خرید اقساطی موبایل

تاریخ انتشار:
1403/2/20 12:46:54

گوشی های موبایل در دسته کالای دیجیتال قرار می گیرند که افراد زیادی را به قابلیت ها و امکانات ویژه خود جذب کرده ان. موبایل ها برای تمام سنین به یک کالای ضروری تبدیل شده اند. به منظوره مشاهده گوشی به بخش فروش اقساطی موبایل سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.



                                                                     

خرید اقساطی موبایل 

خرید اقساطی گوشی موبایل در مدل های مختلف

امروزه و با توجه به تغییرات عمده در سبک زندگی ها و شرایط مالی افراد، شرکت های مختلفی به فکر طراحی و ساخت گوشی های موبایل هوشمند هستند تا درصد فروش خود را در بازار های رقابتی افزایش دهند. برند های نام آشنا و مطرحی در تولید گوشی های هوشمند در حال به روز رسانی گوشی های خود هستند تا بتوانند افراد زیادی را به این کالای دیجیتال علاقه مند کنند. 

برند های مطرح مانند اپل، سامسونگ، شیائومی و سونی از جمله شرکت های تولید کننده گوشی های باکیفیتی هستند که به طور مداوم در حال رقابت می باشند. این گوشی ها برای رفع نیاز افراد تولید می شود و به طور مداوم در حال به روز رسانی می باشند.

گوشی های شیائومی یک برند معتبر

شیائومی از جمله شرکت هایی می باشد که به خلق گوشی های خارق العاده با قیمت مناسب معروف است و با توجه به فعالیت های این شرکت در یکی دو سال اخیر شاهد تولید موبایل هایی می باشیم که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این شرکت به منظور افزایش بازار های خود در حوزه گوشی های موبایل سیاست های جدیدی را اتخاذ کرده است، از جمله فعالیت های این شرکت ساخت گوشی هایی با قیمت مناسب می باشد که از کیفیت عالی برخوردارند. با توجه به اینکه بسیاری از خریدان به دنبال گوشی هایی با قیمت مناسب هستند. این موضوع می تواند بازار های جهانی را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. ما در اینجا قصد داریم به شما گوشی شیائومی A1 را معرفی کنیم.

ویژگی های موبایل شیائومی عبارتند از:

- این گوشی ها دارای جنس بدنه فلزی است که استحکام این گوشی را فزایش داده است.

- این مدل از گوشی ها در رنگ های مختلفی طراحی شده است و در رنگ های مشکی، طلایی و صورتی روانه بازار شده اند، تا پاسخگوی سلیقه های متفاوتی باشند.

- وزن این گوشی حدود 165 گرم می باشد که سبکی آن از ویژگی های مهم آن است.

- صفحه نمایش این موبایل 5.5 اینچ است تا با صفحه ای بزرگتر فیلم ها مشاهده شود.

 - رزولوشن تصویر در آن 1080 در 1920 پیکسل است.

 - نوع پنل به کار رفته در آن از نوع IPS LCD می باشد.

 - پردازنده این موبایل اسنپدراگون 625 می باشد که 8 هسته ای است.

یکی از ویژگی های برتر در این مدل از گوشی ها سرعت انتقال داده ها است. این موبایل اطلاعات را با فرکانس گیگا هرتز پردازش می کند و پردازنده گرافیکی آن ادرینو 506 است .

حاظه این گوشی را می توان نقطعه عطفی برای تولید این گوشی ها دانست به طوری که حافظه رم این موبایل 4 گیگابایت است و حافظه داخلی این موبایل 64 گیگابایت می باشد. این کارت حافظه تا 256 گیگا بایت قابل افزایش است و همچنین ظرفیت باتری آن 3080 میلی آمپر بر ساعت است.

یک ویژگی مهم در این گوشی ها دوربین باکیفیت آن است. دوربین اصلی این موبایل 12 مگا پیکسل است و همچنین دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است.

سایت قسطی کلاب در تلاش است که با عرضه گوشی های مختلف به صورت قسطی شرایطی را به وجود آورد که شما بتوانید اقدام به خرید گوشی کنید. خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی و انتخاب یکی از روش‌های خرید از لیزینگ یا بای چک صورت می‌پذیرد.

در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید. با مراجعه به سایت قسطی کلاب می توانید خرید اقساطی انجام دهید و همچنین خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ ایسوس

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ ایسوس
برند ایسوس جز برترین برندهای دنیا است که محصولات باکیفیت و معروفی دارد. برای خرید قسطی لپتاپ گیمینگ ایسوس به بخش لپ تاپ در...

خرید اقساطی آیفون7

خرید اقساطی آیفون7
اپل از بنیانگذاران گوشی های هوشمند می باشد این شرکت با عرضه انواع مختلف گوشی توانسته است بازار بسیاری از کشورها را به دست بگیرید با توجه به اهمیت...