فروش اقساطی گوشی بدون چک در تهران

تاریخ انتشار:
1403/2/7 11:59:00

با شرایط اقتصادی فعلی خرید کالاهای دیجیتال با کیفیت مانند گوشی های موبایل برای اغلب مردم سخت شده است. از این رو در بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی انواع گوشی موبایل فراهم شده است.فروش اقساطی گوشی بدون چک در تهران

طرح فروش اقساطی کالا

یکی از بهترین طرح ها، طرح خرید اقساطی گوشی های موبایل می باشند که شامل مدل ها مختلف گوشی با رنج قیمت ها و کارایی متفاوتی  است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با هدف رضایت شما عزیزان طرح ویژه ای در نظر گرفته است تا بتوانید تمام کالاهای مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنید.

امروزه کمپانی های بزرگ سعی می کنند که با استفاده از فناوری های جدید در حوزه گوشی های هوشمند بازار فروش خود را به نوعی توسعه دهند. از جمله این کمپانی ها شرکت سامسونگ می باشد که در چند سال اخیر نسل جدید گوشی های هوشمند خود را که دارای امکانات فراوانی می باشند به خریداران معرفی کردند.

معرفی گوشی موبایل گلکسی نوت ۸ سامسونگ

ما در اینجا قصد داریم به شما یکی از گوشی های کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 را معرفی کنیم. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی می باشد. گلکسی نوت 8 از صفحه نمایش بدون مرز استفاده می کند.

این گوشی از نظر کیفیت تصویر جای هیچ بحثی را نمی گذارد رنگ های درخشان و کنتراست بالا از ویژگی های اصلی گوشی های این شرکت می باشد. گلکسی نوت 8 یکی از روشنترین نمایشگرها را در بین گوشی های حاضر دارد به گونه ای که برای کار کردن با این گوشی هیچ مشکلی وجود ندارد.

درون گلکسی نوت 8 یک پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 8895 به همراه 6 گیگابایت رم می باشد. در نوت 8 دکمه اختصاصی بیکسبی وجود دارد که از آن جهت رفتن به صفحه هوم بیکسبی یا صدور فرمان صوتی استفاده می شود. بیکسبی در واقع با اپلیکیشن های اصلی سامسونک به نوعی یکپارچه شده است و اگر زمان اندکی صرف کنید می توانید از آن برای انجام بسیاری از کارها استفاده کنید.

از مهم ترین دلایل انتخاب نوت 8 قلم S-pen می باشد با این قلم می توانید نت برداری کنید نقاشی بکشید و همچنین می توانید از این قلم به عنوان ابزاری برای تعامل با گوشی ها و اپلیکیشن ها استفاده کنید.

دوربین این گوشی 12+12 مگا پیکسل می باشد همچنین این گوشی شامل باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر بر ساعت است.

به طور کلی محصولات برند سامسونگ و قابلیت های منحصر به فرد آن ها برای هیچ کس پوشیده نیست و با داشتن یکی از گوشی های پرچم دار این شرکت می توان لذت واقعی استفاده از یک تلفن همراه هوشمند را چشید.

فروش قسطی گوشی در قسطی کلاب

در شرایط فعلی و با توجه به شرایط اقتصادی موجود فروش اقساطی موبایل می تواند یک راه حل مناسب باشد. با فروش اقساطی گوشی در سایت قسطی کلاب کاربران می توانند تنها به کیفیت کالای مورد نظر خود توجه کنند و قیمت را از اولویت اول خود خارج کنند.

در رابطه با گوشی ها باید به این نکته توجه کرد که این کالا به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد و باید حتما از یک برند خوب با کیفیت خوب خریداری شود تا مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد. تنها مشکل قیمت بالای مدل های با کیفیت گوشی است که با خرید قسطی از سایت قسطی کلاب می توان آن را حل کرد.

 در قسطی کلاب کاربران می توانند با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی، یکی از دو روش خرید اقساطی از لیزینگ یا بای چک را انتخاب کرده و کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی

  خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی
گوشی آیفون 14 جز برترین محصولات شرکت اپل می‌باشد که با وجود ریجستری نشدن باز هم فروش بالایی داشت. برای خرید اقساطی گوشی آیفون...

خرید قسطی گوشی s23 ultra سامسونگ

خرید قسطی گوشی s23 ultra سامسونگ
جدیدترین محصول سامسونگ که به تازگی از آن رونمایی شده است، مدل گلکسی s23 ulutra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 ultra سامسونگ..