صندوق سرمایه گذاری لوتوس

تاریخ انتشار:
1403/1/31 04:02:20

صندوق های سرمایه گذاری


برای مشاهده سرمایه گذاری با سود 30 درصد بخش بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.


صندوق سرمایه گذاری لوتوس


صندوق سرمایه گذاری لوتوس از جمله صندوق های درآمد ثابت و با پیش بینی سود است که تحت نظر بازار بورس می باشد به گونه ای که شما می توانید در آن اقدام به سرمایه گذاری کنید.

                                                                           

از جمله دغدغه های اصلی تمام افراد که دارای یک سرمایه نقدی می باشند این ست که میزان سرمایه خود را افزایش دهند به این منظور از روش های مختلفی استفاده می کنند هریک از این روش ها می توانند به نوعی ریسک پذیر باشند اما باید شما به اینکه توجه کنید که یکی از عوامل رشد در بسیاری از کسب و کارها ریسک پذیر بودن است افراد ریسک پذیر قدرت ریسک بالایی دارند و بسیاری از روش های اقتصادی را امتحان می کنند یکی از این روش ها سرمایه گذاری در بورس می باشد شما با سرمایه گذاری در بورس می توانید سهام شرکت هایی که در بورس وجود دارند را بخرید با خرید سهام شما در سودی که این شرکت ها به دست می آورند شریک می شوید همچنین با افزایش سهام این شرکت ها در بورس سود آن به شما پرداخت می شود در واقع می توان گفت که بورس یکی از حوزه های پرخطر برای سرمایه گذاری است.

صندق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان که سهام آن در بورس وجود دارد از جمله صندوق هایی می باشد که سود حاصله را ماهیانه به شما پرداخت می کند حداکثر تا دو روز بعد از حصول سود مدیر این صندوق موظف به پرداخت سود به افراد می باشد.

شیوه سرمایه گذاری در این صندوق این گونه است که ابتدا شما باید در پرتال تامین سرمایه لوتوس پارسیان ثبت نام کنید و کدرهگیری را دریافت کنید و با داشتن مدارک شناسایی باید به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه کنید و پس از احراز هویت باید اقدام به دریافت نام کاربری و کلمه عبور خود کنید صندوق سرمایه گذاری لوتوس امکان سرمایه گذاری برای بسیاری از افراد را با این شیوه فراهم آورده است.

سایت قسطی کلاب امکان سرمایه گذاری برای بسیاری از افراد را به وجود آورده است به منظور سرمایه گذاری از طریق سایت اقدام کنید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

درآمدزایی آنلاین

درآمدزایی آنلاین
امروزه بسیاری از افراد به دنبال درآمدزایی آنلاین هستند تا از طریق آن بتوانند پول خوبی به دست آورند اگر شما جزء افرادی هستید که علاقمند...

راه های کسب درآمد بدون سرمایه

راه های کسب درآمد بدون سرمایه
در دنیای امروزی کسب و کار ، به عبارت کسب درآمد بدون سرمایه بسیار برخورد نموده ایم . لذا جهت دستیابی به درآمد روشهای گوناگونی از جمله کسب درآمد ...