صندوق سرمایه گذاری بانک ایران زمین

تاریخ انتشار:
1403/2/29 07:35:24

صندوق های سرمایه گذاری 

صندوق سرمایه گذاری بانک ایران زمین



می توانید به عنوان یکی از گزینه های سرمایه گذاری بخش بهترین سرمایه گذاری قسطی کلاب را مشاهده کنید.


با سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری بانک ایران زمین شما می توانید در مدت زمان معینی سود کافی به دست آورید.

                                                                           

بانک ایران زمین بانکی می باشد که در اسفند 89 با ارتقاء موسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین به بانک تبدیل شد سهام این بانک در سال 1390 در سازمان بورس و اوراق بهادار عرضه شد اکثر سهام این بانک متعلق به شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی صنعت نفت و بنیاد شهید و امور ایثارگران است شعبه مرکزی این بانک در تهران است این بانک در سرتاسر کشور 331 شعبه دارد.

سازمان مولی الموحدین در سال 1377 ایجاد شد طی مشکلاتی که برای این موسسه ایجاد شد مجوز این موسسه لغو گردید و در اسفند 89 طی موافقت بانک مرکزی به بانک ایران زمین تبدیل شد.

صندوق سرمایه گذاری را می توان یک موسسه یا شرکت در نظر گرفت که با جمع کردن پول مردم  آن ها را در سبدهایی به نام اوراق بهادار سرمایه گذاری می کند این صندوق این امکان را به مردم می دهد که به جای سرمایه گذاری در یک سهم یا اوراق مشارکت خاص در مجموعه ای از این دارایی ها سرمایه گذاری کند در حقیقت هر فرد می تواند با پول خود در سبدی از دارایی ها سرمایه گذاری کند و به این ترتیب نسبت به سرمایه خود در سود و زیان صندوق شریک شود سرمایه گذار هر زمان که بخواهد می تواند سرمایه خود را از صندوق خارج کند.

صندوق سرمایه گذاری یک نهاد مالی است که بیشترین فعالیت اقتصادی آن در حوزه اوراق بهادار است وجوه دریافتی از سرمایه گذاران ترکیبی از اوراق بهادار نظیر سهام و اوراق قرضه می باشد.

صندوق سرمایه گذاری بانک ایران زمین مانند سایر صندوق ها سودی را در اختیار سرمایه گذاران خود قرار می دهد پیش بینی میزان سود این موسسه 20 درصد است.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور سرمایه گذاری است که امکان سرمایه گذاری را برای شما فراهم آورده است شما با سرمایه گذاری در قسطی کلاب می توانید سود سرشاری بدون ضرر مالی به دست آورید.

سایر بلاگ های مرتبط

صندوق های سرمایه گذاری مشترک

صندوق های سرمایه گذاری مشترک
صندوق های سرمایه گذاری مشترک فعالیت گسترده ای در اقتصاد کشور دارند. هر کدام از این صندوق ها اهداف و استراتژی های خاصی را ....

با ده میلیون تومان کجا سرمایه گذاری کنیم؟

با ده میلیون تومان کجا سرمایه گذاری کنیم؟
بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری با مبالغ پایین دچار سر درگمی می شوند، و نمی دانند که به طور مثال با ده میلیون تومان.....