خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71

تاریخ انتشار:
1403/2/11 08:47:58

سامسونگ یکی از معتبرترین برند ها در زمینه تولید گوشی های موبایل است که محصولات با کیفیتی نیز وارد بازار می کند. برای خرید اقساطی انواع گوشی های موبایل سامسونگ می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71

معرفی کلی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A71

بدون اغراق، یکی از طرح های حائز اهمیت و درخور توجه فروش کالای دیجیتال قسطی در مجموعه قسطی کلاب به خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71 اختصاص پیدا می کند. 

امروزه مدل های جدید و به روز گوشی های هوشمند سامسونگ در میان طرفداران این محصول و کاربران کالا های دیجیتال، به شدت پیگیری می شود. یکی از مدل های جدید و رونمایی شده گوشی های هوشمند سامسونگ به مدل Galaxy A71 تعلق پیدا می کند. 

به جرات می توان اذعان نمود که این مدل گوشی برند سامسونگ در زمره جدیدترین تولیدات این کمپانی صاحب نام و شناخته شده قرار دارد. استفاده از آخرین قابلیت ها و فناوری های روز دنیا در ساختار این محصول، یکی از نقاط عطف آن به شمار می آید. 

از سوی دیگر، یکی از دغدغه های خریداران و علاقمندان این مدل گوشی سامسونگ، قیمت نهایی آن پس از ارائه می باشد. شایان ذکر است که در پرتو خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71، این دغدغه و نگرانی به میزان قابل توجهی برطرف شده است. 

بر همین اساس، کاربران و خریداران می توانند با مراجعه به سایت قسطی کلاب از جزئیات تسهیلات در نظر گرفته شده برای خرید این محصول، اطلاعات کافی و لازم را به دست آورند. ناگفته نماند که گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A71 از یک نمایشگر بسیار باکیفیت و دارای وضوح بالای 7/6 اینچی لمسی برخوردار می باشد. بدون تردید، خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71 یکی از بهترین روش های برای تهیه این محصول به شمار می رود.

ویژگی های مهم خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71

بدون شک و تردید، یکی از شاخصه های بارز خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71 به صفحه نمایش باکیفیت آن بر می گردد. کمپانی سامسونگ برای این مدل گوشی خود، از یک نمایشگر لمسی خازنی Super AMOLED بهره برده است. 

در پرتو وجود این نمایشگر، تصاویری با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل در اختیار کاربر قرار می گیرد. برخورداری از 393 تراکم پیکسلی و نسبت 20:9 از دیگر مشخصات مهم نمایشگر این محصول به شمار می رود. بدون اغراق، یکی از بخش های جذاب خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71 به بخش سخت افزاری آن اختصاص پیدا می کند. 

بر این اساس، برخورداری از یک پردازنده قوی و قدرتمند هشت هسته ای به انضمام پردازنده گرافیکی Adreno 618 و یک تراشه باکیفیت 730 اسنپ دراگون، سایر بخش های سخت افزاری این محصول را تشکیل می دهند. همچنین درگاه حافظه با ظرفیت یک ترابایت این محصول را نیز نباید از یاد برد. 

از دیگر ویژگی های مهم خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71 می توان به دوربین در نظر گرفته شده برای این محصول اشاره نمود. بر این اساس، برخورداری از دوربین پشت 64 مگاپیکسل و دوربین جلوی32 مگاپیکسل با قابلیت پانوراما، HDR و فلش LED مهم ترین شاخصه های آن را تشکیل می دهند. 

بهره مندی از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری، حسگر اثر انگشت، قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج و جک 5/3 میلیمتری از دیگر شاخصه های مهم خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71 محسوب می شود. شبکه بی سیم وای فای، هات اسپات، بلوتوث، جی پی اس، رادیو اف ام و درگاه USB، از دیگر امکانات خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71 به شمار می آید.

نحوه خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71

لازم به ذکر است که خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71 از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان پذیر شده است. علاقمندان و خریداران می توانند برای تهیه این محصول به سایت قسطی کلاب مراجعه و پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، نسبت به تهیه آن اقدام نمایند. 

مضاف بر این، فروش موبایل سامسونگ قسطی در این مجموعه در اقساط سه الی دوازده ماهه صورت می گیرد. همچنین لحاظ نمودن پایین ترین میزان سود و کارمزد، از شاخصه های مهم فروش موبایل سامسونگ قسطی محسوب می شود. ناگفته نماند که خرید کالای دیجیتال قسطی، انواع و اقسام محصولات و ابزارهای ارتباطی حال حاضر را در بر می گیرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی موبایل قسطی

خرید گوشی موبایل قسطی
خرید گوشی موبایل قسطی شاید به ظاهر کمی گران‌تر از قیمت نقد آن به نظر برسد اما همین که ما را زودتر به هدفمان می‌رساند می‌تواند دلیل بسیار ...

فروش اقساطي هدفون سامسونگ

فروش اقساطي هدفون سامسونگ
هدفون‌های سامسونگ از طراحی بی‌نظیری برخوردار هستند. شما می‌توانید برای خرید اقساطي هدفون سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت...