یخچال فریزر جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/7 11:17:05

یخچال فریزرها یکی از مهم ترین کالاهای اساسی منزل محسوب می‌شوند و کارایی فراوانی در خانه دارند. یکی از بهترین یخچال فریزرها متعلق به برند جی پلاس است. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


یخچال فریزر جی پلاس


برند جی پلاس

در سال 98 یک قهرمان تازه نفس در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی پا به عرصه بازار ایران گذاشته است که جی پلاس نام دارد. برند جی پلاس از لحاظ زیبایی و کارایی به راحتی با برندهای خارجی رقابت می‌کند. برند جی پلاس بعد از تحریم های شرکت ال جی، توسط شرکت گلدیران راه اندازی شد و توانست در مدت زمان کوتاهی به فروش بالایی درست پیدا کند. 

برند جی پلاس از لحاظ زیبایی و فناوری بسیار قدرتمند ساخته شده است و شما به راحتی می‌توانید به این برند ایرانی اعتماد کنید. در این مقاله قصد داریم به توضیح و تقسیر یخچال فریزرهای برند جی پلاس بپردازیم و در رابطه با آن‌ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر جی پلاس در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان پذیر شده است.

تنوع بی نظیر در طراحی یخچال فریزرهای Gplus

برند جی پلاس یخچال فریزرهای خود را در انواع گوناگون و مدل های متنوعی طراحی و تولید کرده است. یخچال فریزرهای جی پلاس در مدل های تک درب فریزر بالا، دو درب و 4 درب طراحی شده است و رنگنبدی مشکی، نقره ای و سفید موجب شده است که زیبایی منحصر به فردی داشته باشند. 

یخچال فریزرهای جی پلاس دارای ابعاد مختلفی می‌باشند و شما می‌توانید به راحتی یخچال فریزری با ابعاد مناسب برای آشپزخانه منزل خود تهیه کنید. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر جی پلاس به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ارزنده سایت بهره مند شوید.

تفاوت یخچال 4 درب و ساید‌بای‌ساید!

برند جی پلاس با رونمایی از یخچال های 4 درب و 2 درب، نسل جدیدی از ساید‌بای‌سایدها را به نمایش گذاشته است. به طور قطع کارایی و قابلیت های یک ساید‌بای‌ساید در یخچال های 4 درب جی پلاس وجود ندارد، زیرا از نظر ابعادی، یخچال فریزرهای 4 درب جی پلاس کوچکتر می‌باشند و قابلیت یخساز و آبریز اتوماتیک را ندارد. 

به احتمال زیاد در سال های آینده برند جی پلاس ساید‌بای‌سایدهای خود را به بازار عرضه خواهد کرد. به همین سبب اگر قصد خرید ساید‌بای‌ساید را دارید، ولی شرایط مالی برای خرید آن را ندارید، خرید یخچال های 4 درب و 2 درب جی پلاس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

یخچال فریزرهای 4 درب و 2 درب جی پلاس از قیمت مقرون به صرفه‌‍ای برخوردار ‌می‌باشند و شما به راحتی می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر جی پلاس را از سایت فروش آنلاین قسطی کلاب انجام دهید.

مقایسه یخچال تک درب با یخچال 4 درب جی پلاس

جالب است بدانید که یخچال تک درب جی پلاس از ابعادی بزرگتری نسبت به یخچال 4 درب جی پلاس برخوردار است. در یخچال فریزر تک درب جی پلاس، فریزر در قسمت بالایی قرار دارد و در قسمت پایین، یخچال قرار دارد. فریزر یخچال تک درب جی پلاس به نسبت فضای بزرگی دارد و برای یک خانواده کم جمعیت کافی می‌باشد. 

فضای یخچال تک درب جی پلاس دارای 3 طبقه، یک کشو بزرگ سرتاسری و دو کشو مخصوص میوه و سبزیجات است. رنگ های یخچال فریزر تک درب جی پلاس سفید و نقره ای می‌باشد. 

یخچال فریزرهای 4 درب جی پلاس در قسمت بالا یخچال قرار دارد و در قسمت پایینی فریزر قرار گرفته است. یخچال فریزر 4 درب جی پلاس در قسمت فریزر دارای 4 کشو و دو جایگاه مجزا است و فضای بالای یخچال فریزر 4 درب جی پلاس دارای 3 طبقه و 2 کشو می‌باشد. 

یخچال فریزرهای 4 درب جی پلاس دارای رنگبندی مشکی، سفید، نقره ای و استیل است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر جی پلاس دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نحوه خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر جی پلاس از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شروع به فروش نقدی و اقساطی محصولات جی پلاس کرده است و شما می‌توانید به دو طریق، خرید آنلاین محصولات جی پلاس را از سایت قسطی کلاب انجام دهید. 

خرید نقدی از قسطی کلاب با تخفیفات زیادی همراه است و خرید اقساطی از قسطی کلاب با کمک اعتبار سنجی، چک و سفته امکان پذیر می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر جی پلاس از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو امرسان

خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو امرسان
برند امرسان یکی از برندهای معروف ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو امرسان به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید آون توستر

خرید آون توستر
آون توستر جزو کاربردی‌ترین وسایل خانه به حساب می‌آيد و برای خرید جهیزیه، ما حتما به شما خرید نقدی یا اقساطی آون توستر را به توصیه می‌کنیم، زیرا....