شرکت تامین سرمایه نوین

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:12:15

شرکت های سرمایه گذاری



برای مشاهده جزئیات سرمایه گذاری قسطی کلاب ، صفحه بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.

شرکت تامین سرمایه نوین مانند هر شرکت فعال در داخل کشور راهبردهای مختلفی را دنبال می کند تا بتواند فعالیت های مختلف اقتصادی را به سرانجام برساند.


شرکت تامین سرمایه نوین

                                                                       

جمع و راکد ماندن پول و سرمایه مفید نمی باشد زیرا بعد از مدتی از ارزش پول شما کاسته می شود شما باید سعی کنید که سرمایه خود را به بازار کار تزریق کنید تا به این وسیله بتوانید میزان سرمایه خود را افزایش دهید با توجه به افزایش نرخ تورم در سال های اخیر هر شخصی به دنبال این است که میزان سرمایه خود را افزایش دهد برای رسیدن به این هدف هر شخصی کاری انجام می دهد.

رایج ترین نوع سرمایه گذاری سپرده گذاری در بانک ها می باشد ولی با توجه به اینکه میزان سودی که بانک ها ارائه می دهند نسبت به نرخ تورم کم است با سپرده گذاری ارزش پول کاهش پیدا می کند از این رو بهتر است شما به دنبال سرمایه گذاری در مکان دیگری باشید بسیاری از فعالان اقتصادی شکل جدید ی از سرمایه گذاری را معرفی می کنند که شما می توانید هر  کدام را مورد ارزیابی قرار دهید البته بهتر است روشی را انتخاب کنید که ریسک کمتری دارد.

شرکت تامین سرمایه نوین اولین بار در سال 85 ایجاد شد و در سال 87 توانست از سازمان بورس مجوز فعالیت خود را دریافت کند این شرکت در نظر دارد که با جذب سرمایه و بررسی فرصت های سرمایه گذاری با کاهش ریسک فعالیت های اقتصادی خود را سازمان دهی کند این شرکت برای افزایش ثروت سهامداران و مشتریان خود سعی می کند برنامه ریزی مدونی انجام دهد این شرکت چهار اصل اساسی نوآوری,وفاداری,یکتایی و نتیجه گرایی را در نظر گرفته است تا بتواند اهداف از پیش تعیین شده خود را تحقق ببخشد.

آیا شما جز افرادی هستید که به دنبال سرمایه گذاری می باشید؟ به این منظور ما به شما سایت قسطی کلاب را پیشنهاد می کنیم با سرمایه گذاری در قسطی کلاب می توانید ارزش پول خود را افزایش دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

کدام بانک بیشترین سود را می دهد

کدام بانک بیشترین سود را می دهد
در اطراف ما افراد زیادی هستند که به دنبال سود بیشتر هستند. بسیاری از مردم برای کاهش ریسک سرمایه گذاری بانک ها را گزینه خوبی می دانند و ترجیح...

سرمایه گذاری پر سود در ایران

سرمایه گذاری پر سود در ایران
آیا شما نیز به دنبال سرمایه گذاری پر سود در ایران هستید؟ آیا می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن سود بسیار کلانی از سرمایه گذاری خود به دست بیاورید؟...