موبایل اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/11 21:03:39

گوشی ها در زندگی روزمره افراد نقش به سزایی دارند و نمی توان از امکانات آن ها چشم پوشی کرد. این کالا در دسته کالای دیجیتال قرار می گیرد که به منظور مشاهده موبایل اقساطی می توانید به بخش موبایل اقساطی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


موبایل اقساطی

موبایل اقساطی و لوازم دیجیتال مشابه به صورت قسطی

 همانطور که به طور کامل مشخص است، نقش گوشی های موبایل در زندگی های امروزی به یک ضرورت تبدیل شده است. گوشی های موبایل را نمی توان از زندگی ها حذف کرد، زیرا افراد زیادی از این طریق ارتباط های جمعی برقرار می کنند. برخی دیگر از گوشی های هوشمند برای ایجاد کسب و کار از گوشی های هوشمند استفاده می کنند که این روز ها استفاده از نوع کسب درآمد بسیار رواج پیدا کرده است. 

با توجه به این موضوع فروشگاه های مختلفی وجود دارند که شرایط فروش اقساطی گوشی های موبایل را فراهم کرده اند تا بتوان از امکانات و ویژگی های آن ها بهره مند شد. قسطی کلاب یک سایت اینترنتی است که فروش کالای دیجیتال و لوازم خانگی را فراهم کرده است تا همه افراد با هر توان مالی که دارند، بتوانند از خرید خود لذت ببرند. 

شرکت های مختلف در زمینه تولید لوازم خانگی و کالای دیجیتال به طور مداوم در حال به روز رسانی هستند. گوشی های سامسونگ، اپل و شیائومی از جمله برند های معتبر در تولید و ساخت گوشی های هوشمند هستند.

گوشی های هوشمند شیائومی

شیائومی در سال 2010 فعالیت خود را به عنوان یک استارتاپ آغاز کرد. هدف این استارتاپ طراحی و تولید گوشی هایی با قیمت نسبت ارزان و فروش آن از طریق اینترنت بود، از جمله استراتژی های این شرکت بهره گیری از شبکه های اجتماعی به منظور تبلیغات و برندینگ بوده که این کار باعث شد تا شیائومی بسیار سریع بین جوانان چینی پذیرفته و محبوب شود.

ویژگی های گوشی شیائومی MI 6:

یکی از گوشی های این استارتاپ MI6  است که قابلیت ها و ویژگی های مختلفی دارند.

- بدنه این دستگاه از جنس شیشه و فلز می باشد.

- پشت آن دو لنز 12 مگاپیکسلی وجود دارد.

- با حذف جک 3.5 میلی متری هدفون، استفاده از باتری با ظرفیت بالا است.

- نمایشگر این موبایل 5.15 اینچی می باشد و به گونه ای که این صفحه نمایش تصاویر را با کیفیت فول اچ دی نشان می دهد.

- پردازنده موجود در این موبایل از نوع اسنپدراگون 835 است.

- یکی از ویژگی های مهم این گوشی، حافظه ان می باشد که حافظه رم آن 6 گیگابایت است.

- سیستم عامل این موبایل اندروید 7.1.1 است و همچنین ظرفیت باتری آن 3350 میلی آمپر بر ساعت است.

- گوشی Redmi Note 4 در دو مدل با حافظه 2 و 4 گیگا بایتی طراحی شده است و بدنه آن به طور کامل از فلز ساخته شده است.

- این گوشی پردازنده و باتری خوبی دارد و نمایشگر 5.5 اینچی آن از نوع فول اچ دی است.

- پردازنده این موبایل اسنپدراگون 625 است. 

دوربین یکی از ویژگی های مهم برای گوشی های موبایل است. دوربین اصلی این موبایل 12 مگاپیکسل می باشد و توجه داشته باشید که سیستم عامل آن نیز اندروید 6 است.

از جمله گوشی های دیگر شیائومی Mi Mix است. این گوشی 6.4 اینچی از مشخصات سخت افزاری بالایی برخوردار است و پردازنده این موبایل اسنپدراگون 821 است. دوربین اصلی این موبایل 16 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری این دستگاه 4400 میلی آمپر بر ساعت است.

شرایط فروش ویژه در قسطی کلاب

با توجه به شرایط مالی افراد و اوضاع اقتصادی، سایت قسطی کلاب، فروش اقساطی انواع موبایل را فراهم کرده است تا هر فردی با توجه به شرایط خود یک خرید لذت بخش را تجربه کند. سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع کالا های اقساطی است به منظور خرید موبایل اقساطی می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطي مک بوک

فروش اقساطي مک بوک
اگر به محصولات برند اپل علاقه‌مند هستید، لپ‌تاپ‌های این برند بسیار فوق‌العاده طراحی شده‌اند. برای خرید اقساطي مک بوک به بخش لپ تاپ در...

خرید قسطی گوشی s21 fe با چک

خرید قسطی گوشی s21 fe با چک
اگر قصد خرید قسطی گوشی s21 fe با چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...