فروش قسطی اپل واچ سری 7

تاریخ انتشار:
1403/2/31 05:11:31

یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی اپل ساعت هوشمند آن است. برای فروش قسطی اپل واچ سری 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی اپل واچ سری 7


اپل واچ سری 7

امروزه ساعت‌های هوشمند یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی مورد استفاده می‌باشند. با خرید قسطی اپل واچ سری 7، نه تنها گوشی شما از خطر سرقت در امان خواهد بود، بلکه بدون نیاز به استفاده مستقیم از تلفن همراه، می‌توانید به تماس‌های خود پاسخ دهید و از صدها امکان جذاب دیگر بهره‌مند شوید. اپل واچ سری 7، تغییرات محسوسی نسبت به نسل‌های پیشین خود داشته است. از این روی، در ادامه این مطلب به بررسی و تحلیل این گجت جذاب می‌پردازیم. 

نکات مهم برای خرید اپل واچ سری 7

با خرید اقساطی اپل واچ سری 7، شما با یک صفحه نمایش بزرگتر نسبت به نسل قبلی مواجه خواهید شد. این ساعت در سایزهای 41 و 45 میلی متری عرضه شده و بجز ابعاد صفحه نمایش دستخوش تغییرات دیگری نیز شده است، که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. اپل واچ سری 7، در سه متریال آلومینیوم، استیل و تیتانیوم به بازار جهانی راه یافته است.

مدل‌های آلومینیومی این ساعت در 5 رنگ بسیار جذاب قرمز، نقره‌ای، آبی، خاکستری و سبز قابل دسترس می‌باشند. در نتیجه، هر شخص با هر سلیقه‌ای می‌تواند تناژ رنگی مورد علاقه خود را خریداری نماید. رنگ بندی مدل‌های استیل نیز در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری عرضه شده‌اند. همچنین، مدل‌های تیتانیومی اپل واچ سری 7، به دو گروه تیتانیوم روشن و تیره تقسیم بندی می‌شوند.

خرید قسطی اپل واچ سری 7، چند قابلیت نرم افزاری ویژه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اولین ویژگی منحصر به فرد این ساعت دو واچ فیس اختصاصی می‌باشد، که فقط در اپل واچ سری 7 قابل مشاهده هستند. قابلیت اختصاصی بعدی، یک کیبورد کامل می‌باشد، که اپل برای ساعت سری هفتم خود طراحی کرده است. به این ترتیب، تایپ کردن برای کاربر ساده تر خواهد بود. 

بررسی ویژگی‌های فنی اپل واچ سری 7

پیش از اقدام به خرید نقدی و یا خرید اقساطی اپل واچ سری 7، کسب اطلاع از ویژگی‌های فنی این کالای دیجیتال خالی از لطف نیست. در ادامه با ما همراه باشید.

زمان معرفی: سال 2021، ماه سپتامبر
سیستم عامل در زمان عرضه: Watch OS 8
برند تولید کننده: اپل (Apple)
نوع سازگاری: سیستم عامل‌های بالاتر از iOS 14 و گوشی‌های آیفون سری 6 به بالا
نوع استفاده: ورزشی، روزمره
جنسیت کاربر: بانوان و آقایان
جنس بدنه: آلومینیوم
رنگ بندی: قرمز، نقره‌ای، آبی، خاکستری، سبز
وزن: 32 گرم
طراحی صفحه: به شکل مستطیل
سایز: 10.7 * 45 * 38 میلی متر
سایز نمایشگر: 1.9 اینچ
کیفیت صفحه نمایش: 484 * 396 پیکسل
تراکم پیکسلی: حدود 326 پیکسل در اینچ
روشنایی: 1000 نیت
پردازنده گرافیکی: Powervr
پردازنده اصلی: دو هسته‌ای
ظرفیت باتری: 309 میلی آمپر
ظرفیت حافظه داخلی: 32 گیگابایت
قابلیت مکالمه: دارد
سایر قابلیت‌ها: پشتیبانی از NFC، GPS، Bluetooth 5.0، WIFI، فناوری‌های LTE، GSM، HSPA، نمایشگر همیشه روشن و حالت استندبای 

جمع بندی

خرید قسطی اپل واچ سری 7، زمانی به یک انتخاب ایده آل تبدیل می‌گردد، که شما نسبت به نقاط ضعف و قوت این محصول آگاهی کسب نمایید. بنابراین، در ادامه به تشریح یک جمع بندی مختصر در این رابطه می‌پردازیم.

نقاط قوت: افزایش مقاومت در برابر آب و ضربه، تسریع زمان مورد نیاز برای فول شارژ شدن باتری
نقاط ضعف: عدم وجود آداپتور در جعبه 

خرید اقساطی اپل واچ سری 7 در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

همانطور که می‌دانید، گاهی شرایط اقتصادی جامعه موجب می‌گردد، تا نتوانیم برخی از هزینه‌های خود را به صورت یکجا انجام دهیم. در راستای حل این معضل، یک آنلاین شاپ معتبر به نام قسطی کلاب شرایط به خصوصی را برای خرید اقساطی ساعت هوشمند، تلفن همراه، تلویزیون، دوربین فراهم نموده است. به این ترتیب، اگر شما هم مثل هزاران فرد دیگر، در پی خرید قسطی ساعت هوشمند، مثل اپل واچ سری 7 هستید، با مطالعه شرایط این وب سایت و با تکمیل مدارک مربوطه، می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51

خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51
پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در سال 2019 بی‌شک گوشی a51 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51 به بخش...

ساعت هوشمند شیائومی اقساطی

ساعت هوشمند شیائومی اقساطی
در دنیای دیجیتالی امروز که تقریبا تمام کالاهای اطراف ما هوشمند شده‌ اند، ساعت ها نیز از این قافله عقب نمانده اند. در این میان شرکت هایی مانند....