خرید موبایل اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/1/29 08:36:02

گوشی موبایل جزو کالای دیجیتال است که برای رفاه حال مشتری ها در دسترس افراد قرار گرفته است. به منظور مشاهده قیمت گوشی سامسونگ به بخش خرید قسطی لوازم دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

                                                   


قیمت گوشی سامسونگ

             


موبایل های هوشمند 

با توجه به تشخیص نیاز افراد به استفاده از گوشی های هوشمند، شرکت های مختلفی به تولید و ساخت گوشی های هوشمند اقدام کرده اند. شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ جزو پرچمدار های تکنولوژی و تولید کننده گوشی های روز دنیا هستند که با توجه به تشخیص بازار های هدف خود، انواع مختلفی از گوشی ها را با قابلیت های متفاوت عرضه کرده اند.

در این میان شرکت های مختلفی برای رقابت به تولید و ساخت گوشی پرداخته اند تا بتوانند در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشند و سود بازار فروش گوشی ها را در دست بگیرند.

سامسونگ یک برند تولید کننده گوشی هوشمند

سامسونگ یک برند نام آشنا و معتبر در زمینه تولید کالای دیجیتال و لوازم خانگی است که تولید گوشی های روز دنیا را در دستور کار خود قرار داده است. سامسونگ گوشی های مختلف را در رده بندی های متفاوتی تولید می کند که رده میانی این گوشی ها مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. 

ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های برتر سامسونگ در سال 2018 را به شما معرفی کنیم.

گوشی گلکسی s9 یک گوشی باکیفیت و مرغوب است که قابلیت های مختلفی دارد. این گوشی صفحه نمایش زیبایی دارد و صفحه نمایش آن بدون حاشیه می باشد. این گوشی فریمی آلومینیومی دارد و پشت و جلوی این گوشی از شیشه ساخته شده است و جلوه زیبایی به گوشی شما می دهد. 

صفحه نمایش این گوشی 5.8 اینچ با رزولوشن 2960 در 1440 می باشد که با استفاده از فناوری Super AMOLED تصاویر با کیفیتی به شما ارائه می دهد. این گوشی دارای حسگر انبیه چشم می باشد که در کنار حسگر اثر انگشت به خوبی عمل می کند و صفحه نمایش این گوشی به ازای هر اینچ 568 پیکسل را نشان می دهد. 

تراشه این محصول Exynos 9810 می باشد که به همراه رم 4 گیگابایتی عرضه شده است و حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است که به همراه کارت حافظه تا 400 گیگابایت می تواند افزایش پیدا کند.

یکی از قابلیت های مهم این گوشی دوربین باکیفیت آن است. دوربین اصلی این موبایل 12 مگاپیکسلی می باشد که به فلش LED مجهز است از جمله قابلیت های این دوربین عکس برداری و فیلم برداری با کیفیت 4K می باشد. ظرفیت باتری آن نیز 3000 میلی آمپر بر ساعت است.

در این گوشی حسگر اثر انگشت در زیر لنز دوربین قرار گرفته است تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. برای راحتی کار، لنز دوربین و حسگر اثر انگشت کمی از قاب پشتی بیرون زده اند تا لمس حسگر اثر انگشت راحت باشد. همه این موارد در کنار ضدآب بودن این گوشی و البته استفاده از دو رنگ بنفش و زغالی برای قاب پشتی این گوشی که حسابی خودنمایی می کند یک مزیت محسوب می شود و این گوشی را بسیار جذاب کرده است.

شرایط فروش ویژه گوش های موبایل در قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از معتبر ترین سایت های خرید انلاین و اقساطی می باشد که در تمام زمینه ها و فروش کالای دیجیتال و لوازم خانگی فعالیت دارد. همچنین می توانید خرید های خود را در سایت ثبت نمایید و به اسانترین شکل خرید خود را انجام دهید.

سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع گوشی های سامسونگ می باشد که شما می توانید در آن قیمت گوشی سامسونگ را مشاهده کنید و در صورت هر گونه سوال با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی موبایل A01

خرید نقدی موبایل A01
اگر به دنبال خرید یکی از گوشی های برند سامسونگ را دارید، می‌توانید به خرید نقدی موبایل A01 بپردازید. در حقیقت در بین مدل‌های ....

خرید قسطی آیفون 15 با سفته

خرید قسطی آیفون 15 با سفته
برای خرید قسطی آیفون 15 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...