به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی a13

خرید قسطی a13
اگر به دنبال خرید یک گوشی زیبا و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی a13 از بخش موبایل در دسته بندی...