صندوق سرمایه گذاری مشترک سینا

تاریخ انتشار:
1403/2/22 04:15:24

معرفی صندوق های سرمایه گذاری


برای مشاهده جزئیات بخش بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.



صندوق سرمایه گذاری مشترک سینا


صندوق سرمایه گذاری مشترک سینا از صندوق های فعال در داخل کشور است که با جمع آوری پول مردم  توانسته است در فعالیت اقتصادی شرکت کند و به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود برسد.                                                                          

در کشور ما صندوق های سرمایه گذاری مختلفی وجود دارند که در کشور فعالیت می کنند این صندوق ها هر کدام دارای بازده و ریسک متفاوتی می باشند صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت جزء کم ریسک ترین صندوق ها می باشند همچنین بازده این صندوق ها نسبت به سایر صندوق ها کم است در مقابل صندوق های سهامی بیشترین ریسک و بازده را دارند صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت 70 الی 90 درصد از دارایی های خود را در اوراق مشارکت,سپرده های بانکی و... سرمایه گذاری می کنند باقیمانده دارایی های صندوق نیز به تشخیص مدیر صندوق در بورس سرمایه گذاری می شود این صندوق مناسب افرادی است که ریسک پذیر نمی باشند این صندوق ها در دوره های از قبل تعیین شده به سرمایه گذاران خود سود پرداخت می کنند قابلیت نقد شدگی سهام  صندوق ها بالا است یعنی شما به راحتی می توانید واحدهای سهام خود را به پول نقد تبدیل کنید از این رو افراد زیادی تمایل دارند در این صندوق ها سرمایه گذاری کنند.

صندوق سرمایه گذاری مشترک سینا از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد مدیر این صندوق کارگزاری بورس بهزگین می باشد هدف از تشکیل این صندوق جمع آوری سرمایه سرمایه گذارانیی می باشد که شناخت کافی از شیوه های سرمایه گذاری ندارند با توجه به پذیرش ریسک از طرف سرمایه گذاران متولیان این صندوق تلاش می کنند که بیشترین سود ممکن را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند انباشته شدن سرمایه در این صندوق مزیت های بسیاری نسبت به سرمایه گذاری های انفرادی دارد شما در این صندوق امکان سرمایه گذاری متنوع با ریسک کم را دارید.

سرمایه گذاری در قسطی کلاب یک نوع جدید از سرمایه گذاری است شما با سرمایه گذاری در این سایت می توانید سود بالایی به دست آورید.

سایر بلاگ های مرتبط

سرمایه گذاری سودآور در ایران

سرمایه گذاری سودآور در ایران
در جامعه ما افرادی وجود دارند که تنها به حقوق و درآمد ماهیانه خود اکتفا نمی کنند این افراد به دنبال کسب سرمایه بیشتر راه های مختلفی را امتحان...

راه های آسان برای افزایش سرمایه

راه های آسان برای افزایش سرمایه
همه ما سعی داریم تا حد امکان سرمایه و منابع مالی خود را افزایش دهیم و از این طریق زندگی خود را از نظر اقتصادی ارتقا دهیم. هرچند رسیدن به این...