قیمت گوشی سامسونگ a5

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:38:40

سامسونگ از برند های باکیفیت در زمینه طراحی و تولید گوشی های با کیفیت است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. به منظور مشاهده قیمت گوشی سامسونگ a5 به بخش خرید قسطی موبایل مراجعه کنید.

قیمت گوشی سامسونگ a5

                                                                           

سامسونگ تولید کننده گوشی های با کیفیت

از جمله نکاتی که بسیاری از کمپانی های سازنده گوشی ها باید به آن توجه کنند، این موضوع است که سلیقه و وضع مالی تمام مشتری های خود را در نظر بگیرند. سامسونگ یکی از شرکت های معروف در این زمینه است. طراحی و ساخت گوشی های رده پایین، متوسط و بالا دلیلی برای استقبال افراد است، زیرا رده های مختلف گوشی های سامسونگ قدرت خرید افرادو علاقه افراد را  افزایش می دهد.

به این منظور شرکت سامسونگ سالانه گوشی های میان رده ای خود را وارد بازار می کند. گوشی های میان رده ای این شرکت هر روز با نام جدیدی روانه بازار می شوند که مشتری های متفاوتی را به خود جذب و علاقه مند خواهد کرد. ما در اینجا قصد داریم به شما گوشی گلکسی A5 را معرفی کنیم.

گوشی سامسونگ گلکسی A5

 همانطور که گفته شد، سامسونگ به صورت مداوم و با توجه به شرایط و پیشرفت تکنولوژی روز دنیا، طراحی، ساخت و تولید گوشی های سری A را به بازار روانه کرده است. گوشی A5 یکی از جدید ترین مدل های تولید شده توسط این شرکت است.

ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی A5

این سری از گوشی های سامسونگ شامل دو سیم کارت است. این گوشی تا حدی به نسل های قبلی خود شباهت دارد و شامل ویژگی هایی از قبیل مقاوت در برابر گرد و غبار می باشد. در این گوشی، حسگر اثر انگشت و نیز دوربین باکیفیت تعبیه شده است.

پردازنده این گوشی یک تراشه اگزینوس 7880 است که 8 هسته ای می باشد و قدرت پردازش آن 1.9 گیگا هرتز است. 3 گیگا بایت رم نیز در این مجموعه سخت افزاری وجود دارد تا گوشی شما روان تر باشد. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگا بایت است که تا 256 گیگا بایت می تواند افزایش پیدا کند.

صفحه نمایشگر این گوشی 5.2 اینچ می باشد که رزولوشن آن Full HD می باشد. این نمایشگر می تواند تصاویر را با کیفیت 424 پیکسل به ازای هر اینچ به تصویر بکشد. برای محافظت از آن هم از محافظ های گوریلا گلکس استفاده شده است.

این نمایشگر قابلیت 5 بار لمس هم زمان را دارد و این گوشی از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است. قابل توجه است که دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسل می باشد و به فلش LED مجهز است. 

ظرفیت باتری این محصول نیز 3000 میلی آمپر بر ساعت است. این گوشی طراحی بسیار زیبایی دارد و وزن آن نیز 155 گرم است.

قابلیت های کلی گوشی گلکسی A5 

مقاوم در برابر گرد و غبار

قابلیت دو سیم کارت

صفحه نمایشگر 5.2 اینچ

دوربین اصلی 16 مگا پیکسل

ظرفیت بالای باتری

شرایط ویژه و فروش قسطی گوشی سامسونگ در قسطی کلاب

امروزه با توجه به شرایط مالی و اقتصادی، خرید نقدی ملزومات زندگی کمی دشوار است. از این رو فروشگاه قسطی کلاب در نظر دارد با توجه به این شرایط، خدمات ویژه و اقساطی را برای کاربر های خود فراهم کند. قسطی کلاب یک فروشگاه خرید اینترنتی است که کالا های دیجیتال و لوازم خانگی خود را با شرایط اقساطی و با توجه به نیاز کاربر های خود به فروش می رساند.

به طور کلی می توان گفت، سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور خرید اقساطی گوشی می باشد که در آن می توانید قیمت گوشی سامسونگ A5 را مشاهده و بررسی کنید و در صورت هر گونه سوال با کارشناس های ما در تماس باشید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی سامسونگ A31

خرید گوشی سامسونگ A31
داشتن یک تلفن همراه مناسب موجب می‌شود که شما دیگر نیازی به دوربین عکاسی و لپ‌تاپ برای انجام کارهای خود نداشته باشید. اگر تمایل به خرید نقدی...

خرید اقساطی لپتاپ دل

خرید اقساطی لپتاپ دل
لپ‌تاپ‌های دل با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسند. برای خرید اقساطی لپتاپ دل به به بخش کالای دیجیتال ...