صندوق سرمایه گذاری بانک پارسیان

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:16:54

صندوق های سرمایه گذاری



بعنوان یک گزینه می توانید سرمایه گذاری با سود 30 درصد سایت قسطی کلاب را امتحان کنید. برای مشاهده جزییات بخش بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.



صندوق سرمایه گذاری بانک پارسیان از جمله صندوق هایی می باشد که شما می توانید اقدام به سرمایه گذاری کنید.                                                                    

تمام مردم برای تامین نیازهای معیشتی خود اقدام به فعالیت های اقتصادی می کنند شما برای رسیدن به یک سطح مطلوب در زندگی خود باید میزان سرمایه خود را افزایش دهید به این منظور شما می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید هر یک از این روش ها میزان ریسک خود را دارند از جمله این روش ها سرمایه گذاری در بورس است شما با سرمایه گذاری در بورس می توانید میزان سود مناسبی به دست آورید این سرمایه گذاری به شکل مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود سرمایه گذاری غیر مستقیم به این شیوه است که شما سرمایه خود را در یکی از صندوق های سرمایه گذاری در بورس سرمایه گذاری کنید تا آن ها سود حاصل از این سرمایه گذاری را به شما بدهند.

بانک پارسیان شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که دارای 341 شعبه در سراسر کشور است این بانک در سال 1380 فعالیت خود را به نام یک بانک خصوصی آغاز کرد این بانک چهارمین بانک براساس میزان درآمد سالانه می باشد.

صندوق سرمایه گذاری پارسیان از جمله صندوق های فعال در داخل کشور می باشد که با پذیرش سرمایه شما اقدام به سرمایه گذاری آن در اوراق بهاد ار می کند پیش بینی میزان سود این موسسه 18.5 درصد می باشد حداقل سپرده لازم برای سرمایه گذاری در این موسسه 1 میلیون تومان است شما با سرمایه گذاری در این صندوق می توانید سود مناسب به دست آورید.

صندوق های سرمایه گذاری این امکان را به افرادی که وقت کافی ندارند می دهد تا با سرمایه گذاری در این موسسات به طور غیر مستقیم بتوانند بعد از مدت زمان معینی سود مناسبی را به دست آورند.

سایت قسطی کلاب یک سایت مختص سرمایه گذاری است که امکان سرمایه گذاری را برای عموم مردم فراهم آورده است شما با سرمایه گذاری در قسطی کلاب می توانید سود زیادی به دست آورید.

سایر بلاگ های مرتبط

سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس
قبل از هر نکته ای باید بیان شود که سودی که از طریق بازار بورس به دست می آید مانند بانک ها نمی باشد همانطور که می دانید بانک ها سود ثابتی را بدون.

سود سپرده گذاری در بانک قوامین

سود سپرده گذاری در بانک قوامین
بانک قوامین یکی از بانک های خصوصی کشور می باشد که امکان سپرده گذاری به دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت را برای.....